8.

194 11 0
                                    

Pořád pohled nikči

Potom co jsem to dořekla jsem se rozbrečela a utekla do pokoje a zamkla jsem a doufám že sem botman nepřijde. Po chvíli jsem se rozhodla že si půjdu do kuchyně pro vodu ale než jsem stihla odemknout tak jsem uslyšela intenzivní bouchání na dveře a botmana se slovy "prosím můžeme si promluvit" a já odpověděla  " a co když já nechci?" A on mi jen odpověděl "prosím otevři" a tak jsem ho poslechla a otevřela mu a on hned vstoupil a obejmul mě ale já se hned odtrhla a řekla"včera si se mě pokusil znásilnit a teď mě tu objímáš,jsi normální?" A on jen odpověděl"vážně moc se omlouvám" já jsem mu odpověděla "no dobře odpouštím ti ale teď chci být sama" on mi odpověděl že dobře a tak jsem tam byla sama a nudila se. Po asi hodině přijeli ostatní a hned jak jsem je uslyšela tak jsem běžela dolů a přivítala se. Hned jak mě uviděl mára tak se za mnou rozeběhl a zeptal se mě "neudělal ti nic bowtea?" Já mu odpověděla "neudělal a dokonce jsme se usmířily." Jo to jsem rád mi na to odpověděl. Co jste tam tak dlouho dělali v tom obchodě? Zeptala jsem se ho "no až uvidíš co všechno jsme nakoupili tak se divit nebudeš" mi na to odpověděl. Tak jsem šla za ním a viděla plnou kuchyň vyplňenou taškami. Jak jsem to uviděla tak jsem zařvala " já to nevybaluju." Všichni to řekli taky až na botmana který měl na hlavě sluchátka a všichni se začali smát jak pomatení. Po chvíli si nás botman všimnula koukal na nás jak na úplné ale úplné idioty. Já mu řekla "vybaluješ" a všichni se rozutekli do pokojů.



Skip time po cca hodině



Šla jsem dolů trochu pomoct bowteamu a viděla jsem ho jak vybalil tak polovinu těch tašek a tak jsem přišla k němu a řekla " přišla výpomoc" on se na mě jen usmál a já mu šla pomoct.

Time skip


Asi o hodinu později jsme to měli hotové a já si šla sednout na gauč a bowtea šel do svého pokoje potom jsem taky šla k nám do pokoje kde jsem ho viděla na posteli  a se sluchátkama na uších. Sedla jsem si ke stolu a začla si malovat na grafickém tabletu. Po chvíli mi botman poklepal na rameno já jsem se otočila zaptala se ho  "co potřebuješ?" Nepůjdem se podívat na film ?" zeptal se mě a já jen kývla vypla tablet a šli jsme do obýváku a pustili  teda spíš botman pustil nějaký horor. Když přišla první lekačka tak jsem chytla bóťovi ruku a trochu ji zmáčkla.  " omlouvám se"  řekla jsem  a on mi na to odpověděl "nevadí klidně se přitul". Jak řekl tak jsem udělala ještě jsem se k němu přimáčkla a on pustil ten film dál . V další lekačce jsem se mu zabořila do mikiny a on mě hladil po vlasech. Po chvíli jsem usnula a bóťa mě přenesl do našeho pokoje. Tam si lehnul vedle mě a také usnul . Probudili jsme se ráno a .....



Další part po docela dlouhé době tak doufám že se vám líbí.




































































bowtea a jeho partaKde žijí příběhy. Začni objevovat