Do Kyungsoo berpindah randah dari tempat lain ke tempat lain.Akhirnya dia decided hendak pergi ke rumah Taehyung.
--Taehyung House--
"Haruman neowa naega hamkke halsu itdamyeon..." Taehyung menyanyi sambil mengeluarkan air didalam peti ais,nyanyiannya tergantung apabila dia menoleh kebelakang dan melihat Angel Do Kyungsoo memerhatinya dengan mata yang mcm nak terjeluk keluar 'seram gile'
"Kau sini jap!" Kyungsoo memegang tangan Taehyung,dalam sekelip mata Taehyung sudah pun sampai didalam biliknya tanpa perlu menaiki tangga.
"Eee...kau nak ape lagi Angel Kyungsoo?!"
Soal Taehyung.
"Kau tanya aku pulak ??!kau yang kenape sebenarnya?"
"Wae?wae?wae?Wht my fault dear Angel!!"
"Asal kau tinggal Eunji sorang² tadi?" Soal Kyungsoo.
"Ehem...hurm...Angel Kyungsoo asal nama kau panjang sgt ea?aku panggil kau D.O jelah" Taehyung menukar topik perbualan.
"Kau tak payah nak tukar topik,sekarang ni aku tanya kenape kau tinggal Eunji sorang tadi?"
"Si Jiyeon tu hah! Tarik aku bukan salah aku..." Jawab Taehyung bersahaja.
"Kau tahu tak, kalau dia sakit aku pun sakit,kalau dia sedih aku pun sedih! Aku nak kau jaga dia!! Kalau aku masih hidup aku takkan biarkan kau buat dia mcm ni Taehyung ingat amaran aku!" D.O memarahi Taehyung dengan wajah yang menggerunkan.
"Chopp chopp...kau siapa sebenarnya?kau siapa di dalam hidup Eunji?" Soal Taehyung.
"Kau tak perlu tahu aku siapa!" Gertak D.O
Do Kyungsoo menggunakan kuasanya terhadap Taehyung.D.O berbuat demikian atas sebab dan amaran untuk Taehyung.
-IN THE MORNING-
"Taehyung-yah..." Panggil omma Taehyung.
Omma Taehyung memusal tombol pintu bilik Taehyung.Omma Taehyung melihat Taehyung bergegar didalam selimutnya.
"Taehyung -yah...kenapa ni nak??!"
"Oeo...mmmaa...neomu appa..." Taehyung teresak esak menahan kesakitan.
"Yah kenapa ni??!!"
Eomma Taehyung terus mengambil telefon bimbitnya.
"Yeoboseyo!!Eunji pergi rumah auntie kejap...Taehyung...taehyung...cpt dtg sini"
"Nae!!untie wae?nae chakkaman!" Eunji terus berlari keluar dengan jantungnya berdegup laju,dia takut terjadi sesuatu terhdp Taehyung.
*agak² asl ea?ngn Taehyung?
YOU ARE READING
Angel Love Control [Completed]
FanficKim Taehyung ___________________________ Kim Taehyung seorang jejaka yang disukai ramai dan agak pelik orangnya.Taehyung dipanggil sebagai Alien kerana sifat asingnya itu amat ketara.Walaupun wataknya sebegitu tetapi kacak orangnya. Eunji __________...