Angel!!!!!?????

347 25 0
                                    

"Yah!!Taehyung ireona!!your yeoja wait for you at down there" Suara jejaka itu kembali mengacau Taehyung.

Taehyung tersentap dan terus bangun.

"Kau siapa??!!keluarlah!!aku tak takut laahh jgn kacau aku boleh tak.."

Leteran Taehyung tergantung apabila menyedari pintu biliknya dikuak.

"Oppa?mwoya?oppa dah kenapa?ngigau ea" Tanya Eunji dengan wajah yang keharainan.

"Mana ade...oppa..

oppaaa..." Jawab Taehyung tersekat².

"Oppa oppa...ceptlh trun bawah sye dh siapkan breakfast" Eunji.

Eunji dan omma Taehyung pun menunggu Taehyung makan bersama di dapur.

"Eunji?Omma kamu mana?lama tak jumpa?btw Eunji auntie nk ckp jagnlah selalu sgt dtg sini,nnti apa pulak kata jiran."

"Auntie...urm Omma saya kat London sekarang ni,hurmm...oklah untie Eunji cuba datang pada masa yang betul" Eunji terpaksa akur.

"Kring!kring!kring!" Telefon rumah Taehyung berbunyi,Taehyung bergegas berlari dan menjawab panggilan telefon tersebut.

"Yeoboseyo?"

"Aaaa anyeonghaseyo Taehyung oppa yah..."

"Awak siapa?"

"Alah kesian kite,takkan tak ingt"

"Tak ingtlah awk siapa ea?"

"Saya Jiyeonlah.."

"Aaaa!! Ji yeon sshi oreanmanida..."

"Nado oppa...btw oppa Jiyeon nak ajak oppa keluar nak tak?"

"Keluar????!"

FLASHBACK*

Taehyung termuntah-muntah selepas menaiki roller croaster itu tadi! Mabuk dibuatnya.

"Oppa?kwenchana?hahahahahahahhaha nak naik lagi!!!" Jiyeon.

"Hajima...Jiyeon oppa tak larat.uweeeekkk!!" Taehyung tak mampu bercakap kerana berasa mual.

"Yah oppa!!! Oppa yah!!!" Suara Jiyeon didalam telefon menyedari Taehyung yang tengah teringat semasa dia keluar berjalan bersama Jiyeon pada masa dahulu.

"Nae??aaaaa ermm" Taehyung.

"Alah oppa boleh lahhhhh" Jiyeon.

"Yah....Taehyung hajima...." Suara itu berbisik lagi ditelinga Taehyung.

Taehyung tersentap!

"Aaaa...Jiyeon na..nti hyung send Line message bye!!"

"Yah oppa!!" Belum habis Jiyeon bercakap Taehyung meletakkan telefon.

***Bilik Taehyung.

"Hai!!Aku Do Kyungsoo!" Kemunculan Kyungsoo secara mengejut membuat Taehyung tergamam.

"Hellooo??" Kyung soo mengoncang badan Taehyung.Tapi Taehyung masih tergamam.

"Macam mana kau boleh masuk dalam bilik aku!??kau keluar!!!Kau nak curi ea??!!" Jerit Taehyung.

Sekali lagi Kyungsoo beralih ketempat lain.

"Yah...aku bukan nak mencurilah,aku nak tolong kau je." Kyung soo.

"Tolong apa!!?eyh aku tk perlu perto...."

Kata² Taehyung tergantung lagi, setelah melihat Do Kyungsoo hilang.Pintu pun dikuak.

"Yah...dah kenapa Taehyung?ckp ngn siapa tadi?" Ommanya tertanya².

"Aaa.....tak takde lah omma,btw Eunji tak bising pulak hari ni?"

"Tak...omma tak benarkan dia kat sini selalu sangat"

Angel Love Control [Completed]Where stories live. Discover now