Eunji keluar dari biliknya dan pergi ke tingkat bawah untuk mengambil kunci kereta.Eunji pun tersempak dengan Taehyung didepan gate rumah Eunji.
"Oppa!eodiseo?"
"Aaa...Hi Eunji..hyung nak pergi keluar."
"Keluar?keluar pegi mana?"
"Jalanlah...aigoo.."
"Sampai hati tak ajak Eunji kan..." Eunji mencebik.
"Alah...orang keluar dengan kawan lelaki lah tu pun nak ikut?"
"Alah...boleh lah.." Eunji memohon.
"Eee budak ni,yelah jom" Taehyung terpaksa mengalah.
"Yeay!!!!!" Eunji melompat dan terus memeluk Taehyung.
Blushing muka Taehyung dibuatnya 'Kali terakhir Eunji peluk aku pun masa umur aku 8 tahun oh gosh!!' Bisik Taehyung dalam hati.
Taehyung pun membuka pintu kereta tapi tersekat! Taehyung melihat Si Kyungsoo dihadapnnya!
"Kau ni?mmg tak pandai layan perempuan ea?Pergilah bukak pintu kereta untuk dia bongok" Kyungsoo menolak kepala Taehyung dan terus menghilang. "Aduh!!"
"Wae oppa?"
"Uh?tak..tak..takde apa²"
Taehyung pun menurut kata si Angel Kyung soo tadi dia membuka pintu untuk Eunji.
"Gomawo oppa!" Senyum Eunji.
"Mana pulak hilang laki tu tadi?hurmm.." Taehyung bercakap seorang diri.
Eunji membuka tingkap kereta.
"Yah oppa!buat apa tercegat kat situ?" Tanya Eunji keharainan.
"Nae!nak masuklah ni"
-Namsan Tower-
Eunji melihat Taehyung terjenguk-jenguk macam menanti kehadiran seseorang.
"Hi!!!!!" Eunji pun menoleh.
"Hi!!Jiyeon aigoo dah makin cantik dah."
"Mana ade oppa hahahahaha ade² je" Jawab Jiyeon tersipu malu.
Eunji hanya tercengang melihat mereka berbual, Taehyung langsung tak memperkenalkan gadis itu kepadanya.
"Hai oppa...Eunji ni tunggul ke" Eunji memotong perbualan.Taehyung yang tengah rancak.
"Hi...awak siapa??"
Tanya Jiyeon.
"Saya Eunji kawan Taehyung oppa,kawan rapat"
"Aaaa... okeyh oppa kaja!!!" Jiyeon menarik tangan Taehyung dan meninggalkan Eunji keseorangan.
Hampir sejam Taehyung meninggalkan Eunji keseorangan,"Pada musim sejuk sebegini sampai hati oppa tinggal Eunji hummm" Keluh Eunji.
Do Kyungsoo pun memerhati Eunji dari jauh,
"Kalaulah aku manusia...aku akan jaga kau Eunji...takpa malam nanti aku akan balas dendam dengan si Bongok Taehyung tu!"
Berpuluh² kali Eunji menelefon Taehyung,tetapi Taehyung tidak menjawab.
Eunji pun menahan teksi,dia bercadang hendak pulak kerana letih menunggu Taehyung dengan perempuan Jiyeon.
Eunji pun menangis di tempat duduk belakang teksi.
"Hurm...oppa,Saranghae oppa..."
Pemandu teksi pun menegur.
"Cik...kenapa ni?"
"Uh?takde apa² Ajusshi" Eunji mengusap air matanya.
Taehyung yang masih berada di Namsan Tower bersama Jiyeon pun membuka notification panggilan yg tidak dijawab sebanyak 30 kali "Eunji.." Keluh Taehyung.
"Mianhae Eunji ah..."
YOU ARE READING
Angel Love Control [Completed]
FanfictionKim Taehyung ___________________________ Kim Taehyung seorang jejaka yang disukai ramai dan agak pelik orangnya.Taehyung dipanggil sebagai Alien kerana sifat asingnya itu amat ketara.Walaupun wataknya sebegitu tetapi kacak orangnya. Eunji __________...