Eunji pun bergegas ke Korean Incheon airport.
Eunji mencari dimana Jungkook berada hampri seluruh kawasan airport dipusingnya,.
"Yah..yah...Eunji noona?" Soal lelaki berpakain serba hitam dan menggunakan cermin mata hitam.
"Eo??Jungkook sshi!!!"
"Aaa...Eunji noona hahahaha lama Jungkook tunggu"
"Mianhae Noona tak tahu kamu kat mana tadi" Ujar Eunji.
"Aniyo...its my fault noona..saya yang tak bagi tahu radar saya kat mana hahaha" Gurau Jungkook.
"Ade² je Jungkook ni...dahlah Jom."
Jungkook berasa sedikit janggal berdua² duan bersama Eunji didalam kereta.Walaupun Eunji tengah sibuk memandu tetapi dia tetap merasa janggal sebab sunyi.
"Noona...how are you? Soal Jungkook yang memulakan perbualan.
"Uh?Aaa...iam good,how about you ?"
"Yeah,mcm biasa,sakit macam mana pun tetap senyun dgn orang hahahaha" Gurau Jungkook.
Mereka berdua terdiam lagi.Jungkook memerhati Eunji ditepinya yang sedang memandu.
"Wah~ Noona you are so beautiful. " Jungkook terlepas kata²nya!
"Nae??!" Eunji terkejut dengan apa yang Jungkook katakan tadi,dia langsung tidak percaya.
Tangkas Jungkook menutup mulutnya menggunakan kedua belah tangannya.
"Hehehehe...mianhae noona~" Rayu Jungkook.Eunji hanya mengangguk.
Eunji membawa Jungkook ke hospital untuk melawat Taehyung.
Jungkook perlahan² memasuki pintu dan berjalan masuk. Jungkook menutup mata Pn.Gayoung dengan kedua² belah tangannya.
"Yah!siapa ni!" Kata Pn.Gayoung.Taehyung yang memerhati hanya menahan gelak.
"Eomma...bogo shieppoyo" Kata Jungkook lalu melepaskan tangannya.
"Eo??!Jungkook sshi!!" Pn.Gayoung terus berdiri dan memeluk anak kesayangannya Golden Maknae.
Pn.Gayoung pun meleraikan pelukan itu,terharu dibuatnya.
"Yow!! Hyung~~" Jungkook memeluk Taehyung.
"Wow!! Jungkook sshi! Dah makin buruk muka kau hahahahah!!" Gurau Taehyung.
"Yah yah~ mwoya hyung! Tsk!"
Jungkook menjeling Taehyung.
Eunji dan Pn.Gayoun hanya memerhatikan mereka berdua yang sangat nakal.Maklumlah lama tidak berjumpa.
***
Taehyung dibenarkan pulang selepas seminggu di hospital.Selepas mendaftar keluar Taehyung pun balik ke rumahnya.
Taehyung memasuki biliknya,dan dia berasa pelik dan kurang senang.
"Mana D.O angel?dah lama dia tak muncul humm..." Keluh Taehyung.
Taehyung pun teringat akan kejadian semasa di Prom Night hari tu.Dia tak sempat nak melihat siapa perempuan yang hampir ditimpa oleh besi penahan poster Prom Night!
'Fall...fall..fall...' bunyi deringan telefon Taehyung menyedari Taehyung dari lamunan.
"Yeoboseyo,Jiyeon waeyo?" Soal Taehyung.
"Oppa,oppa Tahu tak siapa perempuan yang oppa selamtkan hari tu?"
"Oppa tak tahu...kamu tahu ke Jiyeon"Soal Taehyung beria.
"Its Eunji!! Takkan Eunji tak ckp dkt oppa!? Mesti dia sengaja nak kenakan oppa" Hasut Jiyeon.
"Jiyeon betul ke??! Tak...Eunji dah lama diam kan diri,dia hanya berckap kalau oppa berckp." Ujar Taehyung.
"Oppa! Eunji kenekan Oppalah tuh!!" Dengus Jiyeon.
"No!mesti tu kebetulan! Bukan salh dia Jiyeon." Taehyung terus menamatkan panggilan itu tadi.
"Erghh!!Paboya eunji!!takpe aku takkan henti cari kesalah kau eunji!
YOU ARE READING
Angel Love Control [Completed]
FanfictionKim Taehyung ___________________________ Kim Taehyung seorang jejaka yang disukai ramai dan agak pelik orangnya.Taehyung dipanggil sebagai Alien kerana sifat asingnya itu amat ketara.Walaupun wataknya sebegitu tetapi kacak orangnya. Eunji __________...