'kring!!!kring!!!' Alarm Eunji berbunyi.
"Aigoo...mwoya~" Leter Eunji lalu menutup bunyi alarm tersebut.Dia bangun dan terus menuju ke bilik mandi.
Selepas beberapa minit,Eunji keluar dari bilik mandi dan turun ke tingkat bawah. "Dah pukul berapa pulak ni?lewat jugak aku bangun harini?!".Leternya lagi.
"Eunji-yah...saengil chukka haeyo~" Eunji terkejut mendengar pemilik suara tersebut lalu menoleh ke belakang.Tetapi dia hanya melihat sekotak hadiah didepannya.
"Eo?...Yah! siapa tu?keluarlah...Taehyung oppa ke??Janganlah buat Eunji takut..." Ujar Eunji.D.O tersenyum. "Naya..(Its me)" Jawab D.O.
Eunji baru tersedar dan teringat siapa pemilik suara itu!
"D d d.o??" Teka Eunji.
"Humm~~Eunji-yah,bogo shieppoyo." Ujar D.O lalu pergi menghilang.
"Yah!!D.O-yah....why i can't see you!! I miss you badly... D.O-yah...a andwae..." Eunji teresak-esak menahan sebak dihatinya.Eunji mendengar pintu dikuak dengan perlahan.Dia bangkit berdiri dan ingin tahu siapa yang mengkuak pintu tersebut.
"Eomma!!!!" Jerit Eunji.Eunji terus berlari menuju ke arah Pn.Soyoung.
"Aigoo....my son...happy birthday, dah tua dah anak eomma ni" Pn.Soyoung memeluk ketat tubuh anaknya yang haus merindukan Eommanya.
"I'am so happy eomma....I miss you and i miss him badly.." Jawab Eunji sambil menangis.
"Him??siapa??" Tanya Pn.Soyoung yang kehairanan.
Eunji terus menukar topik perbualan apabila Pn.Soyoung tertanya siapa kah lelaki itu.
"Eomma...ade beli hadiah buat Eunji tak..???" Tanya Eunji sambil mengusap air matanya.
"Hum...." Keluh Pn.Soyoung kecil.Taehyung POV
'Eunji-yah~ Saengil chukkahaeyo,You already 22 y/o tak nak cari Namja Chingu ke??' Aku sibuk menulis ayat-ayat manis untuk Eunji.
"Aigoo...apa lagi ea??Eee bangang aaa" Leter Aku kepada diri sendri sambil menggaru kepala.
"Wae!!wae!!! Arghhh!!!!" Jeritku lagi.Aku rasa seperti sesuatu yang tidak kena dengan hatiku.***
Eunji POV
Aku membuka hadiah yang diberi oleh D.O dengan harapan,perlahan demi perlahan aku membuka.
"Oh gosh...its beautiful... " Aku memeluk dress tersebut sambil menangis.
"D.O-yah..." Keluhku.
Aku pun mengambil sepucuk surat dari D.O'Happy birthday Eunji,Eunji~yah i can't love someone else, Saya sayangkan awak seorang Eunji...oleh sebab awak lebih memilih Taehyung daripada saya,saya terpaksa akur...Eunji~yah jangan berhenti mencintai Taehyung...Kalau Eunji berhenti mencintai Taehyung,itu sama maksudnya Eunji mematahkan hati saya,Eunji awak pakai dress ni,Saya rindu awak menjadi salah seorang daripada angel.'
Aku menangis! Aku sangat merindui kau D.O, Terima kasih sebab,menerima keputusanku dengan rela hati.Aku cuba memakai baju dress yang D.O beri,baju yang diperbuat daripada kain Sutera...berwarna putih,dalam erti kata lain baju aku yang aku pakai semasa menjadi Angel dahulu.
#Mianhae cerita ni tak best,hihihi bagi semangat sikit...komen kalau heerin ade buat salah^^ Part ni Heerin sambung lagi nanti.Goodnight ~ XoXo
YOU ARE READING
Angel Love Control [Completed]
Hayran KurguKim Taehyung ___________________________ Kim Taehyung seorang jejaka yang disukai ramai dan agak pelik orangnya.Taehyung dipanggil sebagai Alien kerana sifat asingnya itu amat ketara.Walaupun wataknya sebegitu tetapi kacak orangnya. Eunji __________...