Taehyung memberanikan diri untuk menghubungi Jimin .
"Yeoboseyo?" Taehyung.
"Taehyung?Apahal kau telefon aku?" Soal Jimin dengan nada tinggi.
"Chop..chop...Relax bro,aku nak jumpa dengan kau petang ni...dekat cafe area rumah Jiyeon pukul 5.Aku nak bincang cara baik dengan kau." Taehyung.
"Haha...Aku okay je...Kalau cakap macam tuh okay aku tak takut!" Jimin terus menamatkan talian.
"Hek eleh mamat nih...Berlagak" Dengus Taehyung.
Taehyung singgah ke rumah Eunji sementara menanta pukul 5 untuk berjumpa Jimin.
"Eunji yah..." Taehyung memanggil Eunji dari tingkat bawah.
Eunji yang mendengar suara Taehyung pun terus turun ke bawah.
"Oppa?Buat ape kat sini?" Soal Eunji.
"Saje nak jumpa Eunji...kenape tak boleh?" Taehyung.
"Takdelah hehehe..."
Mereka diam sejenak,...
"Urm....Eunji sshi,kalau jadi apa-apa kat oppa,Eunji jangan lupa kat Oppa k" Secara tiba-tiba Taehyung berkata sebegitu.
"Oppa cakap apa nih?" Eunji.
"It's... Just nothing heheh" Taehyung hanya berdiam,dan tidak mahu memberitahu Eunji tentang Jimin,Takut jika Eunji tahu hal ini dia akan ketakutan.
D.O ⓟⓞⓥ
"Eunji sshi...I love you so much,why you did this to me?" Aku keluh dan kesal.
Sekiranya aku tidak memohon kepada Leader Angel tentang Eunji ingin menjadi manusia seumur hidup,mesti aku tak macam ni.Aku harap sangat,aku mati ketika menyelamatkan hubungan Taehyung dengan Eunji.. Aku sanggup lakukan apa sahaja untuk Eunji.Tapi....Sekiranya kisah ini disebaliknya,Eunji tetap tidak akan bahagia bersma aku.
*Flashback*
"D.O...Tenaga Kamu sudah semakin lemah, Sekiranya Kamu menggunakan tenaga untuk menyelamatkan nyawa manusia...Kamu akan menerima padah," Leader Angel.
Aku kena gunakan peluang yang ada,Aku tak boleh sia-siakan masa aku yang terlalu singkat.
(*)
Tepat Jam 5 petang .
Bersambung...Btw guys,cerita nak sampai kepenhujungnya.
YOU ARE READING
Angel Love Control [Completed]
FanficKim Taehyung ___________________________ Kim Taehyung seorang jejaka yang disukai ramai dan agak pelik orangnya.Taehyung dipanggil sebagai Alien kerana sifat asingnya itu amat ketara.Walaupun wataknya sebegitu tetapi kacak orangnya. Eunji __________...