Reyna gözlerini açtığında güneş daha yeni doğuyordu. Gerindikten sonra yavaşça yatakta doğruldu. Sağına dönüp yanında Loki'yi göremeyince kaşlarını çattı.
"Günaydın, leydim." Astrid, Envy'nin yanından kalktı ve eteklerini düzelterek Reyna'ya yaklaştı.
"Günaydın. Loki nerede?"
"Konsey toplantısında." Astrid gülümseyerek odadaki büyük masaya yaklaştı. "Bunları sizin için yolladı, leydim."
Reyna gülümseyerek yataktan kalktı ve mor renkli çiçeklere bakmaya gitti. "Çok güzeller."
"Önce üzerinizi mi giymek istersiniz yoksa kahvaltınızı mı yapmak istersiniz, leydim?"
Reyna geceliğine baktıktan sonra ilk önce üzerini değiştirmeye karar verdi. Bir kaç gündür yaşanan olaylardan sonra Reyna, kendisini çok daha rahat ve mutlu hissediyordu. Tabii ki Odin ile yaşadığı olay tüm sarayda şok etkisi yaratmış olsa da Loki ile aralarının iyi olmasından mutluydu.
Astrid, Reyna'nın elbisesini giymesine yardımcı olduktan sonra Reyna'nın aynada kendisine bakabilmesi için geri çekildi. Reyna yüzünde küçük bir gülümseme ile ellerini, giymiş olduğu altın sarısı ipek elbisede gezdirdi. "Bugün benimle kahvaltı yapar mısın?"
"Ben mi?" Astrid şaşkınlıkla Reyna'ya baktı. "Ben- Ben bunun uygun olacağını sanmıyorum."
"Neden?" Reyna kafasını yana yatırarak Astrid'e baktı. "Ben kahvaltı yaparken yanımda dikiliyorsun. Bu sefer yanımda oturup bir şeyler yemende ne gibi bir sıkıntı olabilir ki?"
"Leydim-"
"Eğer bunun bir emir olduğunu söylersem benimle kahvaltı yapar mısın?" Astrid, Reyna'nın ne yapmak istediğini anlayınca yüzünde küçük bir gülümseme ile kafasını salladı. "O zaman benimle kahvaltı yapmanı emrediyorum!"
Astrid istemsizce kahkaha attı. Reyna prenses olduğundan beri ilk kez birilerine emir vermişti ve bu da hizmetkarının onunla kahvaltı etmesi olmuştu. Astrid saygı ile kafasını eğdikten sonra kahvaltıyı hazırlamak için kraliyet mutfağına gitti. Döndüğünde Reyna, Envy'nin başını okşuyordu.
Reyna, Astrid dönünce oturduğu yerden kalktı ve masaya oturdu. Astrid çeşit çeşit yiyeceği masanın üzerine koyduktan sonra Reyna'nın ısrarı üzerine karşısına oturdu. "O ne?" Reyna kaşlarını çatarak Astrid'in önündeki lapaya baktı.
"Kahvaltım, leydim." Astrid küçük bir sesle cevap verdi.
"Astrid." Reyna iç çektikten sonra masadaki boş tabağı aldı ve masada ne varsa tabağa doldurmya başladı. Her şeyden koyduğuna emin olduktan sonra tabağı Astrid'in önüne yerleştirdi. Astrid tam itiraz etmek için ağzını açmıştı ki Reyna konuştu. "Bu bir emirdir."
İkili başta çekinse de karınları doydukça rahatladılar ve sohbet etmeye başladılar. Kahvaltıları bittikten sonra Reyna'nın ısrarı ile balkona çıktılar ve sohbetlerini orada devam ettirdiler. Astrid, Reyna'ya şehirdeki hayatından bahsederken, Reyna'da Astrid'e dün Loki ile neler yaptığından bahsediyordu. Astrid, Reyna'nın heyecanından o kadar etkilenmişti ki odaya birilerinin girdiğini duymamıştı.
"Bu kadar iyi anlaştığınızı görmek çok güzel!"
Gördüğü kişi karşısında Astrid'in gözleri büyüdü ve selam vermek için hemen yerinden kalktı. "Kraliçem!"
Reyna, Astrid'in aksine daha çekingen bir tavırla ayağa kalkıp selam verdi. "Sohbetinizi böldüğüm için üzgünüm." Frigga tatlı bir gülümseme ile ikiliye baktı. "Reyna, benimle birlikçe çay içmek ister mi diye merak etmiştim."