12

3.3K 238 121
                                    

"Bunu nasıl yaptı?" Tony, sedyenin üzerinde yatak kıza bakarak sordu. "Ren geyiği? Bunu yapabilmesi normal mi?"

"Sahip olduğu güç ile evet ama-" Loki, duraksayarak kıza baktı.

"Ama?" Thor, merakla araya girdi.

"Daha önce hiç yapmadı. Bir kez bile denemedi." Aslında Loki, tam olarak neden olduğunu biliyordu. Reyna'nın gücünü kendine almaya çalışırken kızın içindeki bir şeyleri uyandırmış olmalıydı. Bunu söylemesi demek iyice batması demekti. "İç güdüsel olmalı."

"Onu kontrol etmeliyiz. İtiraz istemiyorum!" Tony, ağzını açan Loki'ye bakarak konuştu. "Sen bile bunu yapabileceğini kestiremedin? Geceleri bile farkında olmadan etrafı yıkıyor!"

Tony'nin söyledikleri pekte iç açıcı olmasa da bulduğu çözüm kötü değildi. En azından kendi kafalarında. Kız ne zaman güçlerini kullanacak olsa onlara haber verecek bir çip yapmıştı, Tony. Kızın bundan hoşlanmayacağını bildiği için o uyanmadan halletmek istedi ama o kadar şanslı değildi. Kız, uyanmış ve iri, zümrüt yeşili gözleri ile endişeli endişeli etrafa bakıyordu. Tony, kendisine döndüğünde kolunda olması gerek yarayı arıyordu.

"Bana kolunu uzat."

"Neden?" Reyna, temkinli bir ifade ile sordu.

"Bu senin iyiliğin için." Tony, ısrar etti.

"İstemiyorum!" Kız, yattığı yerden doğruldu ve sedyeden indi. "Uzak dur!"

"Canını acıtmayacağım!" Tony, boştaki elini havaya kaldırdı. Kız, inanacakken boştaki eli ile kızın kolunu tutmaya çalışınca Kız kendini geriye attı. "Jarvis! Ren Geyiğini çağır!"

Loki, laboratuvara indiğinde Reyna'yı etrafında koruma kalkanı ile buldu. "Yine ne yaptın?" Sinirle, Tony'e sordu.

"Çipi yerleştirmem lazım ama izin vermiyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Çipi yerleştirmem lazım ama izin vermiyor."

"Sizi, onu korkutmamanız konusunda uyardım." Loki, derin bir iç çektikten sonra kıza yaklaştı.

"Reyna?" Tanrı'nın sesi ile kızın etrafındaki kalkan daha da güçlendi.

"Küçük ölümlü?" Loki, ne kadar denese de kız, koruma kalkanını indirmeyecekti.

Bu yüzden Loki, bir şey denemeye karar verdi. Ayağa kalktı ve elini kalkana uzattı. Daha önce olmayan bir şey oldu ve eli kalkandan rahatlıkla geçti. Hızla kızın kolunu kavrayarak ayağa kaldırdı.

Kız, çığlıklar içerisinde kaçmaya çalışıyor hatta gücünü kullanmaya çalışıyordu ama bunların hiçbiri Tanrı'da işe yaramıyordu. "Bırak beni! Lütfen!" Loki, Reyna'nın sol kolunu sıkıca kavradı ve öne uzattı. "LÜTFEN, YAPMA!" Kızın gözlerinden yaşlar süzülüyordu. "SÖZ VERMİŞTİN! BENİ KORUYACAĞINA SÖZ VERMİŞTİN! BANA HAYVAN GİBİ DAVRANMAYACAĞINA SÖZ VERMİŞTİN!" Reyna, sesi kısılacak seviyeye gelene kadar bağırmıştı ama işe yaramadı. Tony, iğneyi çoktan sokmuştu bile. Yapmak istediklerini yaptıktan sonra bağırmasının bir anlamı kalmamıştı.












LachrymoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin