3

4.1K 313 90
                                    

Loki huzur içinde kütüphanede kitabını okurken kapının açılma sesi dikkatinin dağılmasına neden oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loki huzur içinde kütüphanede kitabını okurken kapının açılma sesi dikkatinin dağılmasına neden oldu. ''Sonunda okumaya mı karar verdin, Ajan?'' Yüzünde sinsi bir ifade ile sordu.

''Yeni kıza için bir şeyler aldım.'' Natasha, Loki'yi duymazdan gelerek elindeki alışveriş torbalarını gösterdi.

''Bunun benimle ne ilgisi var?'' Loki kaşlarını kaldırarak Natasha'ya baktı.

''Sen ve Peter'dan başkası ile konuşmuyor. Tony'de Peter'ın kızın yanına yaklaşmasını izin vermiyor. O yüzden geriye bir tek sen kalıyorsun.'' Natasha, Loki'nin cevap vermesini beklemeden torbaları Loki'nin önüne bırakarak kütüphaneden çıktı.

Loki okumakta olduğu sayfanın numarasına baktıktan sonra kitabı kapatarak yerine koydu. Natasha'nın bıraktığı renkli torbaları alarak Reyna'nın odasına gitti. Kapıyı çaldıktan sonra bu sefer cevap beklemeden içeri girdi. Odaya girdiğinde kızı üzerinde kısa bir havlu ile bulmayı beklemiyordu.

''Özür dilerim! Ben sana bunları bırakmak için gelmiştim.'' Loki elindeki torbaları yatağa bırakarak odadan hızla çıktı. Reyna ne olduğunu anlamayarak kapıyı geri açtı ve Loki'ye baktı. "Seni korkuttum mu?" Kız hayır anlamında kafasını salladı. Loki etrafına bakındıktan sonra kıza döndü. "Giyinmelisin." Reyna kafası ile onaylayarak odasına geri girdi.

Kız üzerindeki havluyu yatağın üzerine attıktan sonra odadaki aynanın karşısına geçti. Daha önce kendi vücuduna uzaktan bakmamıştı. Ellerini kaburgalarının üzerine koyarak, sağlıksız beslendiği için sayılmakta olan kemiklerin üzerinde gezdirdi.

Aynanın kenarından görünen renkli torbalar daha çok ilgisini çekince kendi ile ilgilenmeyi bırakıp torbaları açmaya başladı. Torbadaki kıyafetlerin çokluğu ve çeşitliliği onu oldukça şaşırtmıştı. Tüm kıyafetleri yatağının üzerine yerleştirdikten sonra siyah bir kot, kısa kollu gri bir tişört seçti ve siyah-beyaz converseleri seçti. Kıyafetleri giydikten sonra diğer kıyafetleri dolabına yerleştirdi.

Odasına yerleştiğinden beri – çok kısa bir sürede olsa – pencereden şehri izlemeyi çok seviyordu. Şehri izlemeye o kadar dalmıştı ki ne kapının çalışını ne de kapının açılışını duymamıştı.

"Manzaranın tadını mı çıkartıyorsun?"

Kız gelen sesle korkarak arkasını döndü. Loki odanın ortasında durmuş kıza bakıyordu. "Sıkılmış olabileceğini düşündüm. Sana birkaç tane kitap getirdim." Loki kenara çekilerek kızın masadaki kitaplarını görmesini sağladı. "Ne tarz seveceğini bilmediğim için hepsinden getirmeye çalıştım."

Reyna, şehri unutarak masaya yöneldi. Renkli ve kalın kapaklı kitaplar daha cazip gelmişti. "Seni yalnız bırakıyım o zaman." Kız, Loki'nin ne dediğini dinlemeden kitapları incelemeye başladı. Birçok renkli kitap olmasına rağmen kızın ilgisini en çok çeken altın sarısı ile üzerine kitabın adının ve yazarının yazığı siyah bir kitap çekti. Kitabı açarak sayfalara öylece baktı.

LachrymoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin