Test sırasındaki olaydan sonra Reyna odasının kapısına bile yaklaşmadı. Loki defalarca seslense de cevap alamadı. Kahvaltıya geleceğini umsada Reyna saklandığı yatağın altından çıkmadı. Her kapı çalışında yüzünü daha çok kollarına gömdü.
Reyna tüm gece uyumayışın getirdiği uykusuzlukla daldığı derin uykudan dolayı kapının açılma sesini duymadı.
Loki elinde Dorian Gray'in Potresi ile odaya girdi. Arkasından kapıyı kapattıktan sonra durup kızın nefes alışverişlerini dinledi. Yüzünde küçük bir gülümseme ile yatağın yanına oturdu ve bağdaş kurdu.
Loki'nin boğaz temizlemesi kızın uyanmasına neden oldu. Kız korksa da kafasını kollarının üzerine yerleştirerek olduğu yerde kaldı.
İçeriye girerken Dorian'ı gördüler. Piyanonun başında oturuyordu, sırtı onlara dönüktü, Schumann'ın "Orman Sahneleri" cildinin sayfalarını çeviriyordu.
Uzun bir okumanın ardından Loki kitabı kapatarak yanına yerleştirdi. "Peter, bunu çok sevdiğini söyledi." Küçük bir el hareketi ile yerde bir tabak ve tabağın içinde Peter'ın Reyna için hazırladığı sandiviçten belirdi.
Loki'nin elinden çıkan yeşil ışık kızın dikkatini çekmiş olmalıydı ki kız dikkatlice kafasını yatağın altından çıkarttı.
"Acıkmış olmalısın." Loki tabağı kızın önüne ittirdi.
"Yeşil ışık." Kızın söylediği tek şey bu olmuştu.
"O enerji. Herkesin ruhunu temsil eden bir renk vardır. Ama sen istersen ışıkta diyebilirsin."
Kız yavaşça yatağın altından çıktı ve ellerine baktı. "Enerjim var."
"Evet." Loki yumuşakça onayladı. "İlk geldiğinde hissettim." Kız şaşkınlıkla Loki'ye baktı. "İstersen onu keşfetmene yardım edebilirim."
Kız, Loki'ye bir süre baktıktan sonra hiçbir şey demeden tabaktaki sandiviçi aldı.
Loki ve Reyna, Yenilmezler tesisinin bahçesinde dikiliyordu.
"Ağaçlar ve çimenler bunlar mı?" Reyna şaşkınlıkla etrafına bakınıyordu.
"Hatırladığımdan daha yeşiller."
"Her zaman o odada değil miydin?" Loki merakla sordu.
"Hayır." Kız kendi istemedikçe bu konu hakkında konuşmak istemiyordu ve bu da belliydi.
Loki boğazını temizledikten sonra konuştu. "Şimdi buraya asıl gelme nedenimize dönelim. Şimdi ellerini öne uzat." Reyna avuçları gökyüzünü gösterecek şekilde ellerini öne uzattı. "Şimdi içindeki enerjiyi çağırmalısın."
"Bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum."
Reyna utançla kafasını öne eğdi."Mutlu bir anını düşün." Loki, yüzyıllar önce annesinin ona söylediklerini düşündü.
"Mutlu bir anım yok." Kız, Loki'den biraz uzaklaştı.
"Peki, diğer zamanlar nasıl yapıyorsun?" Loki kaslarını çatarak sordu.
"Bi-Bilmiyorum." Kız omuzlarını silkti. "Korkuyorum ve bir anda oluyor."
"Başka bir yol deneyelim." Loki büyük adımlarla kızın arkasına geçti ve kollarını kavradı. Loki'nin bu hareketi Reyna'ya dünkü olanları hatırlattı. Kızın kollarının arasında huzursuzca hareket etmesiyle Loki, kızın kollarındaki tutuşunu gevşetti. "Sana zarar vermeyeceğim. Sadece içindeki enerjiyi hissetmek istiyorum." Loki'nin dedikleriyle kız sakinleşti ama hala tedirgindi. "Gözlerini kapat." Kız gözlerini kapattı. "Ufak bir karıncalanma hissedeceksin." Loki, kızın tepki vermesine izin vermeden kızın içindeki enerjiye dokundu.