"Ah! Yapacak çok işimiz var!" Frigga, oturduğu yerden heyecanla kalktı. Reyna'ya doğru yürüdü. "Gelinliğin ve yeni elbiselerin için beden ölçülerinin alınması gerekiyor." Daha sonra ise oğluna döndü. "Senin de Reyna'nın gelinliği ve kıyafetleri için renk seçmen gerekiyor. Tonları daha doğrusu." Frigga, elini Reyna'nın beline koydu. "Bunun üzerine çıkmalısın."
Astrid, Reyna'nın elini tutarak Frigga'nın işaret ettiği yere çıkmasına yardımcı oldu. Reyna'nın beden ölçüleri alınırken, Loki ve Frigga'da çok uzakta olmayan sandalyelerde oturmaktaydı. Loki'nin kucağına yeşilin her tonu bulunan kumaş kartelası serpilmişti. Gelinlik için kendi kıyafetindeki yeşilin tonunu seçti.
"Sadece yeşil giymesini istemiyorum." Loki, diğer kartelalara bakarken konuştu.
"Kraliyet kadınları her zaman eşlerinin renklerini giyerler." Frigga, karşı çıkmaya çalışsa da Loki'nin umursadığı yoktu.
"On üç yıl boyunca sahip olduğu tek şey yırtık siyah bir elbiseydi. Ayrıca Asgard'da kimse bizi tam anlamıyla kabul etmeyecek o yüzden bunun çok büyük bir sorun olacağını sanmıyorum."
Loki, konuşurken çoktan çeşitli renklerde ve çeşitli dokularda kumaşlar seçmişti. Reyna'nın ölçülerinin alınması bitince, yerinden kalktı. "Sana şehri gezdireceğime söz vermiştim." Elini tutması için Reyna'ya uzattı.
Reyna, emin olmasa da Loki'nin elini tuttu. "Bu gecelikten kurtulmalıyız." Loki, ufak bir hareketi ile Reyna'nın geceliğinin yeşil bir elbiseye dönüşmesini sağladı. "Harika."