''Konuşmamız lazım.'' Fury gözlerini Loki ve Reyna'dan ayırarak geri kalan Yenilmezler'e döndü. ''Yalnız.''
''Ben ona etrafı gezdirebilirim.'' Peter neşeli bir sesle araya girdi.
''Hayır! Onunla yalnız kalmıyorsun!'' Tony işaret parmağı ile hala Loki'nin elini tutan Reyna'yı gösterdi.
Reyna, içini kaplayan suçluluk duygusu ile başını öne eğdi. ''Onu yemeyecek, Stark!'' Loki, Tony'i tersledikten sonra Reyna'ya döndü. ''Değil mi?'' Reyna bakışlarını yerden çekerek Loki'ye baktı. Ve kafası ile belli belirsiz onayladı.
''Ben Peter!'' Peter tüm tatlılığı ile sıkması için elini Reyna'ya uzattı. Peter'ın kendisine yaklaşmasıyla korkan Reyna, Loki'nin elini sıktı.
''Sorun yok!'' Loki'nin onayı ile Reyna elini uzatarak Peter'ın elini sıktı. Peter yüzüne yayılan kocaman gülümseme ile Reyna'yı peşinden çekiştirerek gözden kayboldu.
''Onu nereden buldun. Nick? Mağaradan mı?'' Tony kızın arkasından bakarak konuştu.
''Sayılır.'' Fury iç çekti. ''Dün Hydra askerleri kızın yaşadığı yere baskın yapmış ve evdeki herkesi öldürmüşler.''
''Kız hariç.'' Bruce gözlüklerini çıkartarak araya girdi.
''Kesinlikle. Ama ilginç olan şu ki; ev yanmış. Hydra askerleri yanarken kız yerde baygın yatıyordu. Vücudunda tek bir yanık olmadan.''
''Ateşi kontrol edebiliyor yani.'' Steve omuzlarını silkti.
''Sadece ateş olduğunu sanmıyorum. Bugün hemşirelerden birini çığlığı ile odanın diğer ucuna savurdu.'' Maria elindeki tabletten güvenlik kamerası görüntülerini açtı. ''Kızın güçlerinin ne olduğunu öğrenmenizi istiyorum.''
''Neden biz?'' Tony ellerini iki yana açtı. ''Onu neden şu mutant okuluna götürmüyorsun?''
''Çünkü Xavier onlara güçlerini nasıl kontrol edebileceğini öğretiyor. Güçleri ile birini nasıl öldürebileceğini değil.'' Steve soğuk bir sesle cevap verdi.
''Reyna'yı bir silaha dönüştürmek istiyorsun!'' Loki kaşlarını çatarak Fury'e baktı. ''En son Tesseract'ı kullandığında ne olduğunu hatırlamıyor musun, Yönetici?'' Loki sinirle tersledi.
''Hatırlıyorum! Eminim sende hatırlıyorsun!'' Fury'de aynı sertlik ile karılık verdi. ''Bu yüzden de kıza güçlerini kullanmayı öğretmek konusunda güveniyorum, Muziplik Tanrısı.''
Loki tehlikeli adımlarla Fury'e doğru yürümeye başladı. ''Öğreteceğim. Ve onu mükemmelleştirdiğim zaman onu nasıl bir silah olarak kullanmak istediğini anlatacağım. O zaman benimle böyle konuşabilecek misin merak ediyorum.''
''Loki!'' Thor, Loki ve Fury'nin arasına girdi.
''Pekâlâ!'' Tony iç çekti.
''Tony ve ben birkaç test yapıp, kızın güçlerini bulacağız.''