6

3.6K 265 61
                                    

‌Haftalar geçmiş ve her geçen gün Reyna daha da güçleniyordu. Tabii ki Loki'ye olan güveni de bir o kadar artıyordu.

Loki aynı kıza söz verdiği gibi ona okuma yazmayı öğretiyordu. İlk dersleri için kütüphaneyi seçmişlerdi. Loki kütüphanedeki uzun masanın başdaki sandalyeye oturmayı seçerken Reyna'da kucağında Envy ile Loki'nin tam önüne - masanın üzerine - oturmayı seçmişti.

"Kendi adımı nasıl yazacağımı biliyorum." Reyna neşeyle bağırdı.

Loki tek kaşını kaldırarak kıza baktı. "Kendinden bu kadar eminsen." Eli ile önlerindeki kalem ve kağıdı gösterdi.

Reyna'nın kalemi eline almasıyla Envy kucağından kalkarak Loki'nin kucağına atladı. Loki çok doğal bir şekilde yavru kedinin kulaklarının arkasını kaşımaya başladı. Haftalar içerisinde bu durum her ikisi içinde rutin hale gelmişti.

"İşte!" Reyna kağıdı büyük bir gururla havaya kaldırıp inceledi.

Loki kağıdı kızın elinden alıp inceledi. Bu Tanrının ölümsüz hayatı boyunca gördüğü en çirkin yazıydı. Ne Loki ne de Envy etkilenmemişti.

"Aferin, küçük ölümlü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aferin, küçük ölümlü." Loki sahte bir gülümseme takındı. "El yazın üzerinde çalışmamız gerekiyor." Envy onay verirmişçesine miyavladı.

Loki'nin itiraf etmesi gerekirse kız yeni bir şeyler öğrenmek konusunda oldukça heyecanlı ve başarılıydı. Tanrı kesinlikle kendine bir hazine bulmuştu.

İlk dersleri çoğunlukla alfabeyi öğrenmek ve harfleri yazabilmekti. Düz ve yatay çizgilerde ne kadar iyiyse dairesel şekillerde bir o kadar kötüydü. Bazen Loki'nin sabrını zorlasada yine de iyi bir aşama katlettiler.

"Reyna?"

"Hım?" Reyna kafasını kağıttan kaldırmadan cevap verdi.

"Bana kendinden bahsetmek ister misin?" Loki'nin sorusu ile Reyna'nın elindeki kalem birden alev aldı.

"Özür dilerim!" Reyna hemen gözlerini kapatarak alevi absorbe etti.

"Sorun değil, küçük ölümlü." Loki elini kızın dizine koydu. "Gel, kitap okuyalım."










Loki ile uzun ve yorucu bir günün ardından Reyna'nın uyuması pekte zor olmamıştı. Özellikle de yatakta yatmaya alıştığından beri. Ama bu gece diğer geceler kadar rahat ve huzurlu olmayacaktı.

Kırılma ve çarpışma sesleri. Tüm Yenilmezlerin uyanmasinin nedeniydi. Korku dolu bir çığlık ise herkese gitmeleri gereken yeri gösteriyordu.

Yenilmezlerin, Reyna'nın odasının önünde toplanması çok uzun sürememişti. Thor çekicini sımsıkı kavramış, Loki ve Tony zırhlarını giymiş, Steve kalkanını almış, Clint okunu fırlatmaya hazırlamış ve Natasha her türlü ihtimale karşı Bruce'un yanında hazırda bekliyordu.

LachrymoseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin