13-Yem-

296 298 1
                                    

Belki kardeşini kıskanıyordu o kız geldiğinden beri kardeşinin ağzımdan düşmüyordu ama böyle olsun istememişti ...

Şimdiye kadar bu kadına yaptığı herşey , o çirkin imaların hepsi geçti gözünden o tüm hak etmediği sözleri , sataşmaları kaldırmıştı kendi doğru olan bir cümleyimi kaldıramamıştı yoksa söyleyenimi ? " özür dilerim " abisinin ağzından dökülen kelimeyle duraksadı Belen nefes alış verişi hızlanmıştı " Abi " dedi Belen ,sanki abisine yalvarıyordu abisini bu bakışı bu duruşu ona hiçte iyi şeyler söylemiyordu kafasını iki yana salladı " Hayır hayır" şimdi dördüde birbiriyle aynı duyguları paylaşıyordu . Korku, acı , hüzün...


Tamu ,korkarak genç kadının bileğini avcuna alıp orayı yokladı ,parmak ucunda ki hareketlilikle avcunun içine aldığı eli sıkıca tuttu . Derin bir nefes verdi " yaşıyor"

Adin yaşıyordu, ama Tamu'nun içinde ki huzursuzluk dinmemişti . Gözlerini kanlı bedenin Başında sallanarak ağlayan kardeşine çevirdi . Duygularını bu kadar rahat dışa vuramadığı için olabilirmiydi , kafasını iki yana salladı . Kollarını yerde yatan Adini kucağına almak için kullandı genç kızın ,beti benzi atmış ,kan revan içinde kalmıştı. Kucağına alır almaz Adinin dudaklarından yükselen acı dolu ses duraksamasına neden oldu . Daha sakin davranmaya çalıştı yavaş adımlarla Adini
En yakında ki odaya götürdü ,Tilya hemen ardındaydı " Talya krallığının şifacısı gelmek üzere, haber yolladım " Tilya hala titriyordu , Adine okadar alışmıştı ki , Adin onun yanlızlığına yoldaş olmuştu.

Tamu , yatağa eğilip Adini yavaşça üzerine bıraktı kaşının ucundan sızan kan tüm yüzüne dağılmış çenesinden aşşağıya ince bir yol yapmıştı " Nerde bu şifacı" diye söylenmeyi ihmal etmedi .

Bir kaç dakika sonra odaya Belen ve Şifacı girdi şifacı önce Adini kontrol etti " bizi duyuyor olmalı " dedi . Odadaki herkes pür dikkat onu dinliyordu kaşındaki yarığı temizleyip bir sargıyla kapattı Odanın içinde volta atan Belen ,kafasında bin bir senaryo kuruyor , hepsini kendi içinde yaşıyordu " uykusuz olmalı ,bitkin düşmüş, yara çok derin değil , Her ihtimale karşı dinlenmeli ağır darbeler almış vücudunda morarıklar var ." Üçüde daha kötüsü olmadığı için rahatlamıştı Belen Şifacının söylediklerinden rahatlamış olucak ki , tek kişilik koltuğa kendini atmıştı .

Derin bir nefes aldı Pencereden sessizce dışarıya bakan abisini izledi bir eli pencerenin pervazında bir eli sakalındaydı onu en son ne zaman sakalsız gördüğünü bile hatırlamıyordu sakalı o kadar uzamıştı ki ,resmen suratının üçte ikisini kaplıyordu .
Üçüde, Adinin kendine gelmesini bekliyordu . Tilya Adinin yattığı yatağın kenarına oturmuş, yüzünü inceliyordu. "Güzel" diye geçirdi içinden. Adin Fer krallığına dönerse eski yanlızlığına tekrar alışmak onun için zor olurdu .

Odanın içinde kasvetli bir sessizlik hüküm sürerken" Adin hareketlenmiş , bilinç sizce sayıklıyordu . Tilya eline aldığı mendille Adinin alnını sildi. Genç kadın hem terliyor hem titriyordu . Adinin bilinçsizce sayıkladığı isim, üçünün de dikkatini Adinde toplamıştı.

" Berika"

Adin'den

Vücudum yerden hızla havalanınca elimde olmadan acı dolu bir ses firar etti dudaklarımdan , burnuma dolan odunsu koku her nefesimde ciğerlerime dolup ,beni dahada mayıştırıyordu, bir yatağa bırakıldı bedenim . Kulaklarıma dolan uğultunun dışında kafamın içinde yankılanan sesle zihnim dış dünyadan koptu, acım hafifledi.

" Adin" adım tekrar aynı sesten seslenilince daha çok odaklandım, resmen karşımda Berika duruyordu "Berika " dedim " berika bana doğru eğildı " geçmiş olsun " dedi duraksayıp ekledi " önce zihnine sonra bedenine girerim " ses bir müddet kesildi sonra Berikanın yüzü tam gözümün önüne geldi bense sadece ona bakıyordum " Büyü " dedi ve duraksadı " seni merdivenden kaydırabilir "kocaman bir kahkaha attı " çektiğin acı canını yakıyor olmalı " bir şey diyemedim Berika yüzüme doğru yaklaştı " Sen bana bedenini verene kadar , ben boş durmayıp bu süreyi kısaltıcam " dedi . Ve ardından göz kırptı, Sigma krallığının kökü Büyücülerden geliyordu , ve o köklerden biri Berikaydı , şuan uykuda değildim , Talya krallığındaydım .Ama Berika bir şekilde bana ulaşmış üstüne birde zarar vermişti .

TekrarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin