Waking up beside him is the best thing.I felt his arms hugging my naked waist. Umikot ako ng higa ko at nakita kong tulog na tulog pa siya. I can see his bare chest and his big biceps. We're both naked.
We did something ridiculous last afternoon up until night. Damn. His energy will kill me.
Kanina pa ako nagising dahil nag alarm ako ng ala-una ng umaga. I need to go to airport later 5-AM so I need to ready myself right now.
I caresses his cheeks and left a gentle peck in there. "Good morning, sweetheart." I smiled as I saw him frowned while sleeping.
Unti-unti kong tinanggal ang kamay niya na nakapalupot sa katawan ko at ibibalot sa kanya ang makapal na kumot. Malamig dito sa kwarto ko dahil hindi ako nag papatay ng aircon.
I grabbed my bathrobe and I'm about to stand up but I felt a pain in my inner tights. "Ahhh!" I held my inner tights and groaned in pain. I looked back at my husband who's still sleeping.
"My goodness Joshua. What did you do to me.." I stretched my arms and legs before walking. Paika-ika pa akong nag lalakad bago buksan ang ilaw pababa sa 1st floor.
Mahigpit akong humawak sa handle ng hagdanan namin at mabagal na bumaba. The pain is so I can't explain it!
Binuksan ko ang ilaw sa kusina at nag simula ng mag init ng tubig para uminom muna ng kape. My luggage is already ready nung nakaraan pa. Pinaka tago-tago ko pa 'yon sa loob ng kama ko para lang hindi niya makita.
"And now. I'm doomed." Kinagat ko ang daliri ko at nag isip kung paano ko sasabihin sa kanya. Tumingin ako sa kalendaryo na nakalagay sa digital clock namin and I saw it's already December 30.
"It's Joshua's birthday.." I blinked my eyes many times at narinig kong kumulo na ang tubig. Isinalin ko na sa baso at nag timpla na ng maiinom ko.
***
Joshua's POV
"Good morning, sweetheart." I felt a soft hand caressing my cheek. I frowned and I know it's my wife's voice.
Naramdaman kong unti-unti niyang tinatanggal ang pagkakayakap ko sa kanya. She covered my body with her thick blanket dahil masyadong malamig sa kwarto niya.
I opened my eyes slightly and I saw her bare back. Her slim waist and long hair is my possession. I want to call her but I saw heard her groaned in pain.
I closed my eyes again dahil alam kong titingin siya sa akin.
"My goodness Joshua. What did you do to me.." I want to laugh because I know she is in pain right now. We've been doing it since afternoon up until night.
She keep begging and crying to me to stop. But my inner demon says no. I'm tired too but I love what we did.
Damn bea.
She stood up to our bed at nakita kong nahihirapan siyang maglakad. What is she doing? I checked the time at ala-una palang ng madaling araw? "Where is she going?"
Is she in pain that much? Am I rough to much? That causes my wife left me alone in the middle of the night?
I grabbed my boxers and was about to go with her. But I saw her phone ringing at tumatawag ang secretary niya. "Why is she calling bea, ala-una palang.."
BINABASA MO ANG
The Unwanted Marriage
Fanfiction𝐔𝐍𝐖𝐀𝐍𝐓𝐄𝐃 𝐌𝐀𝐑𝐑𝐈𝐀𝐆𝐄 | 𝐉𝐎𝐒𝐇𝐔𝐀 MED-SERIES #2 After suffering from his long-term relationship heartbreak Joshua Hong, a great doctor who's in the medical field for almost 15 years, arranged married into a hard headed girl who likes...