Sebab dia, adik aku.
Al menegaskan ayat adik itu kepada aku. Aku hampir tergelak mendengar ayat dia. Aku langsung tak percaya yang dia ialah adik Al. Nampak sangat yang Al memang sengaja buat cerita, hahaha.
Haih, Al kau rasa boleh tipu aku dari cerita kau ke? Heh, jangan kau berharap la. Kalau itu adik kau, kenapa baru sekarang kau nak jumpa dia sedangkan dh lama dia di sini? Heh kau tak waras ke?
Al mengetap gigi dia kerana marah lalu aku dengan berani melawan apa dia kata.
Al. Dia bukan adik kau. Dia bakal korban aku. Dan kau pun, akan jadi korban aku supaya aku dapat menggunakan kekuatan yang super kuat ni, hahahaha.
Al hanya diam dan menggenggam tangan dia, aku nampak darah keluar dari tangan dia. Entah mengapa tapi perasaan dia tu tak mampu aku ubah. Dia tetap cakap yang budak tu adik dia sedangkan sangat mustahil bagi aku untuk percaya dengan apa yang dikatakannya.
Swamp Demon aku baru pulih semula, tapi..... Mengapa Swamp Demon aku regernasi dia perlahan kali ini? Apa yang telah buat dia sampai perlahan?
Akhirnya aku menyuruh dia supaya menyerang Al dan membawa mayat dia kepada aku. Lantas Swamp Demon aku menyerbu ke arah dia baru saja sampai ke Al, Al sudah berada di sebelah aku sambil membawa budak itu. Aku sangat terkejut juga suara dia yang sangat deep itu buat aku semakin rasa bahaya dari Al kepada aku.
Kau ingat kau mampu tangkap aku ke? Heh kau lembab, kau takkan sesekali pun berjaya kalau aku...... STILL LAGI..... MEMPUNYAI KEKUATAN MASA NI.
Baru Swamp Demon aku melayankan serangan ke arah dia dan berjaya mengenainya. Aku berpuas hati tapi.... Aku lihat semula dia sudah tidak ada di sana and sekali lagi Al bersuara deep kepada aku dan membuat aku mengigil tapi suara itu seolah-olah dia di belakang aku tapi aku langsung tak nampaknya.
Aku dh kata, kau takkan berjaya tangkap aku. Aku bagaikan Cheetah yang laju, kau pula hanyalah haiwan yang diincar aku. Kau takkan berjaya sekali pun untuk lihat gerakan aku.
Aku berpaling ke belakang tapi kelihatan dia hilang tanpa aku perasan dia di mana. Tiba² saja aku mendengar bunyi bola melantun tetiba. Aku terus berpaling dan hanya ada 1 bola volleyball. Swamp Demon aku cuba mendapatkan bola itu tapi bola itu mengelakkan sendiri dan dilemparkan ke arah aku dan baru aku perasan, Al bergerak melalui bola ini sebab suara dia kedengaran apabila bola sampai ke tepi aku bagai dia ada di situ. Aku langsung mengarahkan Swamp Demon aku untuk tebas bola itu.
Swamp Demon, tebas bola itu!!!
Seketika itu bola itu ditebas dan Al tidak kelihatan tapi aku rasa Al mungkin dah tak mampu untuk bergerak lagi tapi......
Bunyi bola itu sekali lagi berbunyi di belakang aku. Hanya saja kali ini, bola dia berbunyi loceng. Itu buat aku semakin seram dengan apa yang berlaku, aku cam tak percaya, yang aku berjaya takut sekarang.
Ting, Ting, Ting.
Bunyi itu jelas kedengaran. Aku langsung berpaling dan melihat Al membalut luka di tangan budak itu. Jelas dari wajah dia yang dilihat dia tgh marah besar. Tiba² saja kekuatan besar keluar dari dia seperti tadi. Aku mengarahkan Swamp Demon aku untuk menyerang dia.
Swamp Demon serang dia!!!
Langsung dia menyerang Al. Aku harap Al tidak dapat lari lagi sekarang.
Swamp Demon: Terjahan Penghancur
Terjahan ini mampu membuat sesiapa yang terkena membuatkan badan dia seperti retak. Sebab terjahan ini dibuat dengan sangat laju dan juga badan yang dikeraskan bagai besi. Aku tersenyum melihat dia dan...
YOU ARE READING
thanks crush
Romancemengisahkan Ja atau pun nama Amza ya menyukai dan bersahabat dengan kawan baik dia yg selalu menjaga dia. Namun dari sebalik semua itu, ada kisah tersendiri dari Al dan kawan2 dia, juga siapa juga sebenarnya Al ini dan kenapa dia mempunyai sesuatu...