Proctect

103 2 0
                                    

Sejak aku berkenalan dgn Miya hari tu, aku sudah sering kali berbual dgn dia dan berjalan bersama-sama. Al sendiri boleh hairan, macam mana aku boleh rapat gila dgn Miya. Walaupun rapat kekadang kitorang pun ada gaduh jugak. Tapi memang lumrah la, kalau tak gaduh bukan kawan la jawabnya sebab berkawan pun kekadang gaduh gak. Jadi bila aku dh semakin rapat gan Miya ni aku mula la berani dgn perempuan sebab selama ni aku memang tak rapat sangat dgn perempuan. Miya je la yg paling aku rapat sekarang ni.

Selepas sahaja kitorang ni bersahabat, Al dgn Miya ada kerja tetiba menyebabkan aku terpaksa sorang-sorang tanpa kawan baik. Aku tak kisah pun sebab mereka akan datang balik lepas ni. Jadi sementara mereka tgh sibuk dgn kerja PRS diorang tu, aku pun ambik masa mengulang kaji pelajaran di dlm kelas aku yg di mana pelajar-pelajar lain tgh sibuk jugak dgn aktiviti kelab diorang. Jadi tinggal aku sorang, semasa aku ulang kaji tu aku terasa seseorang sedang memerhatikan aku sahaja, tapi entah di mana. Tiba-tiba sahaja ada org memanggil aku menyuruh aku mengikuti dia ke satu tempat kata mahu mintak tolong. Dan aku ikut namun apa yg terjadi ialah tiba-tiba sahaja mereka meminta duit dgn aku. Bodo apa mintak duit gan aku, dh la duit aku tinggal sikit je, ni kalu bagi sah habis duit aku.

Aku tak ada duit maaf la. Balas aku, aku lihat muka dia cam tak puas hati je gan aku. Seram sekejap aku tgk.

Kau ni, aku mintak duit sikit je, tak kan tak ada kot, meh lah sikit nanti abang bagi upah nk. Balas org yg memanggil aku tu. Mereka ada 3, tapi laki dpn aku ni cam beria sangat nk duit aku. Aku pun balas la lagi.

Aku betul-betul tak ada duit, maaf la ya. Kalu ada pun cukup utk makan je aku ni.

Ala kau ni, org mintak bagi je la. Tak payah nk songeh sangat kang aku..... Ayat salah sorang dari kawan laki di depan aku ni tiba-tiba sahaja dipotong oleh laki depan aku.

Kau ni, tak payah lah nk gertak dia, kang nanti dia takut, kau nk buat apa. Aku ada la sebab kenapa aku tak nk dia takut ni. Aku nk bagi something kt dia. Dlm bicara laki depan aku ni, aku dpt rasakan perasaan yg bahaya akan menimpa aku. Aku cuba nk larikan diri tapi dia tetiba sahaja pegang aku. Aku pun berteriak menyuruh dia lepaskan aku.

Lepaskan aku, kau nk apa dari aku ni hah. Jerit aku, aku rasa betul-betul takut dgn situasi tersebut. Dia tiba-tiba sahaja mengilai.

Aku nk apa dari kau, ohh tak ada apa. Aku just nk pinjam duit je, kalu tak ada duit benda lain pun aku tak kisah. Tahu tak apa dia benda lain yg aku maksud kan tu. Meh sini aku bisikkan, aku nk kau bagi bontot kau kat aku, setuju tak sebagai bayaran kau tak ada duit. Aku yg dgr terus membalas.

Kau ingat aku ni hamba kau, aku mungkin tak ada duit tapi, aku tak kan jual diri aku utk setan cam kau.

Pang

Satu tamparan singgah di pipi aku. Menyebabkan aku sakit sangat.

Kau kata apa, setan? Hei budak, kau belum kenal lagi aku sapa. Kalau kau tahu baru kau akan rasa apa yg akan kau rasa. Hehehe.

Tolong la, lepaskan aku. Aku tak nk begini. Aku akan bagi duit tapi tolong la lepaskan aku. Merayu aku kepada mereka bertiga. Aku memang gay tapi, aku tak sanggup buat benda tu tanpa keinginan aku. Aku sendiri tak mahu di apa-apa kan.

Hahaha, Hei budak, bila kawan aku kata nk benda tu. Kau bagi duit pun tak akan lepas dh kn korang. Balas salah seorang dari mereka.

Betul tu jadi, kalau kawan kitorang nk, kitorang ni pun nk jugak. Tak apa pun sebab sorang macam kau sepuluh org boleh. Hahahaha. Balas lagi sorang dan mereka bertiga pun ketawa bersama-sama.

Aku menjerit meminta tolong namun tiada sesiapa yg mendengar. Laki depan aku tu pun menjawab.

Tak akan ada sapa dgr sebab sini kawasan yg sunyi. Jadi senang la kitorang rogol kau budak cute. Hehehe meh sini abang bagi batang abang kat kau. Dia tiba-tiba sahaja menarik kepala aku sehingga ke bawah dan sebelum dia tarik ke bawah tu sempat lagi dia cium bibir aku. Aku cuba menolak tapi dia mengemgam kepala aku kemas-kemas sampai aku cuba menolak tak boleh. Selepas dari tu dia pun tarik aku sampai bawah, dia cuba dekatkan kepala aku dgn batang dia. Aku masa tu sudah menjerit meminta tolong dan dgn tiba-tiba sahaja dia kena tendang oleh seseorang. Aku melihat depan aku nampak macam seorang putera menyelamatkan aku. Lepas tu baru aku perasan yg org tersebut ialah Al.

thanks crushWhere stories live. Discover now