״היי!״ קראתי בשמחה כשנכנסתי לביתו של בן.
״טלטול!״ מאה ושישים סנטימטר של בשר ודם רצו אליי בהתרגשות, שיערה הקצוץ וצבוע באדום בוהק הראה את האופי הצעקני והמדהים שלה.
״שושינקה!״ רצתי גם אני והתחבקנו. אני מתה עליה, אישה מדהימה, מיוחדת ומצחיקה. היא יכולה בקלות להיות החברה הכי טובה שלי.
״היי אימא.״ בן זרק את התיק המלוכלך מחול על הרצפה והתקדם בעצלתיים לשושי שפרשה את ידיה וחיבקה אותו.
״היי ילדון,״ היא ענתה ונישקה את לחיו.
״אני גונב את המגעילה הזו לחדר שלי.״ הוא התקדם מאחור וכרך את ידיו סביב בטני, צחקתי והוא נשק ללחיי אינספור פעמים, שושי נופפה לנו לשלום והתקדמנו לאורך המסדרון.״אין נשיקה עד שאתה לא נכנס להתקלח, חתיכת מסריח.״ עצרתי אותו מלנשק אותי כשנכנסנו לחדרו, הוא הרים את ידיו כמו ילד קטן ופשטתי את חולצתו.
״את כזו אשכנזיה,״ הוא צחק וגיחכתי, זו באמת הייתה יציאה של פולניות.
״גזען,״ הקנטתי אותו וטפחתי על לחיו באיטיות. הוא עצם את עיניו בחזקה בכל פעם שכאפה קטנה התנגשה בלחיו.
״אולי תיכנסי איתי?״ הציע ופרצתי בצחוק.
״אנחנו בקושי חודשיים ביחד ואתה כבר רוצה להכניס אותי למיטה?״ שאלתי בכעס מזויף ודחפתי אותו לאחור באגרסיביות.
״למקלחת, יש הבדל,״ הוא תיקן אותי והרים את אצבעו המורה, צחקתי ונישקתי אותו.
״בחייך, אני חרמן מת ואני מת על הגוף שלך,״ הוא ביקש בתחינה והנדתי בראשי לשלילה בליווי ציקצוק שידגיש את דבריי. הכנות שלו הייתה מצחיקה נורא, אבל אני מתביישת מדי בגוף שלי מכדי להיכנס עם גבר כמוהו למקלחת.
״אז עם תחתונים וחזייה.״ הוא הצמיד את כפות ידיו אחת לשנייה. סובבתי אותו ודחפתי אותו לחדר האמבטיה שהיה בחדרו, חדר האמבטיה היה בגודל של החדר שלי ואילו החדר שלו היה פי שתיים מגודל חדרי. אבא שלו מרוויח טוב, אפילו טוב מאוד אבל הוא משועבד לעבודה, לפחות ככה בן סיפר לי.
עליתי על האסלה ואחזתי בכתפיו של בן, התקדמתי מעט לאזנו ולחשתי, ״אם נחזיק מעמד חודשיים יחד אני מבטיחה שנתקלח יחד,״ הבטחתי הבטחה שאני לא יודעת אם אני יכולה לקיים ונשכתי את שפתי התחתונה בכדי לא לפרוץ בצחוק.
״אל תעשי לי את זה,״ הוא קרא בתחינה, קיפצתי מהאסלה ונחתתי על הרצפה.
״קדימה חתיך,״ דירבנתי אותו ועל הדרך הוצאתי מילים שלא ידעתי שקיימות בלקסיקון שלי. נישקתי את לחיו בחטף ויצאתי לחדרו הרגיל. בעל המיטה הזוגית הגדולה והמוצעת במצעים תכולים, על הקיר היו שלושה מדפים שבאחד הונחו בשמים שונים בשפע, על השני בקבוקים ריקים של אלכוהול ופאקט סיגריות ועל השלישי ספרי לימוד וקופסה קטנה ובתוכה כמה כלי כתיבה. מתחת למדפים הייתה שידה ועליה היה מונח מחשב נייד, כמה תמונות משפחתיות ממוסגרות ותמונה שלי ושלו כשיצאנו למסעדה סינית נחמדה ובן צילם את שנינו כך שהוא יצא טוב ואני יצאתי כך שהפה שלי מלא בירקות מוקפצים ונודלס שדבוק על סנטרי, הוא החליט שחייבים לפתח את התמונה הזו ולמורת רוחי הוא פיתח אותה ומיסגר.
מול המיטה היתה תלויה טלוויזיה גדולה ולצידה נישה ובה היה הארון, אהבתי את החדר שלו.
YOU ARE READING
Take care
Romans-גמור- טל שטרן היא השקטה של השכבה, עם חברה אחת קרובה וספרים שממלאים את הזמן הפנוי שלה היא מנהלת חיים שקטים ורגועים. אהבה זה לא בדיוק הקטע שלה, להבדיל מאחותה התאומה נופר שמטפחת זוגיות רבת שנים עם בן הזוג שלה ערן. היא לא שמה לב שהאהבה שבכלל לא ציפתה ל...