פרק 18

18.6K 987 70
                                    

לפני הפרק אני רוצה להבהיר משהו. את התמונות בראשי הפרקים לא אני מציירת😂
אם הציורים שלי היו בראשי הפרקים לא הייתן קוראות תסיפור😅
--
״היי יניב,״ אמרתי וחייכתי חיוך מעושה. הפנים שלו לא היו שמחות במיוחד וגם לא היה קשה לנחש למה.
״מעיין בוכה, בגללך.״ הוא התקדם לעברי בצעדים אטיים אך מאיימים במקצת, לרגע כל תחושות האשמה שהיו לי כלפי מעיין התפוגגו. חתיכת בכיינית שלא יכולה לבוא ולסגור איתי דברים כמו שצריך.
״אוקיי ומה אתה קשור?״ שאלתי בארסיות, מבטו התקשח ועיניו התכהו, הוא התיישב לידי והתקרב אליי.
״תקשיבי לי טוב מטומטמת,״ אמר בגסות ובכעס, נרתעתי מעט לאחור עם ראשי והבטתי בו בפנים חסרות הבעה, ״את בחיים לא תגרמי לבחורה שאני אוהב לבכות,״ הוסיף בטון מאיים ועיניו כאילו ניסו לקדוח חורים לשלי, כאן התחלתי לפחד, בחיים לא ראיתי את יניב כל כך עצבני ובשלב הזה כעסתי עוד יותר על מעיין. נמושה בכיינית, מתחשק לי להוציא לה את העיניים.
״אז אוקיי, אז אף אחד לא אוהב אותך, זה לא אומר שאת צריכה להרוס לאחרים,״ אמר בחיוך וליטף את לחיי.
הפסקתי לנשום, הוא נתן מכה ישר ללב שלי והצליח לסדוק אותו, זה כאילו הוא יודע איפה הנקודות הרגישות שלי. דמעות הציפו את עיניי וחיוכו הארסי לא ירד מפניו.
״זה מצחיק כי אני אוהב אותה,״ מישהו הניח את ידיו על כתפיי ויניב הרים את עיניו, מי זה יהיה אם לא בן הגיבור.
״אנחנו מדברים אם לא אכפת לך,״ יניב ענה בגסות ועיניו הצטמצמו בכעס.
״אכפת לי מאוד,״ בן התחכם וחייך חיוך צדדי. רק כשזז מעט יכולתי להבחין בבחורה שעמדה מאחוריו, יודניקית חמודה שיצא לי לדבר איתה כמה פעמים אבל עכשיו המבטים שהיא נעצה בי היו מפחידים.
״תוריד את הידיים שלך ממנה לפני שאני אדאג שיסגרו לך את העסק הקטן והמסריח שלך,״ בן איים וקולו התגבר עם כל מילה שאמר. יניב הוריד ידו ממני, קם מהספסל והלך לדרכו, לא לפני ששילח בי מבט זועם, אני מוכנה להתערב שזה עוד לא נגמר.
״מה קורה יוליה לא ראיתי אותך היום?״ בן נשק ללחיי והתיישב על ידי, היודניקית התיישבה לידו והניחה את ידה על כתפו. חייכתי חיוך קטן והשפלתי את מבטי, הבטתי בירכיי.
״תכירי זאת דיאנה,״ הוא הציג את הבחורה שאת שמה כבר ידעתי.
״כן אנחנו מכירות,״ השבתי וחייכתי אליה חיוך קטנטן, היא לא חייכה אליי חזרה ומצב מביך השתלט על המצב.
״נדבר כבר.״ הוא כרך את זרועו סביב צווארי ונישק את הלחי שלי כששם לב לאווירה המתוחה. דיאנה כרכה את זרועותיה סביב בטנו והוא עטף את כתפיה.
״למה כולם מתנהגים מוזר בזמן האחרון...״ מלמלתי ונענעתי בראשי.

-נקודת המבט של בן-
״בן...״ היא גנחה את שמי חלושות ונתמכה בקיר האליה הוצמדה. גמרתי בשנייה שאמרה את שמי, נשארתי בתוכה עוד כמה שניות והתנשמתי בכבדות.
״את הסקס הכי טוב שלי דיאנה...״ החמאתי לה ויצאתי ממנה, הרמתי את הבוקסר והגינ׳ס וכיפתרתי אותו. היא הסתכלה עליי בחשד והרימה גבה.
״הסקס היחיד שלי,״ תיקנתי את עצמי כשהבנתי למה התכוונה, היא חייכה חיוך מרוצה והדביקה לי נשיקה רטובה על השפתיים. שיקרתי, אבל היא לא צריכה לדעת את זה.
״יש לי שיעור,״ הודעתי לה, ״נדבר,״ הוספתי במהירות ויצאתי מתא השירותים. היה לי דחף מוזר ללכת לראות מה שלומה של טל, למרות שראיתי אותה לפני שעה, משהו בי לא היה רגוע.
רציתי לרסק את הפנים של יניב, מטומטם שגיבור על קטנים ממנו, שלא נדבר על קטנה ועדינה ממנו.
הרגשתי צורך להגן עליה, ממש כמו אח גדול, זהו, מהיום אני אדאג לה. (I'll take care),
ההבטחה שלי ביני לבין עצמי.

-נקודת המבט של ערן-
״אנחנו צריכים לדבר.״ התיישבתי על מיטתה של נופר והבטתי בה.
״מה אנחנו נפרדים?״ שאלה בציניות וצחקקה לעצמה, מסדרת את האיפור שלה במראה.
״את צריכה להתנהג יותר יפה לאחותך,״ יותר דרשתי מאשר הצעתי והיא עצרה את פעולותיה, היא הביטה בי דרך המראה והבעתה לא נראתה שמחה כל כך.
״גם אתה עכשיו בצד של הילדה המסכנה?״ היא שאלה בעצבנות והידקה את שפתיה, עיניה הכחולות נצצו מכמה דמעות שהצטברו אך לא פרצו את הסכר שבנתה אי שם. לא הגבתי, שתקתי והשפלתי את ראשי
״כוסאמק,״ היא סיננה ויצאה מחדרה בסערה. אחזתי בשערות ראשי ונשכבתי על מיטתה.
מה אני עושה לעזאזל, גורם לעצמי לבחור בין החברה שלי לאחותה.
אני מאוהב בנופר קשות, היא כלבה אמתית כלפי חוץ, אך כשהיא איתי היא מצחיקה וזורמת, היא יכולה להרים אליי טלפון באמצע הלילה כי היא מתגעגעת אליי למרות שראתה אותי כמה שעות קודם לכן, היא יודעת לגרום לי להבחין בצד הטוב יותר שבדבר, היא יודעת לצחוק צחוק שגורם לי לצחוק בעצמי, בגלל זה אני אוהב אותה. היא טיפשונת לעומת אחותה התאומה שהיא גאון, פחות יפה מאחותה, בעיניי לפחות אבל הרבה יותר מלאה בעומק ובתוכן, היא לא בכיינית ולא אוהבת רומנטיקה, היא שונה משאר הבנות. כשאני רואה אותה אני מחייך, לא כי אני אוהב אותה, כי היא מיוחדת ושונה מכל השאר.
ככה אני התאהבתי בנופר, מחיוך קטן שחייכתי לעצמי כי היא שונה ומיוחדת.
--

50 דירוגים וממשיכה❤️

Take careWhere stories live. Discover now