Chan hoca önde ben arkada öğretmenler odasına gidiyorduk ki aklına bir şey gelmiş gibi üst kata boş sınıfların olduğu tarafa götürmüştü. Bir sınıfa girip kapıyı kapattı ve rastgele bir sıraya oturdu. Ben de yavaş yavaş önündeki soranın sandalyesini ters çevirip oturdum.
"Jeongin, her şeyi biliyorum bu yüzden bana karşı dürüst olmanı istiyorum."
"Anlamadım hocam" zor duyulacak bir sesle konuştum. Yavaşça elindeki defteri çıkarıp masaya koymuştu.
"Jeongin, bu çizimi artinnie hesabı paylaşmıştı ve ne tesadüf o çizim senin defterinden çıkıyor" iki saniye susup defteri açtı.
"Ve resmin arasında bulunduğu yapraklar benim çizim çalışmalarımla dolu. Eğer dürüst olursan gerçekten sana hiçbir şey olmaması için uğraşacağım ama eğer inkar edersen ve ben araştırıp senin olduğunu bulursam bana bırakmayacaklar ve en ağır şekilde ceza alacaksın. Seninle beraber ben de yanacağım. Mantıklı düşün ve pişman olacağın bie şey yapmadan karar ver." istemsizce gözlerim dolmuştu. Titreyen sesimle konuştum.
"Ben okuldan atılmayı göze alarak açtım o hesabı. Ben yaşıtlarım gibi azgın duygularla değil gerçekten kalbimden gelen duygularla seviyorum sizi... Eğer heves olduğuna inanmak istiyorsanız inanın hocam. Hatta istiyorsanız disipline gönderin. Ama bence siz pişman olacağınız şeyler yapmayın." oturduğum yerden kalkıp hızlıca derslikten çıktım ve koşarak sınıfımıza gidip çantamı toplayıp aynı hızla okulu terk ettim.
Yong Hyung - Jeongin
Hyumg-
Ben erken çıkıyprum.-
[İletildi]«────── « ⋅ʚ♡ɞ⋅ » ──────»
Koşmayı kesmeden otobüs durağına gittim. Yarım saat orada otobüs bekledikten sonra gelen otobüse binmiştim. Hâlâ akmaya çalışan gözyaşlarımı biraz daha engelleyip bir yere tutunmuştum. Boş yer için bakınırken göz göze geldiğim kişilerle hemen kafasını çevirdim.
"Bir günüm sorunsuz geçsin be..." kendi kendime mırldanmamı arkamda biten Moonbin engellemişti. Kulağıma doğru eğildi."Eğer oturacak yer kalmazsa kucağım senin için boş olacak bebeğim." elini belime koyup enseme ufak ufak öpücükler bırakıyordu.
"Uzak dur benden Moon..." diye dişlerimin arasından konuştum. Moonbin acıklı bir tonla sesini yükseltti.
"Ama sevgilim ne zaman bitecek bu tribin? Senin yüzünden kaç gündür uyuyamıyorum... Affetsene şu sevgilini artık." Moonbin'in dudak büzüşüne iğrentiyle bakıyordum.
"Moonbin sakın yanıma yaklaşma. Biz seninle sevgili değiliz." diyerek kurtulmaya çalıştım. Moonbin'in kollarından zor da olsa kurtulmuştum. Aramızdaki mesafeyi açmama rağmen Moonbin yine kapatıyordu o mesafeyi. Biraz daha çabalamıştım ve en sonunda kurtulmuştum. Ellerini ittirip evime son bir durak kala inmiştim. Onunla aynı yerde olacağıma bir durak yürürüm daha iyi. Sekiz dakika sonra eve varmıştım ve eve girdiğim gibi telefonumu açmıştım. Ekran açıldığı gibi ekrana düşen mesajlar ve aramaların bildirimleriyle karşılaştım.
Yong Hyung
-Niye erken çıktın???
İyi hissetmiyordum hyung-
-Beni arasaydın ya birlikte giderdik.
Sorun değil hyung geldim ben eve-
-Peki minik tilkim~
-Gelirken almamı istediğin bir şey var mı?Cips~-
-Tamammmm
[Görüldü]Min Hyung
-Pişt Lee tilkisi
-Eve gitmişin?Evet hyung, iyi hissetmiyorum-
Ve evet gelirken çıtır tavuk ve tatlı almanı istiyorum-
[görüldü]Mesajlardan çıkıp instagrama girdim ve bir çizim yükledim. Anında beğeni ve yorum çökmüştü.
artinnie
5366 beğeni 1271 yorum
artinnie: Hesabı açmamı sağlayan kişi, hesabı kapamam gerektiğini çünkü bunun rahatsız edici olduğunu söyledi. Hesabı kapamıyorum sadece seni paylaşmayacağım artık. Hâlâ çizimlere devam edeceğim. Sehun'un karizması...ohohsehun: Of yine muhteşemim.
↪️m.luhan7: Çocuk güzel çizmiş amk senden bir halt olmaz.G: Chan hocadan azar yemiş arkadaş.
minholee: Olay buymuş demek ki...
R: İstiyorsan gay ol istiyorsan uzaylı, çizimlerin çok güzel kapatma sayfayı.
↪️artinnie: Kapamayacağım zaten merak etme. Ve teşekkür ederim sadece çizimlerimle ilgilendiğin için.christopherbang: Sadece fanart yapan bir kişi olacaksan sayfayı kapamana gerek yok. Ben sana beni sevmeyi bırakmanı söyledim.
↪️K: Yuh ya duygusuz herif.
↪️S: Gerçekten ya...
↪️U: O da aşık olmasaymış bir erkeğe ve de öğretmenine.
↪️H: Çocuk da diyordu ki ben gideyim de şuna aşık olayım, millet de benim ağzıma sıçsın, linç edileyim, dışlanayım. Cahiller sürüsü.
↪️T: Çocuk kendisi seçmedi size aşık olmayı ve de bırak deyince bırakılan bir duygu değil bu. Yaşı kaç olursa olsun sevebilir birini. Buna inanmak zorunda değilsiniz ama bu onun duygularını aşağılayabileceğiniz anlamına gelmez. Umarım bu tür düşünenler de aynı şeyleri yaşar da hisseder çocuğun hissettiklerini.
[Bu gönderi için yorumlar kısıtlanmıştır.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanart /JeongChan\ ✅
FanfictionOkulun garip öğretmeni Chan ve aşık çizer Jeongin. .・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・ Ana Ship Chan x Jeongin Yan Shipler Minsung Hyunmin Changlix Txt&Exo ve diğer grupları içerir. Bazı resimleri instagramdan beğendiğim sayfalardan aldım. Emeklerine ayıp...