🐍Final

360 33 34
                                    

18.06.2022

Bugün okulları ufak bir festival yapıyorlardı. Aylarca herkes bunun için hazırlanmıştı. Yaklaşık 5 kişi şarkı söyleyecekti. Bunlardan birisi de Jeongindi. Fakat o bunun için hiç heyecanlı değildi.

Soyunma odasında üstüne değiştiriyordu. Aynaya baktı. Yüzü makyaja rağmen çok bitkin ve çökmüş gözüküyordu. Kapı tıklatıldı ve içeri Byungchan girdi.

"Heyecanlı mısın? Bu kızdan sonra sen çıkıyorsun."

"Hm? İnan bana heycanlı olmamı sağlayan tek şey kendi yazdığım şarkıyı söyleyecek olamam. Çok teşekkür ederim sana. Beni abinle tanıştırıp şarkımı düzenlememe yardım ettiğin için. Ayrıca cidden ilk tanışmamızda verdiğim izlenim ne kadar kötü de olsa yanımdan gitmediğin için..." Byungchan, Jeongin'i kendine çekip sarıldı.

"Sen cidden şeffaf bir insansın. Bu yüzden senin yanındayım. İlk gün beni cidden kendine sağlam düşürmüştün. Garip bir şekilde o günden sonra da hep ji kendimi senin yanında buldum ve bundan şikayetçi olmadım hiç. Her zaman yanındayım. Gerek bir abi, gerek bir arkadaş olarak." Jeongin ona gülümsedi.

"Hadi senin sıran."

"İlk defa bu festivallerde bir dokuzuncu sınıf yer alma cesareti gösterdi. Alkışlarınızla 9-1 sınıfından YANG JEONGİN!"  sunucu çocuk onun adını söyleyince Jeongin taktığı elektro gitarla sahneye çıktı. Gitarı amfiye bağladı ve mikrofonu ayarladı.

"Bugün kendi bestemi çalacağım ve söyleyeceğim. İlk defa duyacaksınız." gitarla çalmaya başladı.

"Well, good for you,
(Aferin sana)

I guess you moved on really easily
(Beni kolay unutmuşsun sanırım)

You found a new girl, and it only took a couple weeks
(Yeni bir kız buldun ve bu sadece birkaç haftanı aldı)

Remember when you said that you wanted to give me the world?
(Bana dünyaları vermeyi istediğini söyledin, hatırlıyor musun?)

And good for you, I guess that you've been working on yourself

(Ve aferin sana, sanırım artık kendine odaklanıyosun)

I guess that therapist I found for you, she really helped
(Sanırım senin için  bulduğum terapist gerçekten işe yarıyor)

Now you can be a better man for your brand-new girl (Ve aferin sana, şimdi yepyeni sevgilin için iyi bir adam olabilirsin)

Jeongin, gözlerini Sana ile gülerek konuşan Chan'a kilitledi.

Well, good for you, you look happy and healthy
(Aferin sana, sağlıklı ve mutlu gözüküyorsun)

Fanart /JeongChan\ ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin