"NE NİKAH TARİHİ LAN DANGALAK SEN ÖNCE DUYGULARINDAN EMİN OL!" Hayır bu tepkiyi Jeongin değil Minho vermişti.
Jeongin ortalık yatışsın diye hazırlanma bahanesi ile Chan'ı kolundan tutup odasına götürmüştü. Eline kıyafetleri tutuşturup tuvalete soktu. Chan tuvaletten çıkarken Jeongin giyinmiş, yatağın üstündeki kıyafetleri katlıyordu. Chan, Jeongin'in arkasından yaklaşıp kollarını beline sardı ve boynuna öpücük kondurdu.
"Hyung, biz şimdi..."
"Evet Jeongin. Sevgiliyiz." Jeongin gülümsemişti.
"Fotoğraf çekilebilir miyiz?" Chan kafa salladı. Çekildikten sonra hızla İnstagram'a girip paylaştı Jeongin.
Yanginvar
Yanginvar: AAAAAAAAA!!!
Telefonu kapatıp cebine koydu, çantasını da alıp birlikte salona gittiler.
"Hazırız, çıkalım mı artık?"
"Felix sen de hazırsan?" Felix'in de çantasını almasıyla Chan oturduğu yerden kalkıp kapıya yöneldi. Jeongin, Chan'ın yanındaki yolcu koltuğuna Felix ise arkaya oturmuştu.
"Yoldan Changbin ve Seungmin'i alsak sorun olur mu size?" Jeongin de Felix de sorun olmayacağını belirttikten sonra rotasını iki arkadaşın evlerine çevirdi. Zaten sıkıcı olan yolda kimse konuşmadığı için radyoyu açtılar. Şarkılar eşliğinde büyük bir sitenin önüne geldiler ve durdular. Chan, Seungmin'i aradı. İki öğretmenarabaya yanaştı.
"CHANGBİN DAHA KISA O ORTAYA OTURSUN!"
"BEN YAPILIYIM AMA SEN CILIZSIN! SEN ORTAYA OTUR!" Felix kapıyı açtı.
"Hocam ben ortaya otururum binin lütfen." diyerek ortaya yerleşti. İkili kavgayı kesip utançla arabaya bindi. Changbin iri ve kaslı vücudu yüzünden Felix'e değiyordu. Seungmin camdan bakıyor, önde ise Chan ara sıra Jeongin'e bakış atıyor ve Jeongin'den utangaç gülümsemeler kazanıyordu. Herkes kendi dünyasına dalmışken okula gelmişlerdi. Hepsi sırayla arabadan indikten sonra Felix ve Jeongin hocalarına selam verip okula girdi.
"Jeongin ben arkadaşlarımın yanına gidiyorum."
"Tamam hyung." Felix ve Jeongin ayrıldıktan hemen sonra Jisung, Jeongin'in omzuna kolunu attı.
"Naber Jeongin?"
"Ne var Jisung?"
"Bakıyorum da cevap veriyorsun." Hyunjin, Jeongin'e cevaben konuştu.
"Şanslısın ki sevgilimin kardeşisin. Müjdeli haberi vermeye geldim. Abin artık sevgilim olduğu için sana bulaşmayacağım. Uyarı aldım." Jeongin göz devirdi.
"İyi." Jisung'un kolunu omzundan atıp yoluna devam etti. Okula girip sınıfına çıktı. Çantasını sıraya koyup kantine indi.
"Narlı soda ve bitter brownie alabilir miyim?" kantinci adam açtığında narlı sodayı ve keki uzattı. Jeongin parayı ödedi ve aldı malzemelerini. Sodasını içerken yukarı çıkıyordu.
"AH!"
"Özür dilerim Jeongin, iyi misin?"
"İyiyim hocam önemli değil." üstündeki koca lekeye baktı.
"Gel sana yedek kıyafetlerden vereyim."
"Teşekkürler Zhang hocam." birlikte müdür odasına gittiler. Masanın çekmecesinden uzun bir tişört çıkarttı.
"Al, kuzeninin tişörtü." diyerek güldü Yixing.
"Teşekkürler hocam. Yıkadıktan sonra onun parfümünü sıkıp geri iade ederim size." Lay, Jeongin'in saçlarını karıştırırken kapı çalındığı ve içeri Chan girdi.
"Hocam."
"Sen git üstünü değiştir Jeongin."
"Tekrardan teşekkürler hocam." iki hocaya da selam verip odadan çıktı. Tuvalete gidip kabine girdi. Üstünü değiştirdi. Tam kabinden çıkarken gür bir ses duydu.
"Jeongin." kabinden çıktı.
"Hocam..."
"Az önce Zhang hoca ile konuştuk. Ve dedi ki..."
Flashback
"Git üstünü değiştir sen Jeongin." Jeongin çıkınca Yixing, Chan'a oturmasınu söyledi.
"Hayırlı olsun Chan, sonunda fark etmişsin duygularını."
"Teşekkürler Bay Zhang."
"Yixing de diyorum hâlâ Bay Zhang diyorsun Chan" diyerek güldü.
"Pardon Yixing."
"Sen ne için gelmiştin Chan."
"Şey veli toplantısı varmış. Onun hakkında bilgi alacaktım."
"Hm, iki gün sonra olacak, saat 16.30da başlayacak. Sınıflarda olacak ve her sınıfın sorumlu öğretmeni ile konuşacaklar. Yani siz 9-1den sorumlusunuz. Bu kadar."
"Teşekkürler Yixing hyung." Chan tam kalkmaya yeltenirken Yixing yeniden konuştu.
"Chan, biraz konuşabilir miyiz?"
"Tabi, buyurun."
"Yanlış anlamanı istemiyorum. Jeongin'i en çok destekleyenlerden birisi bendim hatta sayfasını açması konusunda cesaretlendiren kişilerden de birisiydim. Sonunda sevgili oldunuz ve buna sevindim fakat rica ediyorum okulda bunu yaşamamaya ve Jeongin'i kayırmamaya özen göster. Yanımızda sorun olmaz ama eğer öğrenciler görür ve şikayet ederlerse ikinizin de hayatı kararır. Biliyorum ki bunların farkında olarak başladınız bu ilişkiye ama ben hem Jeongin'in bir abisi olarak hem de senin bir arkadaşın olarak uyarmak istiyorum. Dışarıda yaşarsanız ve görünürse sorun yok. Çünkü o zaman sizi savunabilirim. Ama okulun içinde yakalanırsanız ben yardım edemem..." Chan kafa salladı.
"Biliyorum Hyung. Teşekkür ederim düşüncen ve desteklerin için. İş ve özel hayatımı karıştırmayacağıma emin olabilirsin. Sizi utandırmayacağım."
"Son bir şey... Lütfen kardeşimi üzme."
"Endişelenme hyung." Yixing güldü.
"Daha güzel haberlerle görüşmek üzere Chan."
"Görüşürüz Hyung." selam verip odadan çıktı Chan.
Flashback end
"Ya Zhang Hocam yaaa~ Kral hoca yemin ederim. Onu üzecek bir şey yapmak istemiyorum. Teşekkür ederim benimle paylaştığın için. Dikkatli olacağım." Chan, Jeongin'in saçlarını okşadı. Jeongin, Chan'ın dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp tuvaletten çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanart /JeongChan\ ✅
FanfictionOkulun garip öğretmeni Chan ve aşık çizer Jeongin. .・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・ Ana Ship Chan x Jeongin Yan Shipler Minsung Hyunmin Changlix Txt&Exo ve diğer grupları içerir. Bazı resimleri instagramdan beğendiğim sayfalardan aldım. Emeklerine ayıp...