"Siz eskiden bir şeyler yaşadınız ama bana hiçbir şey söylemedin mi? Günlerce acaba gay mi bi mi düz mü diye düşünürken kendimi yememi izledin. Sana her gibi onu anlatırken içinden 'Enayiye bak eski sevgilime aşık' diye dalga mı geçtin hyung? Eğlendin mi?"
Albümü kapatıp yatağa bıraktı. Telefonunu alıp hızlıca evden çıktı. Belki de dinlemeden yargıladığı için üzülecekti sonrasında ama şu an bunu düşünemiyordu. Adımları onu "Choi's Vet"e doğru yönlendirdi. Hızlı bir yürüyüşün sonunda içeri girdi.
"Hoş geldin- Jeongin!" Youngjae koşarak sarıldı küçüğüne.
"Nasılsın minik tilkim?"
"Bilmiyorum hyung. Sen nasılsın?"
"İyiyim. Konuşmak ister misin yoksa Frozen'ı getireyim mi?"
"Frozen'ı getirirsen daha iyi olur." dedi gülümsemeye çalışarak. Youngjae içeri girdi. İki dakika sonra içeriden koşarak kutup tilkisi geldi ve Jeongin'in üstüne atladı."
"FROZEN! ÇOK ÖZLEMİŞİM~" Jeongin tilkiyi severken Youngjae elinde iki kupayla çıktı dışarı.
"Masaya koyuyorum sıcak çikolatanı İnnie~"
"Teşekkürler hyungie" Frozen'ı kucağına alıp koltuğa oturdu.
"Normalde herkese saldıran hayvan senin kollarında o kadar sakın ki..."
"Çok seviyorum Frozen'ı" diyerek kafasını öptü tilkinin.
"O da bunu biliyor ki herkese saldırmasına rağmen sana bu kadar bağlı." kucağındaki tilkiyi seven gence baktı Youngjae.
"Ee sen anlat bakalım minik çöl tilkim. Ne oldu gözler kıpkırmızı?" Jeongin bir yandan kucağındaki tilkiyle oynuyor bir yandan da olayları anlatıyordu.
"Minho ve Chan sevgililermiş yani eskiden? Minho bunu sana anlatmadı ve okuluna geldiğinde hocanla tanışmıyormuş gibi yaptı. Bu kırıcı..."
"Resmen beni yok saymış ya! Ben gözlerinin önünde o herif yüzünden ağlarken herhalde o da benimle dalga geçiyordu içinden. Ya beni ailem sevmemiş, terk etmiş... Ben neden Minho hyungun ya da herhangi birinin beni sevebileceğine inandım ki?" Frozen ağlayan çocuğun kucağındaki kıpırdandı.
"Deme öyle Jeongin. Belki de seni üzmemek için söylememiştir."
"Hyung, eğer gelip bana anlatsaydı ben daha az üzülürdüm. Bu şekilde öğrenmek daha çok yaraladı."
"Sen de haklısın... En azından tanıdığını söyleyebilirdi." Youngjae biraz durup devam etti.
"Açıkça fikrimi belirteyim. Bence onu dinlemeden hareket etme. Saklaması kötü ama belki de bir sebebi vardır."
"Öyle mi diyorsun?"
"En azından ona da bir şans tanı kendini anlatması için. Ayrıca seni sevmiyor olsa sence seni o aileden kurtarıp, Felix ile birlikte kaldıkları eve mi alırdı? Bırakırdı 'ne halin varsa gör' kafasında. Ama o seni yanına aldı."
"Ben... Hâlâ sağlıklı düşünebildiğimi sanmıyorum. Bugün sende kalabilir miyim hyung?"
"Gelmeni çok isterim ama 2+1 evde yedi kişi kalıyoruz. Rahat edebilir misin?"
"Unutmuşum... Önemli değil hyungie. Bulurum bir hâl çare." Frozen, karamsar ikiliden sıkılmış bu yüzden koşarak içeri gitmişti.
"Frozen da gitti..." dedi Jeongin ağlamasına rağmen attığı kahkahalar arasında.
"Neyse, seninle dertleşmek iyi geldi hyungie"
"Nereye gideceksin?" Jeongin dudak büzdü.
"Bilmiyorum, arkadaşlarıma sorarım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanart /JeongChan\ ✅
FanfictionOkulun garip öğretmeni Chan ve aşık çizer Jeongin. .・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・ Ana Ship Chan x Jeongin Yan Shipler Minsung Hyunmin Changlix Txt&Exo ve diğer grupları içerir. Bazı resimleri instagramdan beğendiğim sayfalardan aldım. Emeklerine ayıp...