Chan gözünü güzel ve yumuşak bir koku ile açtı. Dün gece nerede uyuduğunu unuttuğu için bu sabah kollarının arasında yatan ufak genci görmek kalbinin dışarı çıkacak kadar hızlı atmasına sebep olmuştu. Jeongin mırıldanarak Chan'a sokuldu. Chan kendisine yanaşan çocuğa sıkıca sardı kollarını ve gözlerini kapattı. İkili birbirine sarılmış uyurken içeri Minho girdi.
"KOĞUŞ KALK!" Chan yerinden sıçrayıp asker selamı verdi.
"EMREDİN KOMUTANIM! Ya babanı sikeyim Minho ya!" Chan, Minho'ya söverken Jeongin ise olanları anlamlandırmaya çalışan gözlerle yatakta onları izliyordu.
"Hyung sen çok değiştin. Hep öperek uyandırırdın. Bu tür şeyler Felix hyungun işi." Minho, Jeongin'in yanına gidip yanaklarını sıktı ve öpücükler bıraktı.
"Hadi seni böyle uyandırdım minik tilkim, bu andavalı nasıl uyandıracağım? Öldürseler öpmem onu."
"E sen beni uyandırsaydın ben de onu öperek uyandırırdım."
"Minho siktir git ve sonra geri gel. Jeongin'i öperek uyandır!" Minho'yu zorla dışarı çıkardı. Jeongin'in yanına yatıp göğsüne çekti. Jeongin'in kulaklarını kapadı.
"GİR LAN İBNE!" Minho, sabır çekerek içeri girdi. Jeongin'in yanına gidip öpmeye başladı. Jeongin gülerek gözlerini geri açtı. Minho göz devirerek geri çıktı odadan. Jeongin gözlerini kapamış olan büyüğüne baktı gülerek. Derin bir nefes alış-verişinden sonra Chan'ın yüzüne yaklaşmaya başladı. Chan yanağına kelebek öpücükler beklerken, Jeongin ikisinin dudaklarını birleştirmişti. Yumuşak bir biçimde öperken, Chan kendine gelip yavaşça karşılık vermeye başlamıştı. İkili öpüşmelerine devam ederken kapı sertçe açıldı.
"COOKİNG LİKE A CHEF! AMANIN ANI! BEN SİZİN YİYİŞMENİZİ GÖRMEK İÇİN Mİ GELDİM LAN BURAYA! BIRAK KARDEŞİMİ IRZ DÜŞMANI!" Chan, Jeongin'den ayrılırken Felix sinirle Chan'a bağırmakla meşguldü.
"MİNHO HYUNG BUNLAR SEVİŞİYOR YA!"
"Az daha abart istersen Hyung."
"Sen sus çöl tilkisi. Daha kendin bebişsin başka bir bebeğe bakabilecek misin?"
"Hyung abartma ya. Sadece öptüm." Minho yeniden yanlarına geldi.
"Tamam kesin muhabbeti. Yemek soğuyacak. Mutfağa gelin." Jeongin, Chan'ı zorla kaldırıp önce tuvalete sürükledi. Yüzlerini yıkadıktan sonra Minho'yu daha fazla bekletmemek için mutfağa gittiler.
"OHA FELİX HYUNG BROWNİE YAPMIŞ!!!" koşarak masaya oturdu ve bir tane brownie aldı.
"Jeongin önce yemek ye!" dudaklarını büzerek Minho'ya baktı ve elindekini geri yerine koydu. Chan, Jeongin'in yanına oturdu. Jeongin aklına gelen şeyle Chan'a döndü.
"Şimdi sayfayı geri aktif edebilir miyim? Lütfen lütfen lütfen~~ O kadar kıskandın, sarıldın, konuştun, öptün... Artık paylaşabilir miyim seni çizdiğim resimleri~" Chan hafif bir tebessümle kafa salladı.
"Tamam tamam." Jeongin sevinçle telefonunu alıp galerisi'nde duran resimlerden paylaşmaya başladı.
Artinnie: Bu ikilinin arasındaki çekim şaka mııııı??? Sevgili olun artıkkk
jisunghan: Knk gec kaldin biz manitiz zaten.
↪️artinnie: ohaaa ne zaman amk
↪️jisunghan: oldu bi hafta
↪️artinnie: H.O bro
↪️jisunghan: Thxartinnie: KaiSoo çiftinin ilk tanışmalarını çizme perilerim geldi 🧚♂️🧚♀️
kyungsu: Şaka maka 9. yılımız... İyi ki varsın sevgilim... Buz kalbimi eriten ateş prensim seni seviyorum...
↪️kaikai.kim: Asıl sen iyi ki varsın sevgilim. Hayatıma girerek beni o cehennemden kurtarıp cennetine kabul ettiğin için teşekkür ederim. Seni seviyorum...
↪️artinnie: AŞK ÇİFT YİAAAAA SİZ MÜKEMMELSİNİZZZZZ 🩶🩶🩶🩶🩶
[Daha fazla yorum için tıklayınız.]D: Siz nasıl tanıştınız yani anlamadım?
↪️kyungsu: Lise 3. sınıftayken ödev yapmaya internet kafeye gittim. Kai'nin çaprazına oturmuşum. Ben ödev yaparken o da beni çizmiş. En son ödevi bitirip kalkarken bana seslendi ve telefonumu istedi. En başta garip dedim ama sonra verdim. O da bana resmi atmış. Okula gittiğimde öğrendim ki lise 1. sınıfa yeni transfer olmuş.
[Daha fazla yorum için tıklayın]artinnie: EFSANE ÇİZİMLERİMLE GERİ DÖNDÜM BİÇIZLARRR!!!
F: Of yine mi bu ibne.
↪️artinnie: Beğenmiyorsan siktir git. Sanki kafana silah dayıyorum takip et diye. Sizdeki İQ artık Aq olmuş.
↪️christopher.bang: Haklısın ama sakin ol artinnie. Ayrıca çok güzel çizmişsin.
↪️artinnie: BİLİYORDUM! BANA AŞIK OLDUĞUNU BİLİYORDUM!! TABİİ Kİ DE SENİNLE EVLENİRİM!!!
↪️e_zyxzjs_o: E siz zaten evlenmemiş miydiniz?
↪️artinnie: Haklısınız. O zaman... SENİNLE NİKAH TAZELEMEYİ KABUL EDİYORUM!!!
[Daha fazla yorum için tıklayın]Chan telefonu köşeye koydu ve yemek yiyen Jeongin ile uğraşmaya başladı.
"Bari nikah tarihimizi kesinleştirelim." Gülerek kolunu Jeongin'in omzuna attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanart /JeongChan\ ✅
FanfictionOkulun garip öğretmeni Chan ve aşık çizer Jeongin. .・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・.・゜゜・ Ana Ship Chan x Jeongin Yan Shipler Minsung Hyunmin Changlix Txt&Exo ve diğer grupları içerir. Bazı resimleri instagramdan beğendiğim sayfalardan aldım. Emeklerine ayıp...