Couple:kookv
Genre: Romance, Gay, Fluff
Writer:anil.
.
.
[ Third person view ]
نگاهی به آسمانِ صاف و آبی رنگی که درونش ابر هایِ پشمکی و سفید وجود داشتند، انداخت.
با شنیدنِ صدایِ زنی که نزدیک شدنِ اتوبوس رو پیج میکرد، نگاهش رو از رویِ آسمان برداشت و به خیابان دوخت.
ثانیه ای بعد اتوبوس رو به رویِ ایستگاه ایستاد و پسر لبخندِ کوتاهی زد.
سوارِ اتوبوس شد و رویِ صندلیِ خالی ای نشست.
فضایِ اتوبوس خلوت بود و این برایِ جونگکوکِ بیست ساله راحت تر بود.
باید چند ایستگاهِ دیگه پیاده میشد و به خونه میرفت.چند دقیقه ای گذشت که اتوبوس رو به رویِ ایستگاهِ بعدی ایستاد.
پسری واردِ اتوبوس شد و درحالی که کمی خم شده بود و از نرده ها گرفته بود نفس نفس زد و چند ثانیه بعد صاف ایستاد و درست کنارِ جونگکوک جای گرفت.جونگکوک سرش رو بالا آورد و به چهره یِ پسرِ کنارش چند ثانیه خیره شد..اون کیم تهیونگ بود!
پسرِ استادِ جونگکوک!
چند باری اون پسرِ زیبا رو دیده بود که با استادش حرف میزنه و از بچه هایِ کلاسشون شنید که اون پسرِ استاد کیم، دبیرِ تاریخشون هست.+کیم تهیونگ؟سلام!
تهیونگ ثانیه ای به پسرِ کنارش با گیجی نگاه کرد.
جونگکوک از دیدنِ حالت هایِ صورتش تک خنده ای کرد و سعی کرد تا خودش رو درست معرفی کنه.+جئون جونگکوکم..یکی از دانشجو هایِ پدرت، استاد کیم..
چند باری با استاد کیم دیدمت.تهیونگ لبخندِ خجلی زد:اوه!ببخشید نشناختمتون..شما دانشجویِ محبوبِ پدرمین!
جونگکوک با شنیدنِ لفظِ دانشجویِ محبوب سرش رو پایین انداخت و لبخندی زد.
+رشته یِ چی میخونی؟
پسرِ بزرگتر لب هاش رو جمع کرد:اوم..نمیدونم!
به نظرت من چی میخونم؟جونگکوک ابرویی بالا انداخت و اخمِ مصنوعی ای کرد.
+گرافیک؟
تهیونگ لبخندی زد و سرش رو تکون داد.
_رشته یِ من یکی از زیر شاخه هایِ گرافیکه! تو واقعا باهوشی جونگکوک شی!
جونگکوک چهره یِ مغروری به خودش گرفت و سرش رو تکون داد.
+میدونم!
پسرِ بزرگتر خنده ای کرد: خودشیفته!
مکثی کرد و ادامه داد: رشتم رو میتونی حدس بزنی؟اگه این رو حدس بزنی هرکاری بخوای انجام میدم!
پسرِ کوچکتر باشه ای گفت.
+چند تا شانس دارم؟
_سه تا!
+باشه پس.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sʜᴏᴛ ʙᴏᴏᴋ"ᴋᴏᴏᴋᴠ"
Short Storyآنیونگ! آنیل صحبت میکنه🪐 محتوایِ این بوک شاملِ وانشات و مولتی شات از کاپل کوکوی هست با ژانر های مختلف، برایِ کوکوی شیپر هایِ قشنگم❤️🔥🌚 امیدوارم بتونم سرگرمتون کنم و شماهم حمایت کنید بیوتیا🫂♥️ ׫"محتوایِ این بوک هیچ ارتباطی به زندگیِ شخصیِ آ...