Yellow tape •part4•

81 10 0
                                    


‏ᨐᨓꯊ꒰𑁍ꔚ𔘓★𔘓ꔚ𑁍꒱ꯊᨓᨐ

‏-Name: "yellow tape"

‏-Couple: "kookv"

‏-Genre: "Romance,Criminal, A little scary, Angst"

‏-Writer: "Anil"

‏ ᨐᨓꯊ꒰𑁍ꔚ𔘓★𔘓ꔚ𑁍꒱ꯊᨓᨐ

.


.

از مطبِ دکتر سیکاس خارج شد و به قدم های سرعت بخشید و سوارِ ماشین شد و به طرفِ اداره روند.

با‌ هوسوک‌ تماس گرفت و رو اسپیکر گذاشت،لحظه ای بعد صدایِ هوسوک داخل کابینِ ماشین اکو شد.

هوسوک: جونگ‌کوک!
+هوسوک هیونگ،به اداره رسیدین؟
هوسوک: آره، ولی هنوز تو ماشین نشستیم!
+چرا؟

هوسوک نگاهی به پسرِ کوچک تر که سرش رو پایین انداخته بود و با سر آستین هاش بازی می‌کرد و اون هارو تا رویِ انگشتانش می‌کشید، انداخت.

هوسوک: خب.. راستش تهیونگ داخلِ اداره پا نمی‌زاره.

+می‌ترسه می‌دونم..تا ده دقیقه دیگه اونجا ام.

هوسوک:باشه پس..منتظرتیم.

با شنیدنِ صدایِ بوق، گوشی رو خاموش کرد و رو صندلیِ کمک راننده انداخت.
فرمون رو به چپ چرخوند و به سمت چپ روند.
کمی گاز داد تا حداقل زودتر به اداره برسه.

می‌دونست فقط می‌تونه کمی زمان بخره تا تهیونگ بیشتر از این واردِ این بازی نشه.

دکتر سیکاس نیمی از مدارک رو بهش داده بود -البته مهم هاش رو- که حداقل بتونه اثبات بکنه که همسرِ عزیزش تو این مدت اصلاً سئول نبوده!

لازم بود پروازش رو چک بکنه و ساعتِ دقیقِ فرودِ هواپیما رو پیدا بکنه و اثبات کنه همسرش تو این موضوع نقشی نداشته.

بعد از چند دقیقه متوالی رانندگی با سرعتِ غیرِ مجاز بالاخره به اداره رسید و با دیدنِ ماشینِ هوسوک، ماشینش رو گوشه ای رها کرد و ازش پیاده شد و به طرفِ ماشینِ هوسوک قدم برداشت.

هوسوک همراه با تهیونگ کنارِ ماشین ایستاده بودند و منتظرِ اومدن جونگ‌کوک بودند.

جونگ‌کوک چند قدمی جلو اومد و رو به رویِ همسرِ کوچکش ایستاد.

+عزیزِقلبم..

با حلقه شدنِ دست های دورِ کمرش لبخندی زد و سرِ پسر رو بوسید که صدایِ خفه شده ی ِ پسر به گوشش رسید.

_هوسوک هیونگ یه چیزایی رو به-بهم گفت، ولی ازت می‌خوام کامل بر-برام توضیح بدی خب؟

بوسه یِ دیگری رویِ موهایِ پسر نشوند و با باز شدنِ دست هایِ پسر از دورِ کمرش، بوسه ای رویِ پیشانی پسر نشوند و پلک هاش رو بهم فشرد و رضایتش رو اعلام کرد.

ᴏɴᴇ sʜᴏᴛ ʙᴏᴏᴋ"ᴋᴏᴏᴋᴠ"Where stories live. Discover now