خداوند ووت دهندگان را دوست دارد🦦😌
-بخشی از کتابِ چگونه ریدر هایِ خوبی باشیم:)✮﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏﹏✮
-Name: "Competition"
-Couple: "kookv"
-Genre: "Romance, Gay, Action, Criminal"
-Writer: "Anil"
با پیچیدنِ صدایِ گوینده یِ خبر درونِ خونه، پلک هاش رو رویِ هم فشرد و تلویزیون رو خاموش کرد.
با حرص کنترل رو رویِ کاناپه پرت کرد و به سمتِ راه پله راه افتاد تا خودش رو به اتاقِ مشترکشون برسونه.
بازهم مثلِ چند روزِ گذشته، تهیونگ رویِ مبلِ تک نفره یِ گوشه یِ اتاق نشسته بود و از پنجره به بیرون خیره شده بود.
آهی کشید و رو به رویِ پسر، بر رویِ تخت نشست.+تهیونگ هیونگ؟
درگیریِ افکارِ پسرِ بزرگتر انقدر زیاد بود که حتی متوجه یِ صدا زدنش توسطِ پسرِ کوچکتر نشد.
جونگکوک سکوت کرد و به چهره یِ آشفته یِ پسر خیره شد.
زیرِ چشم هاش سیاهیِ واضحی ظاهر شده بود و کمی گود رفتگی داشت که نشون از بی خوابیِ پسر میداد.
تنها چهره اش بهم نریخته بود بلکه لاغر شدنِ اندامِ پسر هم به طورِ واضح قابلِ دیدن بود و این موضوع پسرِ کوچکتر رو آزار میداد.میدونست آشفتگیش برایِ چی هست.
یک هفته قبل متوجه شدند که افرادِ زیادی دچارِ اُوِردُز شدند و جونشون رو از دست دادند.
البته،شواهد نشون میداد تاثیراتِ مصرفِ موادِ مخدری بوده!
و اون دراگ..دریم بود!تهیونگ به وضوح بارِ عذابِ وجدانیِ زیادی رو تحمل میکرد و اون رو وادار میکرد تا کاری رو دستِ خورش بده!
صداهایِ تویِ سرش به شدت افزایش پیدا کرده بودند و اون رو هر ثانیه ضعیف تر از چیزی که بود میکردند..جونگکوک دوباره پسر رو صدا زد تا از درگیریِ ذهنیش رهاش کنه اما بازهم پسر متوجه نشد!
غمگین به چهره یِ آشفته اش نگاه کرد و کنارش ایستاد.
با قرار دادنِ دستش بر رویِ شونه یِ تهیونگ تونست اون رو به واقعیت برگردونه.تهیونگ شوکه شده بود و با دیدنِ چهره یِ پسر به سختی لبخندی رویِ لب هاش نشوند.
_چیزی شده جونگکوکی؟
+دوبار صدات زدم اما متوجه نشدی..نفسِ عمیقی کشید:ببخشید اصلاً نفهمیدم.
جونگکوک لبخندی زد و با بوسیدنِ موهایِ پسر لب زد:
+مشکلی نیست..یک دستش رو دورِ شونه یِ پسرِ بزرگتر، و دستِ دیگرش رو از زیرِ زانویِ پسر رد کرد و اون رو به آغوش کشید و از رویِ مبل بلندش کرد.
رویِ تخت نشست و تهیونگ رو رویِ رون هاش گذاشت.
با تکیه کردنِ سرِ تهیونگ به سینه اش لبخندِ محوی زد و مشغولِ نوازشِ موهایِ پسرِ بزرگتر شد.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴏɴᴇ sʜᴏᴛ ʙᴏᴏᴋ"ᴋᴏᴏᴋᴠ"
Kısa Hikayeآنیونگ! آنیل صحبت میکنه🪐 محتوایِ این بوک شاملِ وانشات و مولتی شات از کاپل کوکوی هست با ژانر های مختلف، برایِ کوکوی شیپر هایِ قشنگم❤️🔥🌚 امیدوارم بتونم سرگرمتون کنم و شماهم حمایت کنید بیوتیا🫂♥️ ׫"محتوایِ این بوک هیچ ارتباطی به زندگیِ شخصیِ آ...