(Bir sürpriz yapip aynı günde 2 bölüm yayınladim)
Arkama baktığımda Pınar olduğunu gördüm, kardeşimde benimle birlikte durmuştu.
"Abla bu kim?" Diyen Meyranın sesini duyunca Pınara bakmayı kesip Meyra'ya döndüm.
"Bir arkadaşım" dediğimde Meyra "hı tamam" dedi.
Pınar omzumu sertçe dürtüp beni itince geriye doğru sendelendim.
Meyra koruma pozisyonuna geçmişti
Meyra'yla her ne kadar evde kavgada etsek her koşulda birbirimizi anne babamıza ve diğer insanlara karşıda koruyorduk.
"Neden ittin ablamı? Arkadaşlar birbirine böyle yapmaz" dedi Meyra.
Pınar Meyra'nın söylediklerini umursamadan üstüme doğru yürüdü.
Geriye bir adım bile atmadım.
Pınarın üstüne yürüdüğümde ise o geriledi.
Pınarın tam önünde durduğumda konuşmaya başladım.
Bana bakmaya çalışırken inşallah boynun tutulur.
"Bana bak Pınar, dua et şu an kardeşim burda şiddet falan göstermek istemiyorum ama aynı okuldayız bunu biliyorsun değil mi?" Dediğimde Pınar hiç aldırmadan bir kere daha itti beni.
"Ne yapacaksın sanki? Sırlarımı mı dökeceksin? Eminim sende hiçbir sırrım yoktur. Sadece korkutmak için söylüyorsun" dediğinde Meyra'ya bakıp Pınarın kulağına eğildim
"Mertle sevgiliyken 10'lardan Alp'e yürüdüğünden Mertin haberi var mı?" Diye fısıldadığımda yutkunduğunu gördüm.
Sırıtıp geri çekildim
"Haberi falan yoksa merak etme, spiker Adal her zaman hizmetinizde" diyip göz kırptım
"Nereden biliyorsun?" Diye sordu Pınar.
"Kim bilmiyor ki Mertten başka? Mertle sevgiliyken Alp'e yürüdüğünü gözlerimle gördüm" dediğimde Pınar gözlerini kaçırdı.
Bana bakıp iki eliyle beni sertçe ittiğinde yere feci bir şekilde düştüm.
Kardeşimin yanında onu dövemeyeceğimi sanıyor.
Kardeşim bana göz kırpıp o iş bende dercesine baktı ve gülümsedi.
Hadi aslanım benim göster yeteneklerini.
Kardeşim Pınarın tam arkasına geçip Pınarın bacağına sert bir tekme attığında Pınar eğildi, Pınarın eğilmesiyle kardeşim Pınarın saçlarını çekip onu ısırmaya başladı bir yandanda tekme atmaya çalışıyordu.
"Ne oluyor be? Bu ne biçim çocuk, al şu kardeşini üzerimden" diye ciyaklamaya başladı.
Onun ciyaklamasıyla kardeşimde bağırmaya başladı.
"Sus be salak, sen kimsinde ablamı itiyorsun şerefsiz, seni burda öldürürüm görürsün gününü" dedi Meyra.
Meyranın büyüdüğündeki hâlini tahmin edebiliyordum.
Ablasının kızı işte.
Annem ve babam gibi sakin insanlardan biz nasıl çıktık gerçekten anlamıyordum.
Pınar Meyra'yı ittiğinde Meyra yere düştü.
Meyra'nın canı acımıştı fakat bunu asla belli etmezdi hiçbir zaman.
Eğer o düştüğünde falan ona iyi misin falan derseniz ya da ona bakarsanız hepinizin canını okurdu.
Yerden kalktı, canı acıdığı için daha fazla sinirlenmişti.
Ellerime baktığımda kıpkırmızı olduğunu gördüm ve sol elimin içi biraz kanıyordu.
Ayağa kalkıp Pınarın yanına gittim onu sertçe ittiğimde yere düştü onun yere düşmesiyle yanına çömeldim.
"Kardeşim biraz şeydir.. korumacı" dediğimde Meyra beni düzelttti.
"Çok güzelim" ha birde her koşulda güzel olduğunu dile getirirdi.
Simsiyah ve kıvırcık saçları vardı, burnu kalemle çizilmiş gibiydi, dışardan baksanız çok sakin birisi dersiniz ama bir insanı öldürebilecek potansiyeli vardı.
Annemler hep işte olduğu için hafta sonları ve okuldan sonra kardeşime çoğunlukla ben bakıyordum.
Bu yüzden kardeşimin huylarıda bana benzemişti.
Benimde dış görünüşüm azda olsa kardeşime benziyordu, saçlarım kestane rengiydi ve kıvırcıktı saçlarımı toplamakta ya da taramakta fazla zorlukta çekmiyordum aslında, tam olarak kıvırcık denemezdi çünkü.
Dudaklarım yönünden şanslıydım açıkçası dolgun ve pembemsi dudaklarım vardı.
"Siz abla kardeş çıldırmışsınız ya" dedi Pınar.
"Pınar ya buradan şimdi siktir olup git ya da seni döveyim, hangisi?" Dediğimde Pınar ayağa kalktı.
Bende onunla birlikte kalktım.
"Şimdi gidiyorum ama okulda tekrar gelicem sana bekle" diyip arkasını dönüp yürümeye başladı.
Çokta sikimdeydi açıkçası.
"Abla acıktım eve gidelim artık" dedi Meyra.
Meyra tuvalette bile acıkıp hemen tuvaletten cıkıp yemeğe koşabilirdi, bu huyunuda benden almıştı.
"Koşsak mı eve? Çünkü bende çok acıktım" dediğimde Meyra elini yumruk yapıp havaya kaldırdı ve koşmaya başladı.
Ne hızlı koşuyordu amına koyayım.
Bende onun peşinden koşmaya başladığımda ona yetiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕭𝖊𝖓𝖎𝖒 𝖐üçü𝖐 𝖐ı𝖟ı𝖒 (gxg)
Художественная прозаKocaman Dünya'da seve seve onun gibi birisini sevmiştim. Benim şanssızlığım sevdiğim kişiden yanaydı galiba.