Bölüm 31

997 87 14
                                    

Teneffüs zili çaldığında oturup Asrını beklemeye başladım.
Onu beklerken Ayçayla sohbet etmeye başladık.

"Bence bu şansını iyi kullan bi' daha ne zaman yakalarsın bu şansı bilemiyorum" dedi ayça.

"Haklısın, zaten cehennem zebanisi gibi davranıyorum kıza daha ne yapayım"

Kapıdan giren Asrını görünce gülümsemeden edemedim, Ayça arkasına bakyığımı görünce o da dönüp Asrına baktı.

"Geldi seninki" diyip koluma dokundu.

Ayçaya gözlerimle susmasını ima ettim.

O sırada Asrın yanımıza ulaştı.

"Hadi al beni" dediğimde Asrın göz devirdi bana.

Gözlerini devirdiğini görünce kaşlarımı çatıp ellerini belimden çekmesini sağladım.

"Ne oldu?" Diye sordu

"Ne mi oldu? Surat ifaden cenazedeymişsin gibi duruyorda" dediğimde Asrın ofladı

"Ya kızım istiyorsun yapıyoruz işte ne mızmızlanıyorsun" dedi

"Vazgeçtim seni kölelikten atıyorum, ben başka köle bulurum git hadi" dediğimde Asrın kaşlarını çattı

"Başka köle bulurum da ne demek? Birisi seni mi taşıyacak?" dedi

"Burası yardımsever bir okul tamam mı senin gibi öküz değil herkes" dediğimde Ayça kişnedi

"Hadi git" dedin

"İyi, kurtuldum" dedğinde moralim bozulsada belli etmedim.

"Ayça bana Can'ı çağırabilir misin?" dediğimde ayça başını sallayıp sınıftan çıktı.

Can da yakın arkadaşlarımdan birisiydi o yüzden bu saçmalığı sorgulamayacağından emindim.

Can sınıfa girip yanıma geldiğinde ilk cümlesi "Planın saçmaymış sevdim tam bizlik" dediğinde kıkırdadım.

"Ben seni hiç saçma olmayan şeylere bulaştırır mıyım keçii" dediğimde ona taktığım lakaba kaşalarını çatmıştı, parmaklarımla çattışı kaşlarını düzeltip sevimli olduğunu düşündüğüm bir ifadeyle sırıttım.

"Neyse alayım mı seni?" desiğinde başımla onayladım.

"Asrını bahçedeki potanın orada gördüm" dedi Ayça

"Tamamdır istikamet bahçe fırla bakalım" dediğimde Can yürümeye başladı.

Okuldakiler garip garip bize baksada katlanmalıydım.

Ne yapayım canım bileğim acıyor Allah Allah.

Bahçeye çıktığımızda potanın yakınlarındaki bank'a gittik

Asrını gördüğümde ona nispet yapar gibi bakıp sonra önüme baktım.

Bank'a oturduğumuzda Asrın topu arkadaşlarına arıp bize doğru yürümeye başladı.

"Ay sen gidebilirsin çok sağol" dediğimde Can başını sallayıp yakınlarımızda olan arkadaşlarının yanına vardı.

O sırada Asrın yanımıza geldi

"Hayırdır?" dedi Asrın

"Ne hayırdır?"

"Hayırın yolu bayırdır kardeşim ikile buradan" dedi ayça

Asrın Ayçayı görmezden gelip bana bakmaya devam etti.

"Ne var?" dedim Asrına bakarak

"Bu eleman kim?" dediğinde sinirlice baktım ona

"Eleman değil Can onun adı"

"Laflara bak laflara, neden taşıyordu seni o lavuk"  dedi

"Sen taşımak istemedin o taşıdı işte Allah Allah hesap mı vereceğim bir de?" dediğimde yanıma oturdu

"İyi bir daha taşımasın ben taşırım" dedi

"Gerek yok incilerin dökülür senin"

"Ben taşıyacağım dediysem ben taşıyacağım Adal" dediğinde kaşlarımı çattım.

"Nah taşırsın" dediğimde "Öyle mi?" diyip ayağa kalktı "evet öyle!"

"Yok öyle Dünya, ben taşıyacağım."

İnatlaşmaya devam edecekkenn içeri zili çaldı, ben bir şey diyemeden Asrın beni kucağına aldı ve sınıfa yürümeye başladı.

Ayça Asrının arkasından el hareketleri yaptığında gülmeden edemedim.

"Hoşuna gitti herhalde?" dedi Asrın

"hıhım"

--

Ders bittiğinde hızlıca ayağa kalktım "Ben bu plana bir dakikalık ara vermeliyim, yoksa altıma işeyeceğim" dediğimde Ayça "tamam tamam hadi git" demişti.

Hızlıca merdivenlerden inip lavaboya gittim.

Tuvaletten çıktıktan sonra ellerimi yıkayıp çıktım lavabodan.

Asrınla karşılaşmamak için hızlı hızlı merdivenleri çıkarken yere kapaklanınca ağzımdan bir çığlık koptu.

O sırada merdivenlerden inen Ayça çabucak yanıma geldi ve inşaat izleyen dayılar gibi beni izleyen topluluğu başımdan savdı.

"İyi misin?"

"Bileğim çok acıyor Ayça" dediğimde Ayça kolumun altına girip kalkmamda yardım etti.

Merdivenleri dikkatli dikkatli inerken Asrınla karşılaştım.

"Merdivenlerden düştü yine burktu sanırım bileğini" dedi Ayça.

"Kızım dikkatli olsana kıracaksın en sonunda bir yerlerini"

dedi ve benim konuşmama fırsat vermeden beni kucaklayıp revire götürdü.

Yorum yaparsanız sevinirim.
okuduğunuz için teşekkürlerr, sizi seviyorum 💗

𝕭𝖊𝖓𝖎𝖒 𝖐üçü𝖐 𝖐ı𝖟ı𝖒 (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin