Çantamı omzuma takarak mutfağa gittim ve annemlere baktım kahvaltı yapıyorlardı annem beni gördüğünde
"Günaydın, okula gitmeye pek heveslisin bu aralar ama kesin yakında annee uykum var diye ağlayacaksın değil mi? Gel aç gitme okula sana tost falan yapayım" dediğinde olumsuzca başımı salladım
"Yok, yok yemeyeceğim aç değilim. Baba harçlığımı çantama mı koydun?" Dediğimde babam bir yandan çayını içerken bir yandanda telefona bakıyordu, gözünü telefondan ayırmadan başını olumlu anlamda salladı.
Suyumu çantama koyup hemen evden çıktım ayakkabılarımı giyip asansöre bindim. Asansördeyken telefonumu çıkartıp saate baktım.
Saat 8.17 saat 8.30'da ders başlıyordu.
Bahçenin kapısını kapattığım gibi koşmaya başladım.
Koş kızım Adal yoksa yetişemeyeceksin.
Okula vardığımda bahçede durup nefes alış verişlerimi düzenledim ve sınıfa koşmaya başladım.
Sınıfımız en üst kattaydı.
Sınıfın kapısının önüne geldiğimde soluklandım, saçımı ve tişörtümü düzeltip telefonumdan saate baktım.
8:36 o kadarda koşmuştum hâlbuki.
Telefonumu çantama atıp sınıfın kapısını tıklattım, hocanın gel demesini duyduğumda sınıfa girdim.
"Hiç gelmeseydin kızım, neden geldin ki?" Dedi hoca
Hiç gilmisiydin kizim nidin gildin ki
Sana mı sorucam angut neden geldiğimi.
Okumaya geldim tabii ki, başka bir sebep asla yok.
"Hocam dersler için geliyorum tabii ki" dediğimde aklıma 11/B sınıfında olan Asrın geldi.
Pekâlâ, hocam 11/B sınıfındaki kısacık saçlı Arsın öğrencinizi çok seviyorum diyemeyeceğime göre?
"İyi, okumaya geliyorsan daha erken uyan" dedi hoca
Tabii ki hocam Asrın için erken uyanacağım o iş bende
En yakın arkadaşımla göz göze geldiğimde arkadaşım gülmemeye çalışıyordu.
Hemen sırama gidip yakın arkadaşımın yanına oturdum
"Neden bu kadar geç geldin" diye gülümsedi Ayça
"Neden olacak kızım uyanamadım işte" dedim.
Ayça bana bir kaç şey daha söyleyip not tutmaya başladı.
Bende kafamı sıraya koydum ve onu düşünmeye başladım.
Sapsarı ve kısacık saçları, açık yeşil rengi olan gözleri, pembemsi dudakları...
Basketbol oynadıktan sonra anlındaki teri tişörtüyle silerken ne kadar güzel gözüktüğü. O esnada bütün erkekler ona bakıyordu her zaman
Onun boyu 1.70'ti benimki ise 1.67 bence ideal gayet
Kafamı sıraya koymuş onu düşünürken Ayçanın beni dürttüğünün farkına vardım.
Bi dur kızım be Asrını düşünüyorum şurda.
"Ne oldu Ayça?" Dediğimde Ayça ayağa kalkmıştı
"E hadi zil çaldı, koridora çıkalım mı?" Dediğinde yerimden fırladım.
"Yürü yürü teneffüsümüz boşa gitmesin hadi gidelim koridora" diyip hemen sınıftan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕭𝖊𝖓𝖎𝖒 𝖐üçü𝖐 𝖐ı𝖟ı𝖒 (gxg)
Ficción GeneralKocaman Dünya'da seve seve onun gibi birisini sevmiştim. Benim şanssızlığım sevdiğim kişiden yanaydı galiba.