18

117 5 2
                                    

Minden tökéletes volt. Elkészültem a suliba, és el is indultam. A suli előtt ott állt a szokásos társaság, most azonban Kinga nélkül.
- Hol van Kinga? - kérdeztem a többieket, de mindenki csak vállat vont.
- Nem tudjuk. - mondták, de őket Kinga hiánya nem igazán érdekelte, úgyhogy tovább beszélgettek. Nemsokára, Zsolti is meg érkezett.
- Hát a ló? - na végre, valaki másnak is feltűnt. Senkit nem érdekelt Zsolti kérdése, csak Virág jött oda.
- Bement a suliba asszem. - szökdécselt oda Zsoltihoz. Én pedig besétáltam a suliba, Kingát kutatva. Végső úticélom a lány WC volt, ahol meg is találtam őt. Egy könyvet bújt, és a szokásosnál is idegesebbnek tűnt.
- Szia Kinga. - közeledtem óvatosan.
- Áhh Renáta. - ölelt meg szorosan, én meg rögtön beparáztam.
- Mi van veled?
- Velem? Semmi. Mi lenne?
- Mi ez a hirtelen érzelmi izé tőled?
- Hát semmi.
- Van ennek valakinek köze?
- Hát, nem mintha közöd lenne hozzá, de elmondom. De csak mert tudom, hogy nagyon akarod.
- Jolvan. Tehát?
- Hétvégén, voltam edzeni, egy konditerembe. És ott volt egy srác. Akivel, hogy is mondjam. Jóba lettünk.
- Ja már értem. - vigyorogtam.
- Ő a nagy szerelmed.
-Pff. Dehogyis. Én nem vagyok olyan undorítóan nyálas mint te. És nem álmodozok holmi fiú után. Esetleg mondhatjuk úgy, hogy tetszik.
- Értem. - Kinga szerelmes. Ez volt a nagy helyzet, és úgy látszott most ő szorul segítségre, mert amikor a legutóbb szerelmes volt, kicsit bedilizett. Ráadásul ritka eset az ilyen, főleg Kingánál.
- Renáta. Ma te és én, el megyünk a kondi terembe. És megmutatom.
- Én? Kondiba? Biztos, hogy nem.
- Dehogynem. - ennyi, nem tudtam ellenszegülni. - Még szép, hogy el jössz. - ezzel a mondattal záródott le a beszélgetésünk, és bementünk a terembe. Miközben előkotortam az irodalom cuccom, Ricsi jelent meg a padomnál.
- Mi a helyzet?
- Kondiba megyek délután.
- Te? Kondiba? Mármint ne vedd sértésnek, csak..érted.
- Értem, igen. Kinga akar elrángatni oda.
- Miért? Eddig egyedül ment.
- Mert szerelmes egy fiúba. Szóval én is kellek. Amolyan lelki támasznak. Bár ő ezt úgy közölte velem, hogy rám fér az edzés.
- Kingától mit vártál? - röhögött, majd amint megjelent Kardos az ajtóban a helyére ment.
- Üdvözlöm az osztályt. Kinga a táblához, a többiek meg csendben olvassák a szöveggyűjteményt.
 Kinga valami pocsékul teljesített, ami a tanárt is meglepte, így óra után beszélni akart vele. Kinga pedig csak annyit mondott, hogy igyekszik.

Amióta ismerlekWhere stories live. Discover now