4

241 9 0
                                    

Arra ébredtem, hogy valaki a hátam cirógatja.

- Hát jó reggelt. - nyomott egy puszit az arcomra.

- Hogy aludtál?

- Nem aludtam.

- Mi? Miért?

- Téged néztelek.

- Ohh. Később zsákot húzok a fejemre. - vigyorogtam.

- Nee. Nem kell. Megyünk sétálni?

- Ja tényleg, mehetünk csak elkészülök. - mondtam Corteznek, aki lent megvárt. Gyorsan felhívtam Ricsi, és szóltam neki, hogy minden rendben, ne jöjjön át. Cortezzel úgy fél óráig sétáltunk, beszélgettünk, majd egyszer csak észrevettem valakit amint felénk közeledik.
- Az ott nem Ricsi? - húzta össze a szemét Cortez.
- Nem hiszem. - hunyorogtam. Mégis Ricsi volt.
- Hát ti? - kérdezte mikor odaért hozzánk.
- Sétálunk. - emeltem fel a kezem vigyorogva. - Te mit keresel itt?

- Ja, csak erre jártam, és megláttalak titeket. - vont vállat Ricsi. Furán viselkedett. Kémkedett utánunk?

- Aha. - motyogtam. - Jut eszembe, menjünk haza, mert még tanulnom kell. - néztem rá Cortezre.

- Oké. - mondta és vissza sétáltunk, mind a hárman. Mindkét fiútól elköszöntem, és felmentem a szobámba. Nekiálltam megcsinálni a maradék házim, aztán olvastam.

------

Másnap, valaki korán reggel kopogott.
Le csámborogtam a lépcsőn, és ajtót nyitottam. Igaz, hogy suli idő van, de reggel 5 óra volt.

- Ricsi? - lepődtem meg.

- Szia Ren. - foglalt helyet a kanapén.

- Mit keresel itt? Reggel 5 van.

- Jó, jó. Képzeld el, bandát alapítunk.

- Komolyan? Király.

- Ja. Én, Cortez, Zsolti, meg még keresünk valakit. Dave vállalta, hogy a neten meghallgatást indít. Majd jönnek, és mi meghalgatjuk. Atom lesz.

- Ez tényleg jó.

- Ja. Már ma jön 3 ember. Egy csaj, meg két fiú. Igazából a bandába, én gitározok meg Cortez, de ő ugye énekel is, Zsolti meg dobol. És kell még valaki.

- Oké sok sikert.

- Ennyit akartam. Találkozunk a suliba. - mondta aztán kilepett az ajtón. Hát ez gyors volt. Én is elkészültem, és elimdultam a suli felé.
Az iskola előtt, már ott állt mindenki.

- Sziasztok. - intettem, majd megfogtam Cortez kezét. Kinga épp akkor érkezett meg, és természetesen elvégezte, reggeli rutinját.

- Renáta, tudsz ennél nyálasabb lenni. - fintorodott el. Megszoktam már, szóval szó nélkül hagytam. Suli után Cortezék elhívtak a meghallgatásra, és mivel sok dolgom nem volt, ezért elmentem. Miután letelepedtünk, megjöttek azok, akik a meghallgatása jöttek. Az első egy 14 éves fiú volt, aki gitározott. Őt a fiúk, rögtön el is küldték. A második fiú is 14 volt, aki olyan rosszul játszott, ráadásul alacsony is volt, ezért Zsolti elküldte azzal, hogy: "na menj, mazsola". A hardamik egy lány volt, aki 15 éves volt, de úgy öltözködött, mint Edina. Amint betette a magassarkús lábát, a fiúk azonnal melegebb tájakra küldték. Dave szerint, holnap jönnek 6-an, mindenki jöjjön holnap ugyanekkor. Úgyhogy ezt megbeszéltük. Cortez házakísért, én pedig Jane Austent olvasva aludtam el.

Amióta ismerlekDonde viven las historias. Descúbrelo ahora