Multimedia :Toprak
"Uyansana seni tembel!"
Yaklaşık 15 dakikadır beni uyandırmaya çalışıyo ,yazık."Tamam kalkıyorum" dedim ve ona sırtımı döndüm.
En son bunları hatırlıyorum. Sonrası zaten bi dehşet!!!
Mışıl mışıl yatağımda uyurken buzlu suyun kafamdan aşağı dökülmesiyle uyandım. Bu da yetmezmiş gibi son ses Mehter Marşı çalıyordu . Bir anda kendimi yerde yüz üstü yatarken buldum ve bağırmaya başladım."Seni gerizekalı, ne yapıyorsun sen?"
O anda açılıp Canan 'nın ağzına bi tane vurmak istedim. Ama yapamadım . Çünkü o benim en yakın arkadaşlarımdan birisi .
Evet sizi kendimi tanıtma vakti geldi . Ben Toprak. Canan ve Deniz ile aynı evde kalıyoruz . Lise son sınıftayız.Anasınıfından beri arkadaşız .Aramıza hiç bir şey giremez .
Neyse bu kadar bilgi yeter.
Canan benim şaşkınlığımı görmüş olsa gerek bana dogru yaklaştı ve sarıldı . Hala olayın şokundayım. Banyoya gittim ,elimi yüzümü yıkadıktan sonra Saçımı kuruttum malum benim mal arkadaşım Canan kafama buzlu su dönmüştü. Herneyse ,işlerim bitince mutfağa gittim ve kızların kahvaltıyı hazırlıyolamasını izledim.
"Günaydın."
"Sanada Günaydın Deniz."
"Gözlerinin altı morarmış, noldu sana?"
Dün okula çok önemli bi proje ödevimi götürdüm. Hoca gelmemiş . İyiki de gelmemiş . Okulda salağın teki ödevime vişne suyu döktü. Çocuğu dövücektim ama pardon kusura bakma dedi ve o sırada yanımıza hoca geldi. Yoksa direk kavga çıkardım. Sonra ben idareden yarın hocanın okula geleceğini öğrendim . Ve tüm gece uyumadan o projeyi baştan yazdım . Ödev bittikten sonra biraz uyuyayim dedim ve tam uykuya dalmışken Canan isimli bi vatandaş geldi ve beni insani yollara aykırı bir şekilde uyandırdı. "
"Bak ben böyle olduğunu bilmiyodum Valla özür dilerim cnm ya "
"Kes sesini Canan!!"
"Tamam kızlar kavga etmeyin , hadi yemekler soğuyacak bir an önce yiyin de okula gidelim."
Olayı -sağolsun- Deniz sonlandırıdı.
Beraber kalmaya bu sene başladık . Ailemizle ayrı şehirde yaşıyoruz. İzin vetmelerinin sebebi teyzemin bu şehirde olması . İzin almak biraz zor olsada kabul ettirdik tabi bazı şartlar koydular . Inanabiliyor musunun bu sartları bir kağıda yazdılar ve bize imzalattılar. Sartlarını kabul etmessek herkesin kendi evine geleceğini söylediler . Sartlarda ;
Madde 1 : KESINLIKLE DERSLERDE BIR DÜŞÜŞ OLMAYACAK .
Madde 2:EVE GECE 12:00 DAN GEÇ GELINMICEK.
Madde 3: ASLA OKULDA KAVGA ÇIKARTMICAKSINIZ.
Madde 4:ASLA OKULA GEC KALINMAYCAK.
Evet kurallara bağlı yaşmak!!!
Aman çok güzel...***
Saçımı yaparken Deniz'in'nın bağırmasıyla irkildim ."Saat 9 olmuş okula geç kaldık!"
"Telaşlanma yetişiriz . "
Demesi kolay tabi Canan Hanım! !
Koşarak evden dışarı çıktık . Taksi bulmamız resmen bir mucizeydi . Taksiye bindik ve normal bit şekilde ilerliyoruz . Deniz yolu tarif etti .
O ses neydi ???Hayır hayır teker patlamış olamaz ....
Aman tanrımmmm!!!Galiba 4. Maddeyi ihlal ettik!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- EVDEKİ YABANCI-
Teen FictionHayat kısa. Her şey yanlış gidecek .Biliyorum . İşlerin daha ne kadar kötüye gideceğini görmek için bunları yapıyorum. Ben Toprak Güngör. Bazen melankolik bazen ise enerji kaynağı. Sen ise , sen ise benim hayatımın baş rolü , hayatıma yol veren ve b...