-23-

2.2K 148 4
                                    

Ömer'in odasına doğru koşmaya başladık . Yolda koşarken bir çok kişiye çarpmıştık ama aldırmıyorduk . Ben bağırarak yeni bir planı Canan'a anlatmaya başladım . 

Ömer'in odasını önünde durunca nefesimi düzene soktum ve kapıyı çaldım . Kapı açıldığı anda Canan Ömer'in boynuna   sarıldı .  Sonunda Ömer bizi içeriye davet etti . Elimdeki poşeti bir kenara koydum ve koltuklardan birine oturdum . Ortalıkta Deniz ile  ilgili hiç bir şey yoktu . Canan ile Ömer muhabbete girişince sırasının geldiğini anladım ve Canan'a göz kırptım . Canan anlamış olacak ki 

"Aşkım dilim damağım kurudu . İçecek bir şeyler getirir misin ? " 

diye sordu . 

"Tabi getiririm aşkım . Baldız sana da getireyim mi ?

"Olur " dedim . 

Ömer odadan çıkar çıkmaz poşetten  otelde bulabildiğimiz en sert şeyleri çıkarttım . En sonunda bir vazoya karar verdik . Canan mutfağa ,Ömer'in yanına gitti  . Tam yanında durdu ve bir şeyler anlatmaya başladı . 

Bende sessiz bir şekilde mutfağa yaklaştım . Ömer'in tam arkasında durarak kafasına vazo ile vurdum . Ardından Ömer'in yere yığılması bir oldu . 

Canan yüzünü ekşiterek Ömer'e baktı . 

"Ben bu çocuğa nasıl aşık oldum ?"

"Canan konuşucağına şunun ayaklarından tut da içeri götürelim şunu . 

Canan ile Ömer ayısını sandalyeye otutturduk . Bakınız ayı diyorum çünkü kendisi bir sığırdır . Ay pardon ayı diyecektim . Ya o nasıl bir kilodur arkadaş . Hareket ettirene kadar belimiz koptu ya .

Poşetin içinden ip ve bantı çıkarttık . İp ile ellerini ayaklarını gövdesini öyle bir bağladık ki kaçması imkansız yani . Ağzını da bağladıktan sonra Canan yatağa oturdu ve ağlamaya başladı . 

Aklıma Deniz geldi ve onu odanın içinde aramaya başladım . Odada ki bütün dolaplara baktım ama yoktu . Bu herif Deniz'i nereye götürdü ki ? 

Bende pes ederek Canan'ın yanına oturdum . Çığlık duyup , oturduğumuz yerin kıpırdaması ile şaşırdık ve ayağa kalktık . 

Ben bazayı kaldırırken Canan özlerini ovuşturuyordu . Deniz'i ağzı ve elleri bağlı görünce panik atak geçireceğim sandım ama Allah'dan öyle bir şey olmadı . 

Canan ile Deniz'in oradan çıkmasına yardım ettik . 

"Kızlar bu herif beni bayılttı ."

dedi ve önce Ömer'e baktı , sonra da bize sarıldı . 

"Aferin size . Siz  de onu bayıltmışsınız "dedi ve gülmeye başladı . 

Canan çift kişilik yatağa uzundı . 

"Kızlar ben uyuyacağım . Zaten üstüm ıslar . Isınmam lazım o yüzden yorganın altında uysam çok iyi olur . Siz bu Ömer varlığı uyanınca beni uyandırın . "

dedi ve uyumaya başladı . 

Deniz de onun yanına uzanınca şaşırdım . 

"Sen bizi uyandırırsın balım "

dedi ve o da uyumaya başladı . Bende koltuğa oturdum . İki saat olmuştu ama hala salak beyfendimiz uyanmamıştı .  

Odanın kapısı açılınca panik yaptım . İçeriye Baran girince iyice panik yaptım ?

"Toprak ?"

"Baran ? "

"Toprak ?"

"Baran ?"

- EVDEKİ YABANCI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin