- 17 -

2.8K 168 3
                                    

Bölümü ancak bu gün yazabildim . Kusura bakmayın . ^-^ Bu arada HEPİNİZE İYİ BAYRAMLARRR . Malum bayram olduğu için dün giremedim . Hadi okuyun . Ve oy verin Allah aşkına !!!!!

Sabah sabah kimin kurduğunu bilmediğim alarma baktım . Saat 13:59 du . Cidden ben bu saate kadar nasıl uyudum ?? Her neyse uyandım , elimi yüzümü yıkadıktan sonra odamdan dışarı çıktım . Salona doğru yürürken ayağım kaydı ve merdivenlerden yuvarlandım . Olduğum yerde bağırmaya başladım . Kimsenin yanıma gelmemesi üzerine biraz şüphelendim . Sonra yalandan da olsa tekrar bağırdım . Biraz bekledikten sonra kemse gelmeyince popomu elimle ovuştura ovuştura oturma odasına doğru yürüdüm . Odanın boş olduğunu anladığımda babamın çalışma odasına girdim . O oda da boştu .Aslı'nın odasına girdim . Ve ne göreyim ? O odada boştu . Baran'ın odasına girdim ama o odada boştu . Ne olduğunu anlamadım .

"Ebrar Ablaaa."

diye bağırdım .Hizmetlimizin adıydı . Ama ondan da ses gelmeyince bütün odalara tek tek baktım .Evde kimsenin olmadığını anladım . Odama çıktım . Aynamın üstünde bir not gördüm . Aynama yapıştırılmış bir kağıt vardı . Elime o kağıdı aldım ve okumaya başladım .


Baran ve ben önce lunaparka gideceğiz . Oradan bana kıyafet alacağız . Sonra da beraber AKŞAM YEMEĞİNE çıkacağız . Yani sevgili kardeşim anlayacağın sevgilin bu günlük BENİM. Keşke daha erken uyansaydın da Baran ile sen gitseydin . Ama iyi ki uyanmamışsın . : D

ASLI

Nasıl olur ya?? Aslı nasıl bana böyle bir not yollayabilir ??Hem ben daha Baran'la akşam yemeğine , alışverişe gitmemişken , o nasıl olur da gidebilir ??Hem sevgilin bugün benim de ne demek ? Baran benim bir eşyam mı da o bu günlük benim diyor ??

Ya bak benim iyice sinirlerim bozuldu . Ayrıca ve ayrıca iyi ki uyanmamışsın da ne demek oluyor ?!?!?!?Tamam Toprak tamam .Sakin olmalısın . Hem sen gerçekten de Baran ile sevgili değilsin . Neden onu kıskanıyorsun ki ?

İç sesime dinlemeye başladım . Kendimi sakinleştirmek için yatağıma oturup başka şeyler düşünmeye başladım . Ama sonra gözüm elime kaydı ve Aslı'nın bana bıraktığı notu görmemle sinirlenmeye başlamam bir oldu . O kağıdı yırtıp atmam bir oldu .


Ya bu Baran nasıl bensiz bir yere gider ? Aslı neden bana böyle bir not bıraktı ki ? Aklıma Aslı'nın Baran'a bakışları geldi ve yatağa yumruk atmaya başladım . Ejdarha olaydım da bu günleri görmeseydim keşke ..... Of ne saçmalıyorum ben ya ?? Hem annem ve babam nerde ? Annem ve Aslı ben den sonra sanırım fazla değişmişlerdi .

Kapının açılması ile düşüncelerim yarıda bölündü .kimin geldiğini öğrenmek için bağırdım .

"Kimsin ??"

"Benim Toprak Hanım . Ebrar. "

Ebrar benden 8 yaş büyüktü .

"Çabuk yanıma gel !!!"

diye bağırmaya başladım . Odanın kapısı açıldı .

"Neden kapımı çalmadın ? Çık dışarı kapımı çal ve öyle gel . "

benim dediklerimi yaptı ve içerigirdi girdi .

"Ben sana "girebilirsin " dedim mi ? Çık dışarı .!!"

diye bağırdım . Bu sefer kapıyı çaldıktan sonra benim "gir" komutumu bekledi . Bende "gir" dedim ve oda odadan içerigirdi .

"Sen neden evde değidin gerizekalı ? "

- EVDEKİ YABANCI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin