II

230 10 3
                                    

Počele smo se češće viđati sa strancima. Nakon naše zajedničke kafe po ko zna koje sa našim stranicama, Ray me je odvukao sa strane. Dugo smo šetali parkom i razgovarali. Ali smo se odjednom zaustavili, on me je snažno zagrlio i pozvao me na večeru. Nisam puno razmišljala, odmah sam prihvatila njegovu ponudu. Ovo sam dugo čekala, jer od našeg prvog susreta prošla su dva mjeseca.

Odmah sam odjurila kući i nazvala Anni da joj sve ispričam. I ona je meni imala nešto reći, John je pozvao u njegov hotel.
Odmah sam otišla pod tuš, jer sam znala šta će se dešavati poslije večere. Brzo sam izdepilirala noge i ono drugo. Obukla sam sexi rublje i moju najdražu haljinu. Ubrzo je došao on sa crnim mercedesom i buketom ruža. Odveo me je u veoma skupi hotel što ja naravno nisam mogla sebi priuštiti. Dok smo ispijali vino on mi je rukom prelazio preko moje ruke i moje noge.
Nakon što smo završili večeru on me je uhvatio za ruku i odveo do njegove sobe.

Kada smo zatvorili vrata sobe on me je prislonio uz zid i počeo me strastveno ljubiti. Ubrzo mi je otkopcao haljinu i prešli smo u krevet. To mi je bilo prvo iskustvo, te noći sam izgubila nevinost. Nikada do tada nisam ništa bolje doživjela.
Nakon te noći Raya nisam vidjela niti Anni Johna nije vidjela mjesec dana. Osjećale smo se izdano. Ali oni su se vratili ponovno smo nastavili gdje smo stali. Ali jedne noći on me je pozvao u njegovu zemlju u Dubai. Te noći sam bila veoma zabrinuta. Voljela sam ga i nisam ga mogla pustiti ali jedno saznanje će učvrstiti moju odluku.
Ubrzo me je pozvala Anni koja mi je rekla da je i nju John pozvao u Dubai. Naravno, kao i što ste očekivali prihvatile smo poziv..Dovoljne je da je ona sa mnom i sve će biti uredu. Ubrzo smo se počele pakirati. Ubrzo je došao i crni mercedes po nas. Let je bio poprilično dug ali je pored mene bio Ray pa nisam osjećala umor. Ray me je ljubio tako nježno da je to bio najbolji poljubac.
Kada smo slijetali vidjela sam svjetla megapolisa. To je bilo najljepše mjesto koje sam ikada vidjela. Iako sam bila i u Praizu, New Yorku, Rimu, Istanbulu nisam vidjela ništa ljepše od Dubaija. Po nas na aerodrom došao je velika limuzina. Po čemu sam vidjela da si bili veoma bogati. Zaustavili smo se pored ogromne vile. Jednostavno nisam mogla da vjerujem šta vidim. Raya sam upoznala i zaljubila sam se u njega ne znajući ništa o njegovom životu u Dubaiju. Kada smo ušle u njihovu kuću, ovo ustvari nije bila kuća ovo je bilo nešto ogromno. Sa ulaza sam vidjela jedan ogromni dnevni boravak. Stolice su bile pozlaćene. Mislim, stvarno su bile od zlata i sve okolo. Tu je bilo mnogo i čuvara. Po svemu sam vidjela da su oni jedni od onih bogatih Arapa, ustvari njihov otac je bio šeik.
Ray me je odveo do njegove sobe. To je bila ogromna soba. Na sredini sobe je bio ogroman krevet, bolje rečeno kraljevski krevet. Ovakvu sobu sam samo gledala u filmovima. Krevet je bio prekriven crvenim svilenim pokrivačem. Zavjese su prekrivale ogromne prozore. Odmah sam izašla na ogromni balkon. Sve u svemu sve je bilo ogromno.

Pogled je bio savršen, to je bila ogromna avlija. Na sredini je bio ogromni bazen, tu su bile fontane, šadrvani kao iz snova.
I tako su prolazili dani u toj ogromnoj vili. Svaki dan sam išla sa Anni u veliki trgovački centar, obišle smo cijeli grad.
Jednog običnog dana, dok sam hodala kroz ovaj veliki labirint vidjela sam jedna vrata, tajanstvena. Ray mi nije htio reći šta je iz njih. Kada sam došla do njih odlučila sam ući. Ali niodkud se pojavio Ray i uzeo me za ruku. Odvukao me po strani i zabranio mi da uopšte dolazim ovdje. Mene je zanimalo šta je to toliko zanimljivo iza vrata. Odmah sam to javila Anni. Ja i ona smo smislile plan. Ona je stražaralila a ja sam ušla. Tu je bio veliki mračni dugi hodnik. Na sve strane su bila vrata. Znatiželjno sam provirila u jedna vrata unutar je bilo veliko iznenađenje i velika zagonetka. Zbog koje ćemo upasti u velike nevolje.

Nadam se da vam se sviđa. Ovo je tek početak patnje Anni i Jess. Novi nastavak će biti uskoro.

Ispovijest iz paklaWhere stories live. Discover now