IV

159 6 4
                                    

Trnci su prolazi kroz moje tijelo, nikada nisam imala veći strah.
Žalila sam za životom, sve ono što sam željela u životu da imam, nisam više mogla. Sve što sam naučila na fakultetu kriminalistike zaboravila sam. Da me je neko pitao u tom trenutku kako se zovem ne bih mu znala odgovoriti. Htjela sam da se derem ali nisam mogla micati ustima, bila sam zaleđena. Ali od jednom kao da mi se sva snaga vratila, vrisnula sam i tražila pomoć. On me je u tom trenutku jako udario da sam pala na pod. Niz nos mi je tekla ogromna količina krvi. Počeo me je udarati po cijelom tijelu. Nisam više mogla izdržati te bolove. Kada mi je počeo skidati maijcu, očito je imao namjeru da me siluje, Ray je otvorio vrata. Bio je zbunjen nije znao šta se dešava, silovatelj ga nije vidjeo pošto je on bio leđima okrenut prema vratima. Ray ga je snažno udario da je silovatelj se od toliko jakog udarca onesvijestio. Ja se nisam mogla pomaknuti. Sve me je boljelo, počelo mi se magliti ispred očiju. Zadnje što sam vidjela jeste Ray kako me grli i ljubi. To je zadnje bilo što sam vidjela. Od jednom sam se probudila, vidjela sam samo da ležim u bijelom kreveti i da su iznad mene bili bolnički aparati. Bilo je potpuno jasno da sam u bolnice. Pored kreveta na stoloci naslonjen na moj krevet bio je Ray. Spavao je, njegovi podočnjaci su pokazivali koliko je bio umoran. Držao me je snažno za ruku, kao da me je čuvao uz sebe da ne odem nigdje, da ne idem sa ovoga svijeta. Polahko sam pokušala izvući ruku da ga ne probudim, ali bezuspješno on se odmah probudio. Kada je vidjeo da sam ja budna bio je izgubljen, bio je najsretniji čovjek na svijetu. Ljubio mi je ruke, ljubio me u čelo, u obraz ali onaj najslađi poljubac je bio onaj u usta. Brzo su medicinske sestre došle. Provjeravale su mi temperaturu i sve ostale zamarajuce stvari. Uskoro su došli Anni, John, Ajše. Bila sam iznenađena što sam vidjela Ajše ovdje. Ona mi je prva protrčala i poljubila, pitala me one dosadne stvari:
''Kako si? Jesi li bolje? Šta te boli? Bla bla bla ''
Ali na kraju svih tih silnih pitanja pustila je suzu i rekla:

-Ja sam za sve kriva, izvini molim te dijete. Nisam ti smjela ništa govoriti, jer znam da ti dolaziš iz mjesta gdje se tako oblači.

Samo sam se nasmijala u znaku prihvatanja izvinjenja.
Stalno sam dobivala cvijeće, čak sam dobila i cvijeće od kako oni to kažu kralja ili predsjednika Saudijske Arabije, dolazili su Rayovi prijatelji, ali su ono za mebe svi još bili stranci. Kada mi je već bilo bolje bila sam iznenađena posjetom. To je bio šeik. Nikada sa njim nisam imala prisan odnos. Došao je do moga kreveta pomilovao me je po kosi i poljubio u čelo. Tada sam ga vidjela kao svoga oca kojeg nikada nisam vidjela. Pitao me je ista pitanja kao i Ajše. Donio je sa sobom veliki buket ruža. Ruže su bile rasnih boja, bile su prelijepe. Svih dana koje sam provela u bolnici Ray je bio uz mene.
Ali sve vrijeme dok sam bila u bolnici nisam progovrila tri riječi.
Kada sam došla kući, bolnica je poslala medicinsku sestru u Rayovu kuću da se brine o meni jer se nisam u potpunosti oporavila. Bila sam u veoma lošem psihičkom stanju. Nisam govorila niti jela. Stalno su mi se slike toga dana vraćale. Svaki put sam sve proživljavala. Mnogi psihijatri su mi dolazili i pokušavali pričati sa mnom, ali bezuspješno. Jedne večeri Ray je došao u sobi uzeo je moj kofer i počeo spremati moje haljine. Ja sam ga nijemo posmatrala, došao je do mene uzeo me za ruku i pomogao mi je da ustanem. Obukao mi je neku haljinu, to je sigurno on kupio, bila je prelijepa. To je bila najljepša haljina, Ray je stvarno imao smisla za modu. Ubrzo je došla Anni i stavila na mene tonu šminke, uvila mi je kosu, i na glavu mi stavila vjenac od tratincica. Bila sam kao iz bajke, nije da se hvalim ili tako nešto ali nikada nisam bolje izgledala. Mislila sam da ćemo ići negdje u okrugu Dubaija, ali Ray je skrenuo prena aerodromu. Letjeli smo privatnim avionom, pa sam tako imala jednu vrstu kreveta na kojem sam ležala. Uživala sam u letu dok je Ray bio pored mene i mazio me. Ubrzo me je počeo ljubiti tako nježno kao da ga je bilo strah da me ne povrijedi. Pri kraju leta ustala sam. Do sada ustajala sam samo do WC -a ali sada sam dobila neku snagu. Sjela sam na sjedište pored Raya nagnula sam glavu na njegovo rame. Dok smo slijetali već je bila noć vidjela sam Bosfor u svjetlu. Odmah mi je bilo jasno gdje smo, to je bio Istanbul. Odmah sam se sjetila da sam na početku naše veze rekla da mi je Istanbul najljepše mjesto, najromanticnije mjesto. To je grad u kojem bih se voljela opuštati cijeli život. To mi je veoma značilo jer sam znala da me je tada slušao.

Kada sam vidjela svjetla Istanbula prvi put sam progovorila od one nesreće. Snažno sam zagrlila Raya i zahvalila sam, poslije snažnog zagrljaja uslijedio je snažni poljubac. On je u tom trenutku bio najsretniji čovjek. A ja sam mu samo ponavljala:
- Ti si najbolji čovjek kojeg sam ikada imala, želim provesti cijeli život sa tobom.

U Istanbulu smo se smjestili u njegovu ogromnu kuću, ona je imala pogled na Bosfor i džamije. Ostvaili smo samo kofere i krenuli u jedan restoran pored Bosfora. Zadnji mjesec dana nisam ovoliko jela. I napokon je došlo vino uz koje sam se opustila. Kada smo završili sa jelom dugo smo šetali pored mora. On me je zamolio da ostanem na klupi u blizini kuće da mi on nešto donese. Malo duže sam čekala i on mi je poslao poruku da uđem u kuću. Veoma me zanimalo šta je tu bilo da ja nisam mogla odmah da uđem. Mnoge misli su mi se motale po glavi dok sam otvarala vrata. Kada sam ih otvorila čekalo me je veliko iznenađenje...

Kakvo je to iznenađenje, da li je loše ili dobro, šta će se desiti kada se vrate u Dubai vidjet ćete u nastavku.

Nadam se da vam se svidjelo bilo je duže nego inače, pišite u komentare šta vam se nije svidjelo šta bi vi to promjenili.
Na slici je prikazan John

Voli vas vaša Jessica :*

Ispovijest iz paklaWhere stories live. Discover now