XII

43 7 2
                                    

-Telefon sa koga su poslate poruke šerifu kupljen je preko interneta u radnji koja se nalazi na aerodromu manje od polasata prije uzlijetanja aviona. Nerovozno je govorio policajac.

-Radnja je pokrivena kamerama?

-Ne, a kamere na aerodromu nisu ništa snimile jer ne mogu da uhvate taj ugao.Ali to nam i nije potrebno. Kupac je koristio kreditnu karticu. Imamo njeno ime,a provjerio sam listu putnika. Ona je u tom avionu, i zove se Marilyn Singer. Ona je bivši direktor ove aviokompanije, dobila je otkaz. Tužila je kompaniju pod izgovorom da ju je ucjenjivala,a prošle sedmice je sud donio presudu u korist Emirates Airlines.

-Znaci ona hoce...

-Ona hoce da obori avion samo da bi se osvetila kompaniji. Sjedi u prvoj klasi, sjedište 5J.

Odmah sam razgledala po avionu i vidjela sam sjedište 5J. Imala je naočale i periku, poprilicno je htjela da ostane neprimjecena. I još je pisala lijevom rukom, znaci ona je naš pravi ubojica. Sada sam je morala izolovati od drugih. Na pamet mi je pala odlična ideja, ali trebala sam pomoc stjuardese. Uzela sam čašu vina i ''slucajno'' je polila sa njim. Farrah je brzo došla i pokušavala je nagovoriti da ode u kuhinju da ocisti mrlju od vina, ali ona se odupirala nije htjela nigdje da ide. Dok je tražila po torbi maramice vidjela sam kako iz nje viri pištolj. 

-Pištolj!! Povikala sam

Oborila sam je na pod a Farrah je uzela pištolj. U avionu je postala prava zbrka, svi su vrištali što mi je napravilo još veći problem. 

-Dame i gospodo, molim vas,ostanite na svojim sjedištima. Imamo nekih manjih problema,ali sve je pod kontrolom. Carly je smirivala putnike.

Zavezala sam je i odvela u zadnji dio aviona. Bila sam veoma sretna što smo pronašli potencijalnog ubojicu ali pomalo sam bila i uznemirena. 

-Kažem vam, ovo je neki nesporazum. Pištolj nije moj. Uplašeno je govorila Marilyn.

-Šta ste planirali, Marilyn? Uzeti taoce,pa srušiti avion?

-Srušiti avion? Šta to, kog ðavola, pričaš? 

-Govorim o parnici protiv Emirates Ailines koju ste izgubili, i o prijetećim porukama koje ste slali ovim telefonom.

-To nije moj telefon.

-Bio je u vašoj tašnici,plaćen vašom kreditnom karticom.

-Gde je Kyle?Hoću da pričam sa Kyleom. Znam da je on šerif na ovom avionu. To te Kyle nagovorio na ovo?Baš i nije zabavno.

-Otkuda vi poznajete Gdina. Forda?

-On je moj dečko, u redu? I ako on misli da midrži predavanja, stvarno ću da popizdim. Gdje je on?

-Marilyn... Kyle je mrtav.

-Mrtav? Kyle je mrtav? Kako? 

-To bi vi trebali znati, njegov pištolj je bio u vašoj tašnici.

-Ne, ja... Ja stvarno nemam pojmašta se dešava. Neko ga je vjerovatno staviou moj prtljag zajedno sa mobitelom dok sam ja bila u WC-u.

-Pretpostavljam da uvijek nositeperiku dok putujete?

-Vi ne razumete.Mislila sam... Mislila sam da Kyle ima ljubavnicu. Slavili smo šest meseci, pa smo trebali da odemonegdje za vikend. Ali u zadnji tren,Kyle me je nazvao i rekao da mora letetisa ovim avionom, jer je nešto iskrslou zadnji minut. Ali osjetila sam neštou njegovom glasu, kao da nije htio da mi kažecelu istinu.

-Pa ste odlućili da ga uhodite,i ukrcali se na ovaj avion?

-Upoznali smo se u avionu. Bila je to ljubav na prvi pogled. Mislila sam da je sadanašao neku drugu.

-Jeste li ga zato odvuklitamo? Da se suocite sa njim? A kada je sve krenulo po zlu,hladnokrvno ste ga ubili?

-Ne. To nikada ne bih učinila. Molim vas. Morate mi vjerovati.

-Nema šanse. Jim vodi je odavde. Pobrini se da ne može pobjeći.

Imala sam cudan osjećaj, sve u meni je govorilo da ona nije ubojica. Kada sam joj rekla da je Ford mrtav, njena reakcija je bila stvarna. Ali pištolj i mobilni subili u njenoj torbi, i ljevoruka je. Sve se uklapa. Ali zašto bi neko kupiopre-paid telefon preko interneta i podigao ga iz prodavnice par minuta kasnije? Zašto ga nije kupiladirektno u prodavnici. I zašto bi koristilakreditnu karticu koja se lahko prati, osim... Osim ako i tonije bio deo plana? Mi bismo mislili da imamopravog osumnjičenog, i više ne bi tragali za istinom. Svoje mišljenje sam podijelila sa policajcem i on ga je malo provjerio. Nakon nekog trenutka me je pozvao policajac. Nadam se da je dobra vijest, da je neka korisna informacija.

-Kontaktirali smošerifov ured, Ford je bio na odmoru. Sam je tražio da budena tom letu. Dva puta smo provjeriliFordov bankovni račun, i pronašli smo jednu čudnu transkaciju. Neko je uplatio 9,950 eura na njegov račun, minut prije uzlijetanja aviona. Nije želio da umješa federalce u ovo. Šta god da se gore dešava,Ford je upetljan u to.

-Ko je poslao novac?

-Victor Kristoph Dietrich. On je poznati njemački industrijalac, bavi se uvozom-izvozom. Arapska carina je par putapodnosila tužbu protiv njega zbog šverca,ali bez rezultata.

-Mislite da je Ford tražioda bude na ovom letu samo zato što mu je Dietrichplatio za to? 

-Da, sada ćemo ga ispitati pa ćemo vam javiti rezultate.

-Hvala vam.

Bila sam veoma nervozna. U šta je sve Ford bio upetljan? Otišla sam do Raya i čvrsto sam ga zagrlila  kao da ga zadnji put vidim. Da, možda je ovo zadnja prilika da ga zagrlim. Možda ne nademo pravog ubojicu na vrijeme, možda nas preduhitri i sruši naš avion. Suze su mi se same slijevale niz lice, mislila sam na svoje najdraže. Radovala sam se ovom letu, htjela sam samo da vidim svoju porodicu nakon toliko godina. Šta ako mi neki kreten upropasti priliku? Sada mi prolaze kroz glavu sve stvari koje nisam uradila, sve ono što sam ostavljala za sutra i govorila biće vremena. Ali gdje sada to vrijeme nestalo, nema ga više. Svoj život sam protratila u glupostima, živjela sam u onom dvorcu nisam imala niti posao, dosadivala sam se. Možda mi je bilo bolje da sam imala neki stan i da sam radila posao koji volim. Mnogo stvari mi je prolazilo kroz glavu, sli ne možemo vratiti vrijeme...



Nadam se da vam se svida ovaj nastavak. Potrudila sam se da opišem svaki detalj. Nadam se da vam ovo nije dosadilo, jest se malo odužilo ali meni je bar ovo zanimljivo. 

Hoce li Jessica naci na vrijeme ubojicu, ili će on srušiti avio?                                                                         Zašto je Fordu   Victor Kristoph Dietrich dao novac, i zašto je Ford tražio da bude na ovom letu? Saznati ćete u sljedecem nastavku koji će biti ubrzo.

Voli vas vaša Jess <3 







Ispovijest iz paklaWhere stories live. Discover now