Kada sam otvorila vrata vidjela sam nešto najromanticnije u životu što mi je iko ikada napravio, vidjela sam put od ruža. Put je vodio do spavaće sobe, naravno pošto sam ja perverzna mislila sam da je ono. Sada sam se spremala da kada otvorim vrata on će biti bez odjeće. Ali se u potpunosti nešto drugo desilo. Kada sam ušla u sobu vidjela sam da su latice ruža posute po cijeloj sobi, i svijeće .On je klecao na koljenima u sredini srceta od ruža. U ruci je imao prsten, i pitao me pitanje koje cijeli život iščekujem.
- Da li ćeš se udati za mene.
Ja sam bila van sebe, bila sam uzbuđena. I naravno odgovorila sam sudbonosno '' Da ''. Otrčala sam mu u zagrljaj, i snažno ga poljubila. On me je podigao i odnio na krevet. Dugo smo se mazili, a poslije toga je slijedilo strastveno vođenje ljubavi. Poslije sam zaspala na njegovom ramenu. Probudila sam se poprilično rano, ali u krevetu nije bilo Raya. Ustala sam i otišla pod tuš. Pri izlasku iz kupaonice vidjela sam Raya kako mi donosi doručak. Brzo sam uzela doručak iz njegovih ruku. Nakon doručka, Ray me je odveo u obilazak grada. Obukla sam onu istu haljinu, pošto sam imala samo maskaru, samo sam nju stavila od šminke i svezala kosu u visoki rep. Ray me je prvo odveo do tržnog centra. Tamo nas je čekala jedna djevojka, imala je plavu dugu kosu o bila je poprilično visoka. Pričala je na turskom, ali ja sam i turski razumila. Stalno sam dolazila ovdje u Tursku, i stvarno volim njihov jezik, običaj. Najviše što volim jeste njihovu prošlost, Anni i ja uživamo na predavanjima o vladanju Osmanskog carstva.
Ona se predstavila i zvala se Lejla.
Ray nas je ostavio same, i predao mi njegovu karticu. Lejli je rekao da me opremi od glave do pete. Otišle smo prvo u trgovine da kupimo odjeću. Kupila sam dvije duge i pet kratkih haljina, također sam uzela hrpu: farmerica, sve vrste majica, šorceve, suknje, suknjice.
Zatim smo prešle na obuću. Uzela sam hrpu štiklih, čizmica, baletankih... Kupila sam sebi orginalnu šminku, i zatim smo otišle u frizerski salon. Obukla sam jednu od kratkih haljinica i visoke štikle, i stavila sam nakit, koji sam kupila ovdje. Nisam ništa htjela raditi sa noktima zbog obavljanja vjerskih dužnosti.
(...)Ray se ubrzo pojavio u svojoj novoj odjeći. Naravno trebala nam je pomoć da te ogromne vrećice odnesemo do automobila. Zahvalili smo se Lejli i nastavili put.
U vožnji sjetila sam se kreditne kartice koje mi je Ray dao. Odmah sam je našla u torbi i dala mu je. Ali on je rekao da je to moja kartica, čak je bilo i moje ime na njoj.Nakon trgovačkog centra otišli smo do plave džamije. Pošto je bilo proljeće džamija je bila u punom sjaju. Pored nje je bio veliki hotel koji je imao na vrhu kafić koji je imao savršen pogleda na Istanbul a posebno na džamiju. Tu smo uživali, dok smo ispijali kafu. Poslije kafe obišli smo sve znamenitosti grada Istanbula.
Tu smo proveli skoro mjesec dana svaki, išla sam u kupovinu sa Lejlom. Ray je isključio mobitel, povremeno bi se javljao da kaže da smo dobro.
Nakon predivnih mjesec dana, odlučili smo se vratiti. Poželjela sam Anni i Johna.
Pola našeg aviona je zauzela moja nova odjeća, također sam kupila i Anni mnogo odjeće, i ostalim poklone.
Kada smo ušli u kuću čekalo nas veliko iznenađenje, baš kao da su znali da smo se zaručili.
Cijela obitelj je bila zajedno, čekala nas je velika torta dobrodošlice.
Više su oni bili iznenađeni kada su me vidjeli sretnu.
Odmah smo sjeli za stol i jeli raskošan ručak. Ray i ja smo ih odlučili odmah reći za veliku vijest.
Ray je ustao i rekao:
-Mi bismo, Jess i ja, htjeli vam nešto reći...
Zatim sam ja ustala i glasno rekla sa oduševljenjem
-Ray me zaručio.
Svi su bili iznenađeni, sretni.
Nazdravljali su, šeik je dijelio novac svojim slugama. Ubrzo su došli i svirači i pjevačice.
Zaspala sam veoma kasno, možda oko 5 h ujutro.Anni me je ushićeno probudila. Odmah sam uzela sat i vidjela da je 15:00 h. Nikada nisam do toliko sati spavala, glava me je jako boljela. Anni je veoma glasno govorila. Bila sam veoma mamurna.
Anni je toliko glasno govorila da je ništa nisam razumila. Samo sam se pokrila plahtom jer je svjetlo bilo prejako. Jedva sam imala glasa da zovnem sluge da mi donesu jako crnu kafu i jednu tabletu. Odmah sam otišla pod tuš.
Kada sam se malo dozvala otišla sam do Anni, ona je još bila ushićena. John je zaprosio...
(...)
Anni i mene je još zanimalo ko su one djevojke iza tajanstvenih vrata.
Odlučile smo pod svaku cijenu saznati. Svi si bili ushićeni zbog vjenčanja, ono je bilo tek za nekoliko mjeseci a oni su već vršili pripreme. Imala sam osjećaj da su oni bili više sretni zbog vjenčanja. Naravno bila sam i ja veoma sretna ali meni je bilo dovoljno da sam uz Raya a za ostalo ćemo vidjeti kasnije.
I da, da se vratim na tajanstvene djevojke. Kada su svi otišli svojim putem, Anni, stražari i ja smo ostali sami. Odlučile smo stražarima dati slobodan sat vremena. Mi smo brzo otrčala do tih djevojaka. Ušle smo odmah na prva vrata i ponovno ista djevojka je sjedila. Naravno ja sam sada ušla u njenu sobu sa njenim dopuštenjem, i Anni je brzo došla. Djevojka nas je gledala zbunjeno. Ja sam se predstavila i pitala je pitanje koje nisam ovih pola godine mogla odgonetnuti.
Kada nam je ona rekla zašto su one tu, i šta rade mi smo se zaprepastile. Nismo znale da postoje takve osobe koje bi to uradile. Nismo znale da sa takvom osobom živimo u istoj kući...
Nastavit će se...Ko su djevojke, i ko je to iz kuće koji je ovo njima uradio saznati će te u drugom nastavku.
Ostavljaj te svoje iskrene komentare koje će mi pomoći da unaprijedim svoje pisanje. Izvini te što ste čekali puno na novi nastavak, imam previše školskih obaveza.
Na slici je prikazana Jess :DVoli vas vaša Jessica :*