X

48 6 5
                                    

-''Nešto se veoma čudno desilo ovdje. Prije negi što smo uzletili maršal Kyle Ford mi je poslao poruku kako ima neka prijetnja na letu 56. Bio je tu u ovom avionu, ali je jednostavno nestao. Zabrinuto je rekla kapetanica.

-Naravno da ću pomoći, samo možete li me kontaktirati sa glavnom policijom Dubaia jer mi neko mora pomoći sa kopna?!

-Naravno da mogu. Ja se sada idem zaključati u kopilot radi sigurnosti, za sve što vam treba pitaj te stjuardese.

-Hvala vam!
Jeste li pretražili cijeli avion?

-Da, i po dva puta. Pretražili smo zahode, stube, prtljažni prostor.

-Uredu, sada ćemo sve ponovno pretražiti, ali ovoga puta ćemo izostaviti prtljažni prostor.
Bili su veoma zabrinuti, zbunjeni i pomalo smiješni. Mislim čovjek se prvo treba popeti još da ga niko ne primjeti, a ti su prostori veoma mali.

Krenuli smo na posao. Jedini prostor koji nisu pretražili jeste skladište. To je bio širok prostor sa mnogo kofera koji su uredno poslagani. Ali dok sam pregledavala kofere, uočila sam nešto veoma čudno. Tri kofera jedan do drugog su bili na pola otvoreni i pretrpani. Ovi koferi nisu smjeli biti ovakvi u avionu.
Ubojica je sigurno iz nekog većeg kofera izvadio svu odjeću i premjestio je u ove male, a u veliki kofer smjestio ubojicu. Razgledala sam sobu i u jednom kutu vidjela ogromni željezni sef. Kada sam ga otvorila zaprepastila sam se. Iz njega ravno na moje noge pao je leš maršala Forda.
Obavjestila sam posadu i policiju Dubaia. Putnici nisu znali šta se dešava i trebalo je tako i ostati. Ali morala sam reći Rayu. Bila sam veoma uznemirena jer od mene zavisi možda život dvjesto ljudi. I kako sam i mislila Ray me je poprilično smirio. Morala sam napraviti prbi korak. Prvo sam krenula od tijela, jer je tijelo savršen dokaz. Pažljivo sam ga pregledala i pronašla uzrok smrti. Uzrok je bilo snažni udarac željeznom šipkom u zatiljak. Ubojica je bio ljevak. I nije bilo znakova mučenja.
Sada je trebalo pratiti vremenski slijed. To je bilo veoma teško zato jer u avionu nije bilo kamera. Dok sam posmatrala putnike upazila sam gay par kako se sve vrijeme fotografisao. Otišla sam do njih i pretvarajući se da ih želim fotografisati sa njihovog tableta. Dok sam skidala fotografije na svoj laptop pretvarala sam se da slušam njihovu životnu priču. To je bila sigurno najduža i najdosadnija priča u životu, ali ipak se isplatilo. Imala sam sve njihove fotografije iz aviona. Odlučila sam se malo odmoriti, otišla sam do Raya i listala fotografije. 

-Pederi?? Sumnjivi su ti??. Ray je govorio dok je gledao u moj laptop.

-Naravno da ne.

-Pa zašto će ti njihove fotografije?

-Pa, prebacila sam sve njihove fotografije na svoj laptop.Duga priča,ista kao i priča o tome kako su se upoznali. Ali ove fotografije sam uzela u vremenu kada se šerif Ford nalazio u ovom dijelu aviona. Mislila sam da ću ih vidjeti na nekoj od njih zajedno sa ubojicom ali ništa od toga.

-Čak ni na video snimku?

-Vidiš, to mi još nije palo na pamet.

Nestrpljivo sam pokretala video. Možda će ovaj video otkriti ko je ubojica ili će biti još jedan propali pokušaj. 

-Eno ga, vidim ga!! Vrisnula sam, dok su me svi u avionu pogledom ubijali.

Ali nešto je bilo veoma čudno. On je bio sam, provjeravao je prtljag. Ali to nije bio njegov. Možda tamo nešto ima, Ford je rekao pilotkinji da je postojala pretnja na ovom letu. Još nešto je bilo čudno on uopšte nije gledao u njega. Ustvari, gledao je preko ramena. Kada sam dobro pogledala vidjela sam momka koji sjedi na 26B bio je veoma zabrinut kao da je znao da ga on promatra. Brzo sam uzela popis putnika i provjerila ko sjedi na 26B, to je bio Isadore Baldon. Brzo sam uzela telefon i javila policijskoj postaji u Dubaiu da provjere ko je on. Nije im trebalo mnogo vremena da provjere. Nakon kratkog vremena telefon je zazvonio.

-Isadore Baldon, 25 godina, živi u centru Dubaia. Ali imamo jedan problem, njegov opis se ne poklapa sa čovjekom koga ste opisali. Kontaktirali smo Baldona, on je ovde, u gradu. Pasoš mu je ukraden prije par sedmica. Ko god sjedi na 26B, taj nije Isadore Baldon.  Zabrinuto su mi rekli iz policijske postaje.

-Možda ga Ford zato i posmatra, izgelda da on to zna. A trenutak kasnije Ford je ubijen. Mislim da sam pronašla ubojicu. 

Brzo sam pozvala posadu da ih obavjestim o razvoju situacije. Veoma mi je drago što sam pronašla ubojicu, i jedva sam čekala da ovu radost podijelim sa njima. Prvo smo ga trebali idenficirati, jedino što mi je palo na pamet jeste da pokupimo smeće od putnika. Samo što je trebalo stjuardesa da uradi, jeste da uzme smće koje je dodirivao naš ubojica. Jedino tako smo mogli doći do njegovog otiska. Dok sam čekala gnječila sam grafit da ga pretvorim u prah. I napokon je Farah donijela čašu. Uzela sam kist i grafit nanijela po čaši. Napokon sam imala otisak, uslikala sam ga i poslala policijskoj postaji. Ponovno mi je trebao odmor, ne fizički trebala sam psihicki se opustiti uz Raya. Dok sam mu ležala u naručju zazvonio je telefon, to je bila policijska postaja. 

-Imamo groznu vijest, on je... Policajac je zabrinuto rekao.

Izvini te što ste ovoliko čekali na novi nastavak. Stvarno nisam imala vremena.

Nadam se da vam se sviđa ovaj krimi nastavak. U komentare pišite šta vam se nije svidjelo da mogu ispraviti.

Voli vas vaša Jess ♥

-

 

Ispovijest iz paklaWhere stories live. Discover now