Ruka mi je drhtala dok sam je primicala prema ručki vrata.
Rad srca mi je bio ubrzan. Počela sam se znojiti, i brinuti šta ću vidjeti iza vrata. Iza vrata je bila djevojka koja je sjedila na krevetu. Bila sam zbunjena. Brzo sam zatvorila vrata. Otvorila sam svaka vrata i u svakoj sobi je bila po jedna djevojka. One su bile prelijepe, tako sexy, nisam lezbejka ali su stvarno djevojke bile lijepe. Nekim dijelom sam zavidila na njihovoj ljepoti.
Odmah sam otrčala do Anni da joj kažem šta sam vidjela. Iznad naših glava se pojavio veliki upitnik. Ko su te djevojke, šta rade te djevojke ovdje? Kada god bih pitala Raya šta je iza tih vrata on bi skrenuo sa teme. Ja sam morala nekako da saznam ko su te djevojke Za mene je to tada bila zagonetka. Svakakve su mi se misli vrtjele u glavi ali nikada nisam pomislila da me Ray vara sa njima. Jedino što sam znala jeste da me on voli više od svega.
Kada sam pogledala na sat vidjela sam da je vrijeme da se Ray vrati kući. U tom trenutku začula sam otvaranje ulaznih vrata, to je sigurno bio Ray. Kada je došao sa posla došao je meni u sobu i tako do večere smo se mazili. On je meni pričao o svemu što mu se desilo danas a i ja sam njemu. Jedino u njegovom zagrljaju sam se osjećala sigurno. Kada je došlo vrijeme večeri otišli smo u trepezariju za stol. Ja sam obukla laganu majicu na bretele i kraći šorc.
Njegova majka je već bila tu, a šeik je bio na putu. Uskoro su došli i John i Anni. Njegova majka me je ispod oka gledala i odmjeravala me. Naravno znam i zašto, zbog moje Evropske odjeće. Nakon što smo jeli donijeli su nam kafe. Njegova majka koja se zvala Ajše me je počela vrijeđati, i nazivati pogrdnim imenima. Ja sam samo šutjela jer nisam htjela povrijediti Raya. Ali Ray nije htio slušati njene uvrede i skočio je sa stola.
Govorio je glasno, gotovo da se derao, na nekom jeziku. Ja mislim da je to bio indijski jezik. Nisam mogla ništa razumjeti. Uzeo me je čvrsto za ruku i krenuli smo prema izlaznim vratima. Samo što sam mogla uzeti jest boloner u toj brzini dok smo prolazili pokraj plakara. Iako mi nije toliko trebao, jer su u Dubaiju i noći veomo sparne. Napolju je bilo veoma vruće skoro 40 stepeni. Brzo smo sjeli u autu . Ray je bio veoma ljut, i brzo je vozio. Bio je pun gnjeva, ljutnje. Osjećala sam krivnju, ja sam za sve bila kriva. Ja a ništa nisam htjela pitati, a on je samo šutio. Uhvatila sam ga za ruku, samo je pogledao u mene i nježno me poljubio. Policija ga je ubrzo zaustavila. Bojala sam se za njega, ali oni kada su vidjeli da je vozač sin jednog velikana, samo su mu se ispričali i poželjeli nam siguran i udoban put. Tek tada sam vidjela koliki utjecaj ima njihova obitelj. Mi smo nastavili put, u trenutku kada sam skidala boloner zazvonio mi je telefon to je bila Anni. Samo sam joj prekinula jer sam vidjela da se Ray uzrujao. Ubrzo smo došli ispred jednog ogromnog hotela. Hotel je bio obasjan sjvetlima, jednostavno bio je predivan. Ušli smo unutra, untrašnjost je bila na turski način opremljena. Divila sam mu se, ali vratimo se u stvarnost. Ray je još uvijek ljut, i ovdje smo došli jer se on posvađao sa majkom, da stvar bude gora zbog mene se posvađao. Ušli smo u jednu ogromnu sobu. Na seredini je bio ogroman krevet, prekriven bijelom prekrivačem. Tu je bio ogromni prozor, i imali smo lijep pogled na Dubai. Ubrzo je došao i Ray, bio je smireniji nego u auto. Nježno sam mu prišla i zagrlila ga oko struka. Ogromne količine suza su se počele slijevati niz moje obraze. Samo sam mu šaputala ''Ja sam za sve kriva''. On me je snažno zagrlio, i prošaputao:
- Da to nisi nikada više spomenula, ti si nešto najbolje što m i se u životu desilo i pregazit ću sve one koje stanu između nas.
On me je tako snažno poljubio i prislonio uz zid. Na trenutak sam vidjela da je moja odjeća na podu, naravno i njegova. Ovo je bio najduži sex koji smo ikada imali. Bio je tako strastven. Kada je jutro svanulo otišli smo zajedno pod tuš. Dok je voda niz nas se slijevala, nježno smo se ljubili, mazili. Ubrzo on je morao na posao, a ja sam ostala sama u velikoj sobi. Odmah sam nazvala Anni da dođe kod mene. Naravno, bila sam veoma znatiželjna šta se poslije onog incidenta desilo. Ona je brzo došla, imala sam osjećaj da je jedva čekala da mi sve ispriča i da razmjenimo utiske.
Prolazili su mi dani ovom hotelu, svaki bi mi dan dolazila Anni, jer smo bile ne razdvojne. Išle bismo zajedno u kupovinu. Još nas je vukla znatiželja ko su djevojke iza tajanstvenih vrata. Ali nismo mogle ništa učiniti zato jer sam ja vamo u hotelu a ona sama u kući. Ja sam preko interneta istraživala šta bi to moglo biti. Jednog jutra kada je Ray otišao na posao, kada sam se počela spremati za tuš neko je pokucao na vrata. Kroz špijunku sam vidjela da je čistać. Bez razmišljanja otvorila sam vrata, on je govorio bosanski što je bilo veoma čudno. Pustila sam ga u sobu. Dok sam zatvarala vrata on mi je stavio nož ispod vrata. Nisam smjela okrenuti. Kroz moje tjelo su prolazili trnci, i nešto je u meni govorilo da je ovo kraj moga putovanja...
Nastavit će se....
Da li je ubjena Jessica ili je preživjela saznat će te u novom nastavku.
Lik na slici je Ray :DNadam se da ste uživali.
Voli vas vaša Jess :D