-JungKook! Kook! -szólít suttogva Taehyung.
-Miért suttogsz itt nekem? Mi van már? -fordulok felé értetlenül.
Épp a sorokban pakoltam a fogkeféket méret és márka szerint, mikor az a lüke a pénztárban megzavart.
-Most jött be és hátra vette az irányt. -felelte. Ez a mondat nem mosd semmit azoknak az embereknek akik a sorban állnak és talán azon gondolkoznak ki is az a valaki. Mondjuk az anyám, vagy a barátnőm? Esetleg egy várt személy? Vagy az ellenségem? Ha ezekre gondoltak, nem találták el, ugyanis a kiszemeltemről beszélt, én pedig ezt nagyon is jól tudom.
Arcomra pír szökik fel, a tenyerem pedig izzadni kezd. Olyan érzés ez, mikor forróságban leöntenek téged meleg vízzel. Nem elég hogy eleve meleged volt, de még rá tesznek egy vödörrel, úgy szó szerint.
Szívem majd kiugrott, gyomrom pedig liftezett egy sort. Itt van. Ő.-Menj már az ital sorra! -szól rám Taehyung, így kizökkentve szerelmi pánikomból.
-Nem hiszem hogy jó ötlet... Most a fogkeféket kellene rendeznem. -mutatok a kezemben lévő tárgyakra.
-Csak menj már! -emeli meg hangját. -1500won lesz. -mosolyog az éppen előtte állóra, így rám már nem figyel, hisz a vásárlót ki kell szolgálni, bármilyen szerelmi vészhelyzet is van.
El kéne mennem meg nézni. Nem megyek hozzá közel, csak messziről figyelem meg, nem fogja meglátni, hisz itt dolgozom, még csak gyanús sem lehetek, nem igaz? -szedem össze lassan gondolataim, és torkomban dobogó szívvel álltam fel, majd indultam meg hátra a sorok közt.
Először a tisztasági szerek közt lépkedtem, majd jobbra fordultam így az édességekhez értem, hol lépteim megszaporáztam. Csak egy gyors pillantást vetek Rá, hátha kell neki valamiben segítség, vagy nem is tudom...ha nem kell neki semmi, megyek vissza a fogkefékhez, mintha mi sem történt volna. Ez még nem bűn, nem igaz? Csak a munkám végzem.
Apropó munka. Holnap kapom a havi fizetésem. Már két éve, hogy itt melózok. A gimi elvégzése után szerettem volna élettapasztalatokat szerezni, mielőtt eltervezem merre tovább. Itt ismerkedtem meg YoonGival és TaeHyungal. Tae két évvel idősebb nálam, most 22 éves, Yoongs pedig négy évvel, tehát következő hónapban tölti a 24et, mégis elég jól kijövünk. Mondhatni ők ketten az egyedüli barátaim, hisz miután végeztem a sulival, minden osztálytársam akikkel jóban voltam, fősulira ment, azóta meg egyről sem hallottam semmit.
-Kook, tudod, hogy az italoknál van? -fogja meg a karom Yoongi, ezzel megállítva.
-Oda megyek. -mondom egy helyeslő bólintást követően.
-Akkor most ne csak figyeld mint egy beszari. Hódítsd meg! -vereget vállon biztatás képen.
-Majd meglátjuk. -sóhajtok nagyot, s meg is indulok az eredeti célom felé. Ő már olyan egy éve járhat ebbe az üzletbe bevásárolni és már mikor először betette ide a lábát, akkor kinéztem magamnak, de megszólítani még nem volt bátorságom. Mindig csak távolról figyeltem, és kevesebb mint egy hónap után a srácoknak is feltűnt hogy az egyik vevő nagyon bejön. Azóta biztatnak, hogy kezdeményezzek, de nehéz így, hogy semmit nem tudok róla. Sőt. Lehet ha többet tudnék róla se menne a dolog, hisz nagy eséllyel van már valakije, ráadásul az életkorát sem tudom biztosra. Amilyen angyal arca van, 18 alatti és beperel pedofíliával, ami azért nem mutatna túl jól az önéletrajzomban.
Lépteim bizonytalanok, ahogyan közelítek a sorok végéhez.
Nagy levegő, és hajrá...-gondolom magamban egy pillanatra megtorpanva, és kilépek az utolsó sorra, ahol a hűtött italok találhatók.-Tudok esetleg valamiben segíteni? -szólítom meg Őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝔹𝕖𝕥𝕨𝕖𝕖𝕟 𝕕𝕖𝕞𝕠𝕟𝕤 |𝐉𝐢𝐊𝐨𝐨𝐤 horror 𝐟𝐟| [B̶e̶f̶e̶j̶e̶z̶e̶t̶t̶]
TerrorVajon létezik a természet feletti? És ha igen, vajon démonok is vannak? Mi van, ha léteznek, csak nem jelennek meg akármikor. Jeon Jungkook egy átlagos 20 éves aki egy üzletben dolgozik két legjobb barátjával. Azonban élete nagy fordulatot vesz mik...