"Aki a tűzzel játszik, bizony megégeti magát, maknae! Azt sem tudod, mi az a láng, mégis tábortüzet gyújtanál?! "
"Veszélyben vagyok, mióta megismertelek, Kim Namjoon."
– Nocsak, Joon, nem is említetted, hogy egy pengét szedtél fel az utcáról – sandított ostromlásom közepette mentoromra.
Joon értetlenül nézte, hogy miért kapok felszisszenve a fejemhez, de ahogy aztán felháborodva az öltönyösre bámult, az csak feltartott tenyerével csitította el.
– Yeonjin – köszöntötte végül visszafogottan, mialatt ő szünetet tartott kínzásomban. Megkönnyebbülve lélegeztem fel, de túl előre örültem. – Miféle pengéről beszélsz? Semmilyen fegyvert nem találtam mostanában, korábban is csak elromlott pisztolyokat és kicsorbult késeket. Miért jöttél egyáltalán?Hyungja leereszkedően kinevette Joont.
– Annyira okosnak tartod magad, erről mégsem olvastál? Pengének nevezik a kifejezetten erős szellemi képességekkel rendelkező lényeket. A kifejezés a régmúltból ered, hisz az ilyen lények elméje úgy vág keresztül a gyengébbek akaratán, mint megfelelően kiélesített penge az ellenségen.– Oh, penge! – kapott a fejéhez Joon. – Hirtelen nem esett le... Hogy Yoongi egy penge lenne?! Ez mondjuk sok mindent megmagyaráz. Hogy miért nem tudtam emberként sem megigézni, és...
– Hm, szóval ha akartad, sem tudtad volna? – somolygott Yeon, majd erre újra engem vett kezelésbe.
Olyan intenzíven nyomult az elmémbe, hogy hirtelen azt hittem, egy kalapáccsal csaptak fejbe. Egy pillanatra meg is inogtam ostromlásában, s erős fejfájás kíséretében hagytam Joonnal való találkozásunk emlékét felszínre törni. Látszott rajta, hogy többek között pont erre volt kíváncsi, s kicsit sem zavarta, hogy ellenállásom miatt fájdalmat okoz. Amikor aztán a három seggfej vámpírral való találkozásom elevenedett fel bennem, annál a pontnál, ahol Joon rámtalált a ház tövében, erőt vettem magamon, s minden kín ellenére igyekeztem kilökni az elméjét magamból. Ahhoz, ami aznap este történt köztünk, már tényleg semmi köze!
Joon sajnálkozva nézett, de szembemenni hyungjával a következmények miatt nem mert. Talán, ha fizikailag fojtogatott volna, könyörgött, harcba is szállt volna értem... ám a privát szférám megsértése úgy tűnt, nem érte meg neki a háború megkockáztatását.
Első találkozásom a hírdhedt maffiavezérrel, és magamat kellett megvédenem, mert Joon totál meghunyászkodott.Joon az ölébe vesz és gyalog cipel fel a lakásik. Letesz fotelba, majd levetkőztet és betakar.
Egyre több indulat gyűlt bennem, ahogy Yeonjin az emlékeim között vájkált.
Ölben visz el a fürdőszobáig, ahol lassan a kádba enged...
Ennyi elég lesz! Itt a vége! – határoztam el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Bangtan Supernatural - Kezdetek [BTS ff.] 18+ 🏳️🌈
FantasiaHét sors, hét lélek... Mi köti össze őket? A zene, a művészet, a testvériség és a természetfeletti. *** 🎓 Egy egyetemi tanár, aki belekeveredik a maffiába, mégis megőrzi emberségét. 🏀 Egy kosaras, aki lopni kényszerül, és a rap tartja benne a rem...