"Az igézet sem univerzális hatáskörű, a legtöbb természetfeletti ellenáll neki, és a kifejezetten erős elméjű emberek is."
"Szép gondolat a béke, de egy ilyen önző világban elképzelhetetlen."
"Az a szomorú igazság, hogy ebben a világban nincs jó vagy rossz oldal, mert mindegyik egyformán romlott."
"Fény is van ott, ahol sötétség, csak el kell tudni fogadnunk, hogy a kettő legtöbbször együtt jár."
Namjoon elmondásai alapján megtudtam, hogy eredetileg csak látók, mágiahasználók, alakváltók és szellemharcosok léteztek a világunkban. Utóbbiakat nevezték Japánban ninjáknak. Van némi chi illetve mágikus erejük és ezért nagyon jó harcosok, és legtöbbször az ő általuk alapított rendekből jöttek létre a vadászok embereket is beolvasztó szövetségei.– Az ókori, Inka Birodalomban is hasonló lények éltek – magyarázta Joon. – Egyszer egy amazonasi boszorkány megharagudott egy emberre, aki állítólag megsértette a büszkeségét. Bosszúból megátkozott egy csapat vérszívó denevért, hogy kapják el és végezzenek vele. Néhány denevérben feltehetően olyan baktériumok éltek, amire az állat immunis volt, így neki nem okoztak gondot. Az átok által az állatokat megszálló mágikus energiák viszont mutálták a kórokozókat, és mikor a denevérek az emberre támadtak, akkor a harapásukkal, mint egy fertőzés, a szervezetébe kerültek. Az ember meghalt a denevérek okozta vérveszteségtől, így mire a baktérium végre uralhatta volna, már csak egy hulla jutott neki. De a baci valószínűleg élni akart és szaporodni, amit egy halott szervezetben csak véges ideig tehetett volna meg. Így, mivel mutáns változatát áthatotta a mágikus energia, képes volt feltámasztani az embert, hogy cserébe ő is örökké létezhessen. És így született az első vámpír. A vámpírságot okozó baktériumot, amit utána a véremből azonosítottunk, pedig a profeszor vámpiriumnak nevezte el.
– Vámpirium, elmés – jegyeztem meg. – Szóval egy mutáns baktérium, amit egy inka boszorkány által megátkozott denevérraj adott át egy embernek, és miután belehalt a denevérek támadásába, a harapásokkal a vérébe kerül baktérium feltámasztotta, és ő lett az első vámpír? – foglaltam össze a lényeget végül, amin Joon kimérten bólintott. – Agyam eldobom!
– Várj, van még! – nevette. – Mivel a baktérium korábban vérszívó denevéreken élősködött, ezért az emberi gazdatestét is vérszívásra késztette. Ezért a vér vált legfontosabb táplálékunkká. S a denevérektől származó eredetünk talán egy ideig megmaradt a fajtánk köztudatában, ezért is terjedtek el a legendák a középkorban a denevérré változó vámpírokról. Csakhogy a dolog épp fordítva volt, a denevérek tettek vámpírrá minket, vagyis, az általuk átadott mutáns mikróba.
– Ez de durva – bólogattam. – És minden képességetek erre vezethető vissza?
– Erre. Pontosabban a vámpirium természetfeletti mutációjára, ami képessé teszi az asztrális energiák megkötésére, melyek végső soron a természetfelettiek létét adják. A vámpirium érdeke az ellenálló és vadászatra alkalmas gazdatest, ezért az energia nagy része fizikai képességeinkre megy el. Az igézet szintén kifinomult vadásztechnikának tudható be, avagy annak, hogy a vámpiriumon keresztül a szervezetünkbe beépülő asztális energiák minket is természetfeletti lénnyé formálnak, a legtöbb ilyen lénynek pedig képessége a telepátia bizonyos formája.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bangtan Supernatural - Kezdetek [BTS ff.] 18+ 🏳️🌈
FantasiHét sors, hét lélek... Mi köti össze őket? A zene, a művészet, a testvériség és a természetfeletti. *** 🎓 Egy egyetemi tanár, aki belekeveredik a maffiába, mégis megőrzi emberségét. 🏀 Egy kosaras, aki lopni kényszerül, és a rap tartja benne a rem...