7. Bölüm

803 7 25
                                    

19 Kasım 2021 17.40

Samet, Arzu'nun verdiği adrese ulaştıktan sonra bulduğu boş bir alana arabasını park etti ve motoru durdurup anahtarı soktuğu yerden çıkardı. Ardından arabadan indi. Kumanda ile kapıları kilitleyip merdivenleri çıktı ve zile bastı. Zile basar basmaz da kapı açıldı ve Samet, kapıyı iterek içeri girdi. Merdivenlerin başında durdu ve kendisine yazılan numaraya baktıktan sonra basamakları hızlı ve büyük adımlarla çıktı. Sonra Arzu'yu gördü ve gülümsedi.

Arzu, krem rengi bol ve ince bir gömlek ile kısa, hafif bol bir etek giymişti. Giydiği kıyafetlerle Samet'in gözünde Tanrıça gibiydi âdeta.

"Nerede kaldın? Hasretinden prangalar eskittim."

Samet, güldü ve "ben de." diye yanıt verdi. Arzu'ya yaklaştı ve dudaklarına yapıştı. Elini sağ bacağına atıp tuttu ve yukarı kaldırdıktan sonra merdivenlerin korkuluklarına dayadı Arzu'yu.

Arzu, gülerek Samet'in öpüşlerine karşılık verdi ve kollarını Onun omuzlarından sarkıttı. Cengiz'in, elini kalçasına götürdüğünü ve gömleğinin üstten bir düğmesini çözdüğünü fark ettikten sonra başını geri çekti.

"Tamam, ben de dediğim gibi seni çok özledim, hasretinden prangalar eskittim ama merdiven başında sevişecek kadar değil. Ha onu da yapabiliriz ama birileri görebilir sonuçta."

Samet, gülerek "tamam tamam." dedi ve Arzu'yu birden kucağına aldı. Aralık olan kapıyı itekleyerek tamamen açtı. İçeriye girip kapıyı kapattı ve "hangi oda?" diye sordu.

Arzu, hâlâ Samet'in kucağındayken hemen arkasındaki odanın kapısını açtı ve Samet, Arzu'yu odaya taşıyıp kapıyı ayağıyla kapattı. Etrafına şöyle bir göz gezdirdi.

"Burası ofis. Pek uygun bir yer gibi durmuyor."

Samet, Arzu hâlâ kucağındayken tekli koltuğa oturdu. Ardından Arzu güldü.

"Daha yeni merdiven boşluğunda sevişme çabası içerisindeydin. Hatırlatırım."

Samet, güldü ve "haklısın." diyerek Arzu'nun yüzüne büyük bir şefkatle baktı.

"Eee, kimin bu ofis?"

Arzu, gülümsedi ve "benim." diye yanıt verdi. Samet'in yanağın ve ardından çenesine bir öpücük kondurdu.

Samet, şaşkınlıkla kaşlarını çatarak "nasıl yani?" diye sordu.

"Artık Ankara'da çalışacağım demek bu aşkım."

Samet'in gözleri mutlulukla parladı ve "çok güze haber bu." diyerek Arzu'nun bacaklarını okşamaya başladı. Bir çocuğun kendisine şeker ya da hediye alındığında sahip olduğu mutluluğu yaşıyordu âdeta.

"Peki hemen nasıl taşınabildin?"

Arzu, gülümsedi ve Samet'in yüzünü avuçlarının arasına alarak "eşyalarım hâlâ orada." dedi.

"Burayı eşyalı olarak kiraladım."

Samet, Arzu kucağındayken birden ayağa kalktı ve Arzu'nun yüzüne bakarak "iyi ki eşyalı almışsın." dedi tek koluyla masanın üzerindekileri kenara doğru itti ve tabi iterek bazılarını yere düşürürdü. Arzu'nun yüzüne bakarak büyük bir hevesle derin bir iç geçirdi ve Arzu'yu masaya oturttu. Bacaklarını okşamaya devam ederek gözlerinin içine baktı ve tekrar iç geçirdi.

"Beni çıldırtıyorsun. Bu oda şu an cennette bir evden ve sen de bir huriden daha kıymetlisin benim için."

Arzu, güldü ve Samet'in dudağına bir öpücük bıraktı ve bir tane daha hediye ettikten sonra gömleğinin düğmelerini yavaşça çözmeye başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İhtiraslar Uğruna (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin