turkish

172 6 0
                                    

Uçaktaydık ve gene canım sıkılıyordu nash ve cameron beni güldürmek için komiklikler yapıyolardı ama nedense hiç gülmüyordum ama artık popom ağırmıştı bende kalkıp biraz gezmeye başladım lavaboya gidip 15 metre karelik yerde dönüp dolaşıyordum ve fena canım sıkılmıştı bende dönüp dolaşmak yerine cameron ve nashin yanına oturdum ve hemen gene uykuya daldım bu sefer annem beni tokatlamadıda cameron tokatladı bende annem olmadığını anlayınca hemen cameronın yüzüne vurdum .Ovv diye çığlık attı bende kapa çeneni be adam bu sefer benle nash uraştı en sonunda dayanamayıp kalktım siz ne kadar gıcıksınız diye onlara kızdım onlar ise gülmekle yetindiler ben de neredeyiz lafıma bile güldüler. Gerçekten biz neredeyiz türkiye hava alanındayız dediği gibi ben uçak koşa koşa indim daha doğrusu inmeye çalıştım ama olmadı ve yere yapıştım . nash ve cameron bana gülünce bende onların düşmesini sağladım ben de buna güldüm onlar beni kovalamaya başladılar ama durduğumuzda karşımda kuzenim duygu ve buseyi gördüm ve sarıldım kuzenlerim beni tanıdığı için 5sos ne kadar sevdiğimide biliyorlar ama ben sadece bunu bilmiyordum bana türkiyede olan 5sos konserine bilet almışlar hemde en ön sïradan ve sahne arkasından bunları görünce onlara kocaman sarıldım artık 5sos grubundan michael,luke.ashton ve calumla tanışıcak bunun için gene onlara sarıldım düşündükçe mutlu oluyordum bu sefer kuzenlerime sarılmak yerine nash ve camerona sarıldım çünkü kuzenlerim onlara 5sos sevdiğimi söylemiş onlarda biletleri almış nedense düşündükce mutlu oluyordum bir daha bir daha ben annemi görmek istiyorum dedim ve annemlere gittik hem bu arada ben onları ZUHAL VE ZEYNEP ABLAMLA tanıştırıcaktım ve onun için şimdiden heyecanlanıyordum. Onları tanıştırdım ve annenim elini öpüp onlara veda ettik veda etmek ne kadar acı olsada ama nasıl olsa ettik .Ve bir daha sarıldığımda ise yeter be yeter nefesiz bıraktın bizi bu nedir ya sen bizi öldürmeyemi niyetlisin be kadın dediler aynı anda ama ben bu sözün üstüne bile onlara sarılmaya devam ettim ve hala gülüyordum hala olayın sevinci üstümde ve ara sıra bilip bilmeden gülebiliyorum diye içimsen geçirdim ama yarın hayatım en güzel günü olacak çünkü 5sosla tanışabilecektim ve 2adam ve canım iki kuzenim sayesinde sanırım nash ve camerona karşı kendimi artık daha yakın hissediyordum.Ama bu nah ve cameronın açısından iyi bir yön çünkü onlara kötü davranmayacaktım kesin biletleri bu yüzden aldı çakallar bunu içimden söylediğimde cameron ve nashe baktım ikiside uyuyakalmışlar .uykucular ne olcak bide ben onlara kötü davranmıcam dedim peki sözümü geri alıyorum dedim ve ordaki 2 tembel hayvan gibi uykuya daldım . Rüyamda 5sos grubunu gördüm her yönümden belliydi yarın için çok heycanlıydım!
a

AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin