Dün çok güzel bir gündü.Hala şaşkınım ama sevinçliyim de. Sabah olmuştu bile bende üşengeçlik yapmayıp yatağımdan kalkmaya karar verdim. Bu biraz zor oldu ama kalkmayı başardım sonunda. Zuhal uyanmıştı ama Zey daha uyuyordu bende onu uyandırmak istedim ve odasına gittim. Yatakta Michael'ın yatakta olduğunu görmediğim için yatağa atladım ve Zey yerine Michael kalkınca şaşırdım. Michael önceden bana kızmıştı ama sonra ben olduğumu anlayınca beni her zaman ki gibi kucağına aldı ve yatağın yanına yavaşta fırlattı. Sonra Michaela sesizce ne olduğunu sordum.
-LİSA: Michael ne oldu akşam?
-MİCHAEL: Ben barda biraz fazla içtim.Ve Logan Lerman denen şu adamı baya bı benzettim. Ama bunu ona söylemedim tabi sonra bara tekrar geri döndüm bu seferde baya içip sizin kapıda bittim Lisa. Aslında sana danışcaktım ama siz film izliyordunuz. Bana kapıyı Zey açınca alkolun etkisiyle ona çıkma teklif ettim. Ve oda kabul etti.Sonra ben eve dönemeyecek kadar içtiğim için dün akşam sizde kaldım. Ben sana herşeyi anlattım şimdi sıra sende küçük hanım. Şimdi sen anlat. Sen ve Nash'ın arası nasıl?
-LİSA: Nasıl desem?
-MİCHAEL: Neyi nasıl desem be kadın??
-LİSA: Michael
-MİCHAEL:Evet be.Anlat herşeyi uzatmadan!
-LİSA: Biz NASH'LE ÖPÜŞTÜK.
-MİCHAEl: NE!!
-LİSA: Evet adamım duyduğun doğru.
-MİCHAEL: Ama Lisa bu çok iyi .
Sonra birbirimze bakıp sarılırız. Ama başımızı yana çevirdiğimizde bizi dinleyen Zey'i görürüz. Tabi ben ne ZEY'e nede Zuhal'e söylemediğim için Zey bana bağırmaya başlar.
-ZEY: BANA NASIL SÖYLEMEZSİN LİSA. BİZDE SİZİN ARANIZ KÖTÜ DİYE SİZE SÜPRİZ HAZIRLAMAYA ÇALIŞIYORDUK. SENİ KÜÇÜK İBNE!!!!!!
LİSA: TAMAM BEN SÖYLEMEDİM.AMA SENDE SÖYLEMEDİN AKŞAM MİCHAEL SANA ÇIKMA TEKLİF ETTİĞİNİ VE SENİNDE KABUL ETTİĞİNİ BUNU UNUTTUN GALİBA. BİZDE SANA NE OLDUĞUNU MERAK EDİYORDUK NEDEN ERKEN YATTIĞINI FİLM BİTMEDEN AMA ORTAYA ÇIKTI.
Bende bağırınca Michael olaya karıştı.sonra ikimiz aynanda:SEN KARIŞMA MİCHAEL.
Biz böyle kavga ederken odaya Zuhal geldi.Ve bana dediği ki:
-ZUHAL:Lisa seni Türkiye'den arayan bir numara var ve siz ikiniz kavga etmeyi bırakın sesiniz taa mutfaktan duyuluyor. O bunu dedikten sonra biz kavgayı bıraktık. Ben telefona cevap vermeye gittim o ise banyoya gitti.Ben o numarayı tekrar aradım. Ve ilk çalışta cevap verdi.
-LİSA: Alo
-O:Merhaba sıla ben senden özür dilemek için aradım.
-LİSA: Siz benim adımı nerden biliyorsunuz?Ve benden neden özür dileyeceksiniz?
O:Ben senden o iki cümle için özür dileyecektim.Ve eğer hala kim olduğumu anlamadıysan pencereni aç güzelim.
-LİSA:DORUK
-DORUK: Doğru bildin şeker.Ee hala pencereni açmayacak mısın yoksa?
Telefonu korkuyla kapatır ve pencereye gelir. Pencereyı açtığı gibi Doruğu görür.Korkudan hemen telefonu eline alır ve NASH'ı arar. Nash açınca birden Lisa ağlamaya başlar.
-NASH: Lisa iyi misin.Niye ağlıyorsun.
-LİSA:*****
-NASH: Lisa cevap versene!!!
-LİSA: Nash hemen buraya gel korkuyorum!
-NASH:Neden korkuyorsun bebeğim???
-LİSA: Doruk burda nash.
-NASH: Hemen geliyorum.Sen korkma tamam mı?
-LİSA: Hemen gel Nash acele et nolur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMERİKA
FanfictionLisa'nın ailesi ani bir kararla Amerika'ya taşınır bu ani karar Lisa'nın neredeyse tüm hayatını değişirtirir çünkü artık 2.kere hayatının aşkını bulur ama sorun 1.aşkının buna izin vermemesidir.Lisa bu yolda neler yapıcak ve hangi sorunlarla karıla...