wedding

36 4 0
                                    

Multide:Zuhal'ın gelinliği

Sabah olmuştu.Ve bu sefer hiç kimse kalkmamış tek ben kalkmıştım.Ben herkese bir süpriz yapıp kahvaltıyı hazırlayacaktım.Aşağı indiğinde hala bizimkiler uyuyordu.İyiki.Bende hemen mutfağa koşup bir şeyler hazırladım.Yani bir şeyler dediğime bakmayın bir sürü şey 14 obur erkek ve 3 kızı doyuracak kadar ama genede güzel olmuştu ellerime sağlık benim.Ben kendi kendime övünürken çocukları uyandırmak aklıma geldi.Ve ilk önce bizim salondaki koltukta yatan uykucuları ve sonra üst kattaki bizim hanımları uyandırdım.Aslında uykucuları uyandırmam baya bı zor oldu ama yemek ve düğün kelimelerini duyunca uyandılar.Yani bizim uykucular aç yaratıklara döndüler.Aonra herkes mutfak masasını görünce şok geçirdi.Ve Nash şöyle dedi:

-Nash: Aman tanrım bunların hepsini sen mi hazırladın? Yani bizden başka gelicek var mı? Çünkü hayatımda benim için daha doğrusu hepimiz için sabah uyandın .vay bee .

-Lisa:Evet hepsini ben hazırladım ayrıca bizden başka gelicek yani misafir yok.Ve hepimize afiyet olsun.
-Furkan:Sen bana böyle şeyler hazırlıcan mı bebeğim?
-Zuhal:Elbette.Bu gün düğün var unutmadın dime.
-Furkan:Hiç unuturmuyum
Hepimiz mutluyuduk galiba Furakan yanındakıler için Nash ve Mike'ı seçmişti.Hepimiz seviniyorduk o yüzden pek lafa dalmayıp hızla yemeyimizi yedik çünkü daha düğün yerini dekore etcektik. O yüzden yemeğimizi hızlı yedik.Aslında 17 kişiydik ama gene kızlar kuifor işini alıyo saç nasıl makyaj nasıl biz kızlara bu iş düşüyon erkeklere ise araba süslemek ve sonra hepimiz otelde toplamıp orasını dekore edecektik.
(Zuhal'den)
Bu gün en mutlu günümdü hayatımda sevdiğim adamla evlenip bir aile kuracaktım.Aslında insan ben çirkinim bu aşamaya gelemem deyip o yüzden bu aşamadan nefret ederdim ama şimdi akşama hayatımın en büyük evettimi diyecektim.
(Zey'den)
Ben 1995 doğduğum için Zuhal'le aramızda 1yıl vardı.O 1996'tıda doğmuştu ama ben ondan 1yıl büyüktüm ve o benden önce evleniyodu ama Mike hala bana o soruyu tamam çok fazla istemiyordum ama ne bileyim neyse.
(Nash'den)
Acaba biz bu duruma gelirmiydik Lisa'yla bilmem ama ben istiyorum tanrım ben daha 18 yaşındayım o da ama Furkan'la Zuhal 19 yaşında evleniyo bu haksızlık.
(Cam'den)
Onların hepsinin sevgilisi var ama ben sap kaldım ya off !!
(Lisa'dan)
En sonunda bitirmiştik kufor işini ama dekor kalmıştı ne zor şeymiş bu ya nefret ettim şimdiden.

Herkes işini bittirip gelmişti.Nash bana ikide bir bakıyodu galiba bir şey anlatmaya çalışıyordu ama ya o anlatamıyodu ya da ben anlamıyordum kesin o anlatamıyodu çünkü bende bi sorun yok onda var.Ama gerçekten ne anlatmak istediğini merak ediyordum ama ben Zuhal'e yardım edeceğim için onun yanına gidip konuşmadım benimde işlerim var üşenmeyip yanıma gelsin salak.

(Nash'den)
Hala anlamıyodu ya bu kızda bir sorun var bende değil ben anlata biliyom ama o anlamıyo geri zekalı.
Sonra bende Furka'nın yanına gittim. Ona yardım etmem gerekicekti.Zaten oda Zuhal ve Zey'in yanına gitti.Neyse bende gidiyim dedim ve gittim.
(Lisa'dan)
Artık herkes hazırlanmıştı salonuda dekore etmiştik.Şimdi sahne Zuhal ve Furka'nındı.
(Zuhal'den)
Artık evleniyodum ve adam o soruyu sordu.Furkan evet dedi.Artık kalbim küt küt atıyordu ve adam bana bakıp Zuhal Furkan'ı eşin olarak kabul ediyo musun? Ben evet diye bağırdım.Furkan beni duyunca direkmen bana sarıldı.İkimizde çok mutluyduk hatta yerimizde duramıyorduk.Zaten ben evet dediğimde evet işte sen busun diye bağırdılar daha doğrusu anırdılar ama neyse genede çok mutluyduk. Çocuklar bunu kutlamak için dışarı çıkıp pizza yedik ne güzel değil mi?Ama zor ve mutlu bi gündü aynı dün akşam alışverişe gidip 6 saat sonra nasıl bacaklarımız ağrıyorsa şimdide öyle ağrıyordu ve gene karnımız açtı ve dün akşam spagetti yapıp nasıl yediysek bu sefer italyan mutfağandan pizzayı seçtik ve yedik.Ama hepimizin gene uykusu vardı ve yattık uyuduk.

ARKADAŞLAR YORUM YAZAR MISINIZ ARTIK HİKAYEM HAKKINDA DEVAM EDEYİM Mİ ETMEYİM Mİ? YA DA FİKİR VERİN YA VOTE VAR AMA YORUM YOK ATARSANIZ SEVİNİRİM HİKAYE NASIL DEVAM EDİYİM Mİ??

AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin