MONDEY

49 5 0
                                    

Nash dünden beri kendinde değildi. Haklıydıda.Bu beni ne kadar üzsede bir şey diyemiyordum diyemezdımde.Bende Zuhal ve Zeynep'le takılmak istiyordum ama burda değil çünkü burda olamazdıda.O yüzden bende Zey ve Zuhal'ı Amerika'ya getirdim böylece daha mutlu olabilecekti. Bende zaten onları 5sosla tanıştıracaktım.Amerika'ya geldimizde hemen Michael yanıma koştu çünkü Nash'ten istediğini bir kelimeyi alamamıştı.

Ve gelip bana sordu.Bende bir kelime ama istediği kelimenın tam tersini söyledim.Hayır Michael kötü hemde herşey Nash benimle konuşmuyo bile sadece arada sarılıyo ya da surat asıyo aramızdaki tek iletişim bu ben bununla nasıl başa cıkabilirim Michael nedense korkuyorum Michael korkuyorum aramızda kötü şeyler olucak diye korkuyorum michael

MİCHAEL:Ne oldu Lisa aranızda seni ve onu ne bu kadar üzdü?

LİSA:Baya bı uzun Michael zamanın var mı?

MİCHAEL:Var yeter ki sen anlat belki çözüm bula bilirim.

LİSA:Anlatıyorum o zaman. Biz Nash'le Türkiye"bilmem Zuhal ve Zey'i görmeye geldik benim eski erkek arkadaşım Doruk onların evlerinin tam karşısın oturuyordu, Ben onun yüzünden büyük bir hasar aldım.Ben onu görünce direkmen odamı kilitleyip ağladım Nash'te bana bir şey olcak diye çok korkmuş ve Doğru'ha saldırmaya başladı. Sonra beni kapıda görünce sımsıkı sarıldı bir daha bırakmıcak gibi ama sonra bana sadece surat astı ve arada sarıldı.Yani böyle Michael ne diyorsun.

MİCHAEL:Sizin yaşadınız şey gerçekten çok zor.Ama Nash'e sakın kızma o da haklı senin incindiğini biliyor ama o da bir şey yapmıyir yapamıyor çünkü senin gibi o da korkuyor ama belki ben onla konuşursam bu işe yarar ama bilmem.

LİSA:Michael sen dediğini yap ve dene ama şunuda Nash'e söyle ben onu çok özledim ve bana duygularını açık etsin.

MİCHAEL:Tamam

AMERİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin